
Toisena vikana ilmaantunut apukuskin penkki, josta hävisi sähkösäädöt toiminnasta. Ei toimi siis kumpikaan, penkin korkeuden säätö eikä selkänojan säätö. Toiveikkaana vastauksia odotellessa

Tuolla kertomalla ilmamassamittari/senjohdot, EGR,Rimsdes kirjoitti:Morjensta. Uutena mersukuskina foorumilla joten älkää tuomitko tietämättömyyttäni. Eli vikana c270 koneen kanssa ettei aina ota kierroksia yli 3000rpm. Joskus saattaa pelata pitkään, mutta toisinaan kierrokset rajoittuvat. Saattaa siis ykkös vaihteella mennä tappiin asti, kun taas kakkosvaihteella ei pääse kuin siihen 3000 kierrokseen. Lukijalla löytyi vika koodeja kasa, nollauksen ja ajon jälkeen jäi vain yksi; P0100 eli pahamaineinen MAFfivoiko maf toimia noin satunnasesti eli kannattaako tuo lähtä vaihtamaan vai etsimään vikaa muualta? Auto vuosimallia 2001, Päijät-Hämeen alueella jos joltain löytyisi toimiva massamittari jotta pääsisi kokeilemaan onko vika siinä?
Toisena vikana ilmaantunut apukuskin penkki, josta hävisi sähkösäädöt toiminnasta. Ei toimi siis kumpikaan, penkin korkeuden säätö eikä selkänojan säätö. Toiveikkaana vastauksia odotellessa
Timo999 kirjoitti:Ei saisi yleistää, mutta...
Minun Väyrynen on mennyt vuosien saatossa kaksi kertaa vastaavaan vikatilaan ja molemmilla kerroilla ilmamassa-anturin vaihto korjasi tilanteen.
(Kohta joku ottaa aiheeseen kantaa ja kertoo kuinka se olisi pitänyt oikeasti korjata.)