CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Älä nyt laita noita boxeja koneeseen vaan jollekin joka tuunaa sulle oikean ohjelman
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
älä tommosia laita.. ymmärtääkseni nuo boksit vai huijaavat antureiden arvojaDeceased kirjoitti:Aef-tuning myy äkkiseltään katsottuna aika hyvään hintaan "RaceChip" boksia. Onko kenelläkään kokemuksia ko. puljusta ja minkälaista laadultaan nuo boksit on?
parempia tuloksia saa aikaseksi ohjelmoinnilla
S203 200CDI A
ex.
S211 320CDI 4Matic
W164 280CDI
S204 200CDI A
W211 200CDI A
W210 200CDI
W124 200D
ex.
S211 320CDI 4Matic
W164 280CDI
S204 200CDI A
W211 200CDI A
W210 200CDI
W124 200D
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Joop. Ei noita halpis boxseja laitella. Kyseessä on C220cdi '08 automaatti (om646). Mitkä lukemat noista lähtee hv/nm? Mitä dpf:lle tehdään vai tehdäänkö mitään? Tuikku hoitaa kajaanissa homman?
Ex.
C220 CDI '08 AMG-Optik.
A4 B7 TFSI Quattro '06
SLK 350 7G-tronic '05
A4 1.8TQ '01 x2
C180K Sportcoupe '05
A3 1.8T '99
C220 CDI '08 AMG-Optik.
A4 B7 TFSI Quattro '06
SLK 350 7G-tronic '05
A4 1.8TQ '01 x2
C180K Sportcoupe '05
A3 1.8T '99
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
~500/210
Ei tehdä mittään.
Elä laita boksia, vie jollekkin.
~500/210
Ei tehdä mittään.
Elä laita boksia, vie jollekkin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kenen kautta saikaan näitä tuikun ohjelmointeja Oulu-kuusamo akselilla? Ja toki muittenkin ohjelmoinnit käy ,kun ei tuikun
aikataulut oo mun menoihin passannut?
aikataulut oo mun menoihin passannut?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Tuolle nimerkilltä voit kysellä asustaa Oulussa Tapio89
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kuinka ne on osoittaunut lujaksi ahtimet näissä ,kun tuossa oon miettinyt tuon 400tkm ajetun turbon muokkausta isommaksi vaan turbo firmassa meinottelivat että riskillä mennään kun servo ei välttämättä kestä turbon ikää.Eli paljonko käytännössä kestänyt ajaa ennen kuin on alkanut säätöservo juonia?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
[quote="jokunen100"]Kuinka ne on osoittaunut lujaksi ahtimet näissä ,kun tuossa oon miettinyt tuon 400tkm ajetun turbon muokkausta isommaksi vaan turbo firmassa meinottelivat että riskillä mennään kun servo ei välttämättä kestä turbon ikää.Eli paljonko käytännössä kestänyt ajaa ennen kuin on alkanut säätöservo juonia?[/quot
Mulla meni akseli poikki turbosta kun oli n.410tkm.
Mulla meni akseli poikki turbosta kun oli n.410tkm.
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Tämmönen vois vähän kiinnostaa: http://www.ziptuning.be/Chiptuning/Merc ... tml#header
Täällä englanninkieliset sivut: http://www.ziptuning.com/
Onko tuttu firma kenellekään, kartan mukaan suomestakin pitäisi löytyä?
Mikäli päätän auton sinne viedä, pitääkö egr-venttiili ohjelmoida pois (jos näin ei tehdä automaattisesti)?
Täällä englanninkieliset sivut: http://www.ziptuning.com/
Onko tuttu firma kenellekään, kartan mukaan suomestakin pitäisi löytyä?
Mikäli päätän auton sinne viedä, pitääkö egr-venttiili ohjelmoida pois (jos näin ei tehdä automaattisesti)?
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Wrum wrum. Tuikun luona käyty, suosittelen. Ihan eri auto tuli 

________________
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Juu iso suositus täältäkin.
Skoda SuperB 170 2.0TDI -14
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Paljos menee nytten 0-100 270 CDI:llä? 

w203 270Cdi
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Nopeammin kuin ennenw203mersu kirjoitti:Paljos menee nytten 0-100 270 CDI:llä?

Viimeksi muokannut osku1619, Su 20.07.2014 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
________________
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kannattaako tehä putsuuhommia imusarjaan/kanteen ennen lastutusta / EGR:n pois mappausta ?
----------------------------------
Timo Laaksonen
P. 0400 761 149
Timo Laaksonen
P. 0400 761 149
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kyllähän tuo imusarja kannatta ainakin tsekekata kuin paskainen on, ja putsata jos on tarpeen
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Ei taida riittää ihan +200hv vakiokoneen rahkeet 
http://www.optimoiautosi.fi/project/4/m ... 122hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.optimoiautosi.fi/project/4/m ... 122hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Riittää hyvinkin!! Monesti on todettu ja nuo on ihan penkitettyjä lukuja. Automaattiin vielä enemmän vääntöjä, manuaalin kytkin ei kestä enempää.japex kirjoitti:Ei taida riittää ihan +200hv vakiokoneen rahkeet
http://www.optimoiautosi.fi/project/4/m ... 122hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
voi että minä sitten nautin aina näistä teho käyristäs1jviita kirjoitti:Riittää hyvinkin!! Monesti on todettu ja nuo on ihan penkitettyjä lukuja. Automaattiin vielä enemmän vääntöjä, manuaalin kytkin ei kestä enempää.japex kirjoitti:Ei taida riittää ihan +200hv vakiokoneen rahkeet
http://www.optimoiautosi.fi/project/4/m ... 122hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;

lattakaa viestiä sille konttoristille joka piirtää nuo käyrät että opettelee laskemaan
tai sitten käyttää laskuria http://www.jkauppi.fi/convert/power-calculation" onclick="window.open(this.href);return false;
tehokäyrän ylimmällä kohdalla n.4000rpm on suurinpiirtein 300nm vääntöä
joka tarkoitaa noin 170 hv tehoa no vähän se huippu on 4000 jälkeen ollakseni myötämielinen sanotaan siinä olevan 175hv

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Oikeassa olet käppyröiden todenperäisyyden kanssa, mutta kiinnitti huomiosi, joten hoiti hommansaxr kirjoitti:voi että minä sitten nautin aina näistä teho käyristäs1jviita kirjoitti:Riittää hyvinkin!! Monesti on todettu ja nuo on ihan penkitettyjä lukuja. Automaattiin vielä enemmän vääntöjä, manuaalin kytkin ei kestä enempää.japex kirjoitti:Ei taida riittää ihan +200hv vakiokoneen rahkeet
http://www.optimoiautosi.fi/project/4/m ... 122hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
lattakaa viestiä sille konttoristille joka piirtää nuo käyrät että opettelee laskemaan
tai sitten käyttää laskuria http://www.jkauppi.fi/convert/power-calculation" onclick="window.open(this.href);return false;
tehokäyrän ylimmällä kohdalla n.4000rpm on suurinpiirtein 300nm vääntöä
joka tarkoitaa noin 170 hv tehoa no vähän se huippu on 4000 jälkeen ollakseni myötämielinen sanotaan siinä olevan 175hv

ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Näitä W203,sia on rakenneltu pitkällä ajanjaksolla ja monilla erilaisilla suuttimilla.
Jo noissa 122 heppaisissakin on suuttimia laidasta laitaan.
Normisetti on, että suutin on kokoluokkaa 100 milliä/1600bar tarvitsee 1,7-1,8ms ruiskutusaikaa, joka vastaa yli 40 astetta kampiakselilla.
Mutta aivan viimeisissä tehdyissä, jotka täyttävät euro4 pakokaasunormin ilman hiukkassuodatinta, on todella suuret suuttimet, reilusti vielä AMG,tä suuremmat.
Vakio ahtimen antama ilman määrä juuri ja juuri pariin sataan riittää, mutta huonosti.
Näiden nelipyttyisten ohjelmissa kahdensadan raja on syöttömäärän osalta välillä 95-100milliä/isku.
Pienellä suuttimella suurempi, isolla pienempi.
Max tehollinen duraatio ~4000rpm, siis ilman ruiskutusajan pituudesta tulevia varsinaisia haittoja on luokkaa 1,5ms (36 astetta).
Siis, pienemmillä suuttimilla riittävän suureen teholliseen ruiskutusmäärään pääsee vaan nostamalla ruiskutuspainetta.
Suurimmilla suuttimilla aikas helposti "muutenkin".
Max teho kysymykseen on siis aika hankala vastata kun ei siihen oikein oikeaa vastausta ole.
Useimmista näistä 122hv,n malleista kuitenkin hyvin hyvin kohtuullisilla savuilla noin 190hv lähtee hiukan pienemmilläkin suuttimilla, kunhan ahdin on kunnossa.
Tämän moottorityypin mersuissa sadan NM,n raja/syl kulkee noin 92millin kohdalla/isku.
Siis, jos vääntöä ei mitenkään erityisesti rajata, niin parhaimman väännön kohdalla pitäisi parisataa heppaisesta löytyä reilusti yli 400nm vääntöä.
Näitä W203,sia on rakenneltu pitkällä ajanjaksolla ja monilla erilaisilla suuttimilla.
Jo noissa 122 heppaisissakin on suuttimia laidasta laitaan.
Normisetti on, että suutin on kokoluokkaa 100 milliä/1600bar tarvitsee 1,7-1,8ms ruiskutusaikaa, joka vastaa yli 40 astetta kampiakselilla.
Mutta aivan viimeisissä tehdyissä, jotka täyttävät euro4 pakokaasunormin ilman hiukkassuodatinta, on todella suuret suuttimet, reilusti vielä AMG,tä suuremmat.
Vakio ahtimen antama ilman määrä juuri ja juuri pariin sataan riittää, mutta huonosti.
Näiden nelipyttyisten ohjelmissa kahdensadan raja on syöttömäärän osalta välillä 95-100milliä/isku.
Pienellä suuttimella suurempi, isolla pienempi.
Max tehollinen duraatio ~4000rpm, siis ilman ruiskutusajan pituudesta tulevia varsinaisia haittoja on luokkaa 1,5ms (36 astetta).
Siis, pienemmillä suuttimilla riittävän suureen teholliseen ruiskutusmäärään pääsee vaan nostamalla ruiskutuspainetta.
Suurimmilla suuttimilla aikas helposti "muutenkin".
Max teho kysymykseen on siis aika hankala vastata kun ei siihen oikein oikeaa vastausta ole.
Useimmista näistä 122hv,n malleista kuitenkin hyvin hyvin kohtuullisilla savuilla noin 190hv lähtee hiukan pienemmilläkin suuttimilla, kunhan ahdin on kunnossa.
Tämän moottorityypin mersuissa sadan NM,n raja/syl kulkee noin 92millin kohdalla/isku.
Siis, jos vääntöä ei mitenkään erityisesti rajata, niin parhaimman väännön kohdalla pitäisi parisataa heppaisesta löytyä reilusti yli 400nm vääntöä.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
ML 270cdi onko kellään kokemuksia ohjelmoinnista?? Tämä keskustelu on jo niin pitkä etten alusta asti jaksanut lukea 

Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Sama kone löytyy täältä päin ohjelmoituna. 220hv/500nm pitäis nyt olla. Kyllä siitä parempi ajettava tulee, suosittelen ehdottomasti.Peder kirjoitti:ML 270cdi onko kellään kokemuksia ohjelmoinnista?? Tämä keskustelu on jo niin pitkä etten alusta asti jaksanut lukea
________________
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Itsellä on käynyt mielessä useinkin oman W211sen lastuttaminen (220CDI), MUTTA kuinka kannattavaa se enää on, jos autolla on ajettu jo 437tkm ja huollon mukaan automaattilaatikko on parhaat päivänsä nähnyt (öljy oli hiukan kuparipitoista, tokikin nätisti vielä vaihtaa)? Tähänkin varmasti on vastauksia tällä forumilla, mutta en jaksa kaivaa. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
W210 E 50 AMG (M119) -97
_______________________________________
*EX* W211 E 220 CDI Classic (OM646) -02
*EX* W211 E 320 CDI Avantgarde (OM648) -03
*EX* S212 E 350 CDI Avantgarde (OM642) -11
_______________________________________
*EX* W211 E 220 CDI Classic (OM646) -02
*EX* W211 E 320 CDI Avantgarde (OM648) -03
*EX* S212 E 350 CDI Avantgarde (OM642) -11
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Joko on koekannini löytyny? Mitäs tuosta w211 om648 yleensä irtoaa tehoa pelkällä ohjelmalla?tuikku kirjoitti:.
Päivitetäänpäs nyt pikkuisen.
Suoran kuutosen (320cdi) ahtimessa, 2359,ssä on siis pakosiipi noin 47mm.
Markkinoilla on nyt saatavana 63mm billettisiipi kompuraksi, jossa "imureikä" on noin 47mm.
Tämän kokoluokan imusiipi voisi vielä alkuperäisen pakosiiven kanssa aika kivasti yhteen pelata.
Ero vakioon on kuitenkin merkittävä, sekä paineen, että ilmantuoton kannalta.
Uskoisin, että hintakaan ei paha ole.
Saa varmastikkin mahtumaan vakiokuoriin.
Uskoisin että jopa luokkaa viiteen kymmeneen lisähevoseen olisi mahdollisuus versus vakiolastu.
Ensimmäinen W211 320cdi muutetulla ahtimella, vakiota paremmalla coolerilla ja kolmen baarin mapilla saa ohjelman ilmaiseksi - jos minun tekemänäni täällä kehitysalueella kelpaa.
Auton pitää olla W211 vakiosuuttimilla ja kunnossa, hiukkassuodatin pois ja katit myös.
Haluaisin tietää, minkä verran vakio tekniikasta irtoaa.
Wanhemmassa W210 väykyssä ei ole mahdollisuutta ruiskutuspaineen nostoon, siinä pitää suuttimetkin vaihtaa todellisen lisätehon saamiseksi.
=> paljon suurempi homma, mutta periaatteessa samaan tehoon on mahdollisuus, mikäli muutos toimii.
________________
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Näillä mennään mitä on.
MB s203 C270 CDI -03 (4/13 254tkm -> 4/16 315tkm)
VW Transporter T5 BiTDI DSG 4Motion Long Version -12 (5/15 101tkm -> 4/16 121tkm)
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Max teho riippuu niin paljon niistä vakio suuttimista.
Mutta kyllä kaikista rail painetta nostamalla yli 300 lähtee.
Max teho riippuu niin paljon niistä vakio suuttimista.
Mutta kyllä kaikista rail painetta nostamalla yli 300 lähtee.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Puhutaanko nyt moottorityypin OM646.963 moottorista jossa on isommat suuttimet? Alkupään tyyppi on siis OM646.962 , vai onko ihan haettava sen mukaan että on EURO 4 ja ei DPF:ää ? jos tälläisen siis haluaa...Aatellen jos haluaa vaihtaa 270 turbon tämmöiseen jossa on siis isommat suuttimet, niin eikös sieltä saada sitten helpommin +200 konia ?tuikku kirjoitti:.
Näitä W203,sia on rakenneltu pitkällä ajanjaksolla ja monilla erilaisilla suuttimilla.
Jo noissa 122 heppaisissakin on suuttimia laidasta laitaan.
Normisetti on, että suutin on kokoluokkaa 100 milliä/1600bar tarvitsee 1,7-1,8ms ruiskutusaikaa, joka vastaa yli 40 astetta kampiakselilla.
Mutta aivan viimeisissä tehdyissä, jotka täyttävät euro4 pakokaasunormin ilman hiukkassuodatinta, on todella suuret suuttimet, reilusti vielä AMG,tä suuremmat.
Vakio ahtimen antama ilman määrä juuri ja juuri pariin sataan riittää, mutta huonosti.
Näiden nelipyttyisten ohjelmissa kahdensadan raja on syöttömäärän osalta välillä 95-100milliä/isku.
Pienellä suuttimella suurempi, isolla pienempi.
Max tehollinen duraatio ~4000rpm, siis ilman ruiskutusajan pituudesta tulevia varsinaisia haittoja on luokkaa 1,5ms (36 astetta).
Siis, pienemmillä suuttimilla riittävän suureen teholliseen ruiskutusmäärään pääsee vaan nostamalla ruiskutuspainetta.
Suurimmilla suuttimilla aikas helposti "muutenkin".
Max teho kysymykseen on siis aika hankala vastata kun ei siihen oikein oikeaa vastausta ole.
Useimmista näistä 122hv,n malleista kuitenkin hyvin hyvin kohtuullisilla savuilla noin 190hv lähtee hiukan pienemmilläkin suuttimilla, kunhan ahdin on kunnossa.
Tämän moottorityypin mersuissa sadan NM,n raja/syl kulkee noin 92millin kohdalla/isku.
Siis, jos vääntöä ei mitenkään erityisesti rajata, niin parhaimman väännön kohdalla pitäisi parisataa heppaisesta löytyä reilusti yli 400nm vääntöä.
Noita tuntuu tosiaan olevan montaa eri versiota, kun noita CO2 päästölukemia katselee, on 160g-190g noihin 200CDI ilmoitettu, siis OM646 koneella. Ei merkitystä onko automaatti vai manuaali.

S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
moro onkos kellään tietoa mistäs nuita amg pakosiipiä saisi hommattua
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kysyppä http://www.hevosvoima.com" onclick="window.open(this.href);return false;wilburi kirjoitti:moro onkos kellään tietoa mistäs nuita amg pakosiipiä saisi hommattua
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Juu, pelkällä akselillahan ei vielä mitään tee, pitää saada wörkkimäänkin.Kumipää kirjoitti:Kysyppä http://www.hevosvoima.com" onclick="window.open(this.href);return false;wilburi kirjoitti:moro onkos kellään tietoa mistäs nuita amg pakosiipiä saisi hommattua
Autoa on kyllä ihan turha yrittää valita suuttimien mukaan, ei se onnistu.
Mersuun on ihan helppo vaihtaa sopivat suuttimet, yhdellä rimpulapultilla kiinni...
Ja saa sellaiset kun on tarvetta.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Onko kokemusta jos tuollaiset "suuret suuttimet" vaihtaa AMGhen niin saako lisää potkua?tuikku kirjoitti:.
Näitä W203,sia on rakenneltu pitkällä ajanjaksolla ja monilla erilaisilla suuttimilla.
Mutta aivan viimeisissä tehdyissä, jotka täyttävät euro4 pakokaasunormin ilman hiukkassuodatinta, on todella suuret suuttimet, reilusti vielä AMG,tä suuremmat.
Oletko tehnyt muutoksia AMG:n ohjelmaan sitten kevään 2010, ajattelin vain, josko pitäisi päivittää........
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98