Rekan ohituksessa joku 130-140 nopeutta kolmosella, paluu omalle kaistalle ja kaikki varoitusvalot (siis joka ainoa, ml. tankin merkkivalo) syttyivät palamaan. Kone kuitenkin kävi, mutta tien sivuun tietenkin tsekkaan tilanne. Kaikki OK konehuoneessa, matka jatkui. Kaikki valot paloivat edelleen ja pikkuhiljaa alkoi virta hiipua. Yllättäen oli jo hieman hämärää ja vettä tuli kuin esterin aunarista, joten (parkki)valoja ja suteja oli pakko käyttää. Tietenkin virta loppui noin 20km ennen määränpäätä, kone alkoi yskimään ylämäessä ja tien päälle jääminen oli tosiasia. Noh, onneksi perheestä löytyy varakalustoa ja saatiin auto kotio akun vaihdon jälkeen. Ja kun akun vaihtoi, paloi edelleenkin kaikki merkkivalot, eikä lataus toiminut. Mikähän "#¤¤%%# siihen oikein tuli, virtalukon pohja, latausrele (onko siinä edes semmosta?


Hyvä tosin oli ettei jaksanut yhtään pidemmälle, muuten olis varmaan tullut tehtyä tiukka käännös oikealle Teivon raviradan suuntaan ja hyvät kaupat saapashousuisen, ajurilakkisen vähemmistökansanosan edustajan kanssa.
