Jaaha,Volvo S80 ei näköjään haluaisi päästää mua otteestaan...heti alko temppuilemaan,kun vaihtoi omistajaa...mulla pelas kaiken aikaa kuin Herran enkeli...vaan eilen soitti Volvon ostaja,että Volvo hyytyi kadun varteen...virrat oli loppunu...minä äimän käkenä juoksentelin paikalle...saatiin apuvirralla käyntiin...ja sen verta ladattua,että Volvon ajoin omistajan kotia...asutaan tässä kilometrin sisällä...epäiltiin akkua...paljastui vuosimallin 2005 akuksi eli iäkkääksi...tänään selvis,että vika ei ole akussa,vaan latauksessa...eli sieltä vikaa etsimään...aika nolo tilanne myyjälle eli mulle,kun noin alkoi ostajan taival Volvon parissa...vaan mistä tätäkään ois arvannu? Rennosti hänkin asian otti...sanoi "näitä sattuu"...
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Etwas Anders kirjoitti:...Pistäkää YV:tä jos joku haluaa jenkki-Stratuksen omistajaksi...1500 eurolla lähtee että heilahtaa.
Voin ottaa sen 2500:lla...laitanko tilinron tulemaan ?.
LU ostit juuri syslerin. Onneksi olkoon
Jos pyörittelet kirjoitukseni siihen muotoon mitä se tarkoittaa....saan ryslerin ja "eetu" pistää mun tilille 2500€
.
Anteeksi olin päiväkännissä viipurissa, just tulin. Ymmärsin väärin vielä kerran anteeksi. Hämmennetään lisää tätä topikkia. Otan syslerin jos EA maksaa minulle kaksi tonnia
(Liekö Stratus muuten jenkki, Neon ei ainakaan. Magna-Steyrin tehtaalta Itävallasta taitaa tulla molemmat. Lankomiehellä oli kaksi Neonia ja Stratus, voi kiesus sentään... Ovien avaus- ja sulkuääni oli ihan kammottavan kuulonen, vielä pahempi kuin nipponeissa... )
KORJAAN: Se lankomiehen toinen olikin SEBRING, ei Stratus! Stratuksen valmistusmaasta ja laadusta ei siis näinollen mulla ole parempaa tietoa, tsori...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Etwas Anders kirjoitti:...Pistäkää YV:tä jos joku haluaa jenkki-Stratuksen omistajaksi...1500 eurolla lähtee että heilahtaa.
Voin ottaa sen 2500:lla...laitanko tilinron tulemaan ?.
LU ostit juuri syslerin. Onneksi olkoon
Jos pyörittelet kirjoitukseni siihen muotoon mitä se tarkoittaa....saan ryslerin ja "eetu" pistää mun tilille 2500€
.
Anteeksi olin päiväkännissä viipurissa, just tulin. Ymmärsin väärin vielä kerran anteeksi. Hämmennetään lisää tätä topikkia. Otan syslerin jos EA maksaa minulle kaksi tonnia
Kuullostaa tarjoukselta,josta ei voi kieltäytyä...tuota mitä miettiä...
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-W202 C180 Manual-00
ex-W124 200D Manual -91
ex-W124 300D Aut.-89
(Liekö Stratus muuten jenkki, Neon ei ainakaan. Magna-Steyrin tehtaalta Itävallasta taitaa tulla molemmat. Lankomiehellä oli kaksi Neonia ja Stratus, voi kiesus sentään... Ovien avaus- ja sulkuääni oli ihan kammottavan kuulonen, vielä pahempi kuin nipponeissa... )
KORJAAN: Se lankomiehen toinen olikin SEBRING, ei Stratus! Stratuksen valmistusmaasta ja laadusta ei siis näinollen mulla ole parempaa tietoa, tsori...
Kyllä Chryslerini on ihan aito Made in USA,meinaan ekat vuosikerrat Suomeen tuli Amerikan tehtaalta,myöhempiä tehtiin sitten Euroopassa.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-W202 C180 Manual-00
ex-W124 200D Manual -91
ex-W124 300D Aut.-89
Kattelin sitten oikein kuvia moisesta kuvatuksesta, kun mielenkiinto raisleriin on nyt kova , niin pitihän se toki päivittää, miltä moinen näyttää. Ihan jotenkin tuli mieleen jotkut vanhat matsdat ja myös sisäosiltaan kovinkin minusta japanialaisen oloinen.
Etwas Anders kirjoitti:Jaaha,Volvo S80 ei näköjään haluaisi päästää mua otteestaan...heti alko temppuilemaan,kun vaihtoi omistajaa...mulla pelas kaiken aikaa kuin Herran enkeli...vaan eilen soitti Volvon ostaja,että Volvo hyytyi kadun varteen...virrat oli loppunu...minä äimän käkenä juoksentelin paikalle...saatiin apuvirralla käyntiin...ja sen verta ladattua,että Volvon ajoin omistajan kotia...asutaan tässä kilometrin sisällä...epäiltiin akkua...paljastui vuosimallin 2005 akuksi eli iäkkääksi...tänään selvis,että vika ei ole akussa,vaan latauksessa...eli sieltä vikaa etsimään...aika nolo tilanne myyjälle eli mulle,kun noin alkoi ostajan taival Volvon parissa...vaan mistä tätäkään ois arvannu? Rennosti hänkin asian otti...sanoi "näitä sattuu"...
Rupee suosiolla kattelemaan asumusta toiselta paikkakunnalta ja puhlunro salaiseksi...ja jos oli työkaveri niin Mollin sivuille rivakasti.
RH kirjoitti:Kattelin sitten oikein kuvia moisesta kuvatuksesta, kun mielenkiinto raisleriin on nyt kova , niin pitihän se toki päivittää, miltä moinen näyttää. Ihan jotenkin tuli mieleen jotkut vanhat matsdat ja myös sisäosiltaan kovinkin minusta japanialaisen oloinen.
Juu,nimenomaan,kuskin penkillä istuessa näkymät on samat kuin jossain 90-luvun keskiluokan Japsissa eli halvan muovin erämaata piisaa. Mutta ajettavuudeltaan on jämäkän ja raskaanoloinen auto tämä Hrysleri,ei yhtään samaa kevyen leijan fiilistä kuin esim. mun ex-Carina E:ssä.Ja kun Sebringin hanskalokeron aukaisee,niin näppituntuma on sama kuin pölykapselia vetäis...huikea ero 124-sarjalaisen materiaalituntumaan...siinähän hanskalokeronkin kannessa on metallia ja muuta paksulti.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-W202 C180 Manual-00
ex-W124 200D Manual -91
ex-W124 300D Aut.-89
Miksiköhän tämäkään tenavatähti ei ole mennyt kaupaksi..? Ollut netissä jo tämän kesän...jos saisin Chryslerin kaupattua..niin lähtisin Iisalmeen tsekkaamaan: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/6491371" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut Etwas Anders, La 16.08.2014 13:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-W202 C180 Manual-00
ex-W124 200D Manual -91
ex-W124 300D Aut.-89
Etwas Anders kirjoitti:Miksiköhän tämäkään tenavatähti ei ole mennyt kaupaksi..? Ollut netissä jo tämän kesän...jos saisin Chryslerin kaupattua..niin lähtisin Iisalmeen tsekkaamaan: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/6491371" onclick="window.open(this.href);return false;
Eihän se ole 124 Mersu ny kumminkin,sopii varmaan kaikille et menet ja ostat sen
Etwas Anders kirjoitti:Miksiköhän tämäkään tenavatähti ei ole mennyt kaupaksi..? Ollut netissä jo tämän kesän...jos saisin Chryslerin kaupattua..niin lähtisin Iisalmeen tsekkaamaan: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/6491371" onclick="window.open(this.href);return false;
Eihän se ole 124 Mersu ny kumminkin,sopii varmaan kaikille et menet ja ostat sen
Niin...olisi helpotus minulle...autokauppiaalle...ja Mersufoorumilaisille..että saatais tämä ikuisuusaihe päätökseen....sitten aloittaisin uuden topicin "Elämää tenavatähden ratissa".
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-W202 C180 Manual-00
ex-W124 200D Manual -91
ex-W124 300D Aut.-89
Ei siistejä diesel-Mersuja 1500 euron budjetilla ihan pilvin pimein ole...tää on tällaista odottelua ja kyttäilyä...niin kuin hirvipassissa olisi.
P.S. Eilen oli rankkasade...ja tänään huomasin,että Hrysleriin takakonttiin on oikeaan nurkkaan lotissu vesi...matto oli märkänä...pitäis löytää vuotokohta;takaluukun tiivisteen veikkaisin fuskaavan..vasemmassa kulmassa myös kosteuden tuntua...syyssateet tulossa...tämä ongelma ois fiksattava.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-W202 C180 Manual-00
ex-W124 200D Manual -91
ex-W124 300D Aut.-89
Etwas Anders kirjoitti:
P.S. Eilen oli rankkasade...ja tänään huomasin,että Hrysleriin takakonttiin on oikeaan nurkkaan lotissu vesi...matto oli märkänä...pitäis löytää vuotokohta;takaluukun tiivisteen veikkaisin fuskaavan..vasemmassa kulmassa myös kosteuden tuntua...syyssateet tulossa...tämä ongelma ois fiksattava.
Minä voin käydä kattomassa etukäteen vaikka miltä se kaara näyttää ja tuntuu ku samassa kaupungissa ollaan auton kanssa. Toki hyvät kuvat näyttäs olevan.
^
Nyt on asiallinen meininki kun noin jeesataan kanssa-foorumilaista!
Tosiaan kun tuossa katselin noita myyntikuvia, niin kyllä ovat kovin ottaneet siellä Ämeriiköissä mallia velipojan Mazda 323:n sisätiloista. Noh, jos Osku käy tiedusteluretkellä ja auto vaikuttaa passelilta puuttuvaa tähteä lukuunottamatta, niin kyllä tuolla Etwasin Mersukuume paranis(?) Tekis mieli melkein itse mennä ostamaan kun niin himottais katella maantietä tähden takaa.
Vuotavasta takakontista myös kaikki sympatiani sinne, tuttua huttua täälläkin päin.
Roppari kirjoitti:^
Nyt on asiallinen meininki kun noin jeesataan kanssa-foorumilaista!
Tosiaan kun tuossa katselin noita myyntikuvia, niin kyllä ovat kovin ottaneet siellä Ämeriiköissä mallia velipojan Mazda 323:n sisätiloista. Noh, jos Osku käy tiedusteluretkellä ja auto vaikuttaa passelilta puuttuvaa tähteä lukuunottamatta, niin kyllä tuolla Etwasin Mersukuume paranis(?) Tekis mieli melkein itse mennä ostamaan kun niin himottais katella maantietä tähden takaa.
Vuotavasta takakontista myös kaikki sympatiani sinne, tuttua huttua täälläkin päin.
Tuo nokalla oleva tähti onkin ainoa asia mikä mua ketuttaa omassa autossa, tai siis sen puute. Miksei coupeissa voi olla sitä, vaan sellainen saatanan suuri, hölmön näköinen siellä edessä.
repsikka kirjoitti:Mikä siellä auttaa asiaan Onko joku stena tai joku poppamies mikä lopettaa satamisen
Mä ummarsin vallan että tämä ihme on tullut sieltä kilometrin päästä vaihdossa siihen volgaan...ja sieltäkin soiteltiin jo takuuasioissa kun volga oli jäänyt tienposkeen.
repsikka kirjoitti:
Tuo nokalla oleva tähti onkin ainoa asia mikä mua ketuttaa omassa autossa, tai siis sen puute. Miksei coupeissa voi olla sitä, vaan sellainen saatanan suuri, hölmön näköinen siellä edessä.
Niinpä. Itsekin kun SLC:llä ajelin, niin ei siinä ollut samaa Mersu-tunnetta kuin esim. C:llä, E190:llä tai Väyrysellä kruisaillessa. Tokihan nekin (kuten myös tuo teikäläisenkin SEC500) ovat hienoja kiesejä, mutta itse pidän kun saan zoomailla tietä ja tähti näkyy pellillä. Ja se muuten toimii myös hyvänä mummotähtäimenä jos ei se askel pitene siinä suojatiellä!
Mutta noillekin coupeille löytyy kannattajansa. Kaverini kun eivät ole minunkaltaisia Mersu-faneja, niin he pitävät noita isoja tähtiä säleikössä hienompina jostain syystä. Ja onhan niissä se hyvä puoli ettei anarkistit kateuksissaan varasta sitä.
repsikka kirjoitti:Mikä siellä auttaa asiaan Onko joku stena tai joku poppamies mikä lopettaa satamisen
Mä ummarsin vallan että tämä ihme on tullut sieltä kilometrin päästä vaihdossa siihen volgaan...ja sieltäkin soiteltiin jo takuuasioissa kun volga oli jäänyt tienposkeen.
Juu, Volvon ostaja asustaa kilometrin päässä. Vesi ei kyllä muualta voi takakonttiin tulla tässä tapauksessa kuin takaluukun tiivistekumista...matto on niin kuin päältä kastunut.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-W202 C180 Manual-00
ex-W124 200D Manual -91
ex-W124 300D Aut.-89
repsikka kirjoitti:
Niinpä. Itsekin kun SLC:llä ajelin, niin ei siinä ollut samaa Mersu-tunnetta kuin esim. C:llä, E190:llä tai Väyrysellä kruisaillessa. Tokihan nekin (kuten myös tuo teikäläisenkin SEC500) ovat hienoja kiesejä, mutta itse pidän kun saan zoomailla tietä ja tähti näkyy pellillä. Ja se muuten toimii myös hyvänä mummotähtäimenä jos ei se askel pitene siinä suojatiellä!
Mutta noillekin coupeille löytyy kannattajansa. Kaverini kun eivät ole minunkaltaisia Mersu-faneja, niin he pitävät noita isoja tähtiä säleikössä hienompina jostain syystä. Ja onhan niissä se hyvä puoli ettei anarkistit kateuksissaan varasta sitä.
Tuo on kyllä totta et sitä merkkiä harvemmin pöllitään, monesta mersusta se on kiskottu irti. Nyt baariin