
Ps. Odottelen itsekin innolla kuvia.
...ja halvallaH.E. von Kuusi kirjoitti:Noniin, tämähän päättyi mainiosti
Meinaaks men ostamaan senBercedes Menz kirjoitti:Onnittelut! Mihinkäs se Hysleri meni?
Joo,nyt lupaan,että tässä lankussa pysyn ja pitkään...ainoastaan joku kolari tai moottorin täystuho tai joku "fatal error" voi torpetoida suunnitelmat.Pakardinen kirjoitti:Perskeles! Anthrazitgrau, yksi hienoimpia Mersun värejä. Terveisiä Timo L:lle...![]()
![]()
Motonetistä otettu se "toinen" anthrazitgraun sävy, ei sitten sattunu se sama.![]()
Onneaonnea, täysin sama värimaailma, kuin omassa entisessä lankussa. Nyyhkis, vieläkin on sitä pirua ikävä...
Kas tässä vielä muisteloita:
[ [url=http://i472.photobucket.com/albums/rr81/pakardinen/Syksyn%20Mese/014.jpg] ][/url]
[ [url=http://i472.photobucket.com/albums/rr81/pakardinen/Syksyn%20Mese/021.jpg] ][/url]
[ [url=http://i472.photobucket.com/albums/rr81/pakardinen/Syksyn%20Mese/mese2.jpg] ][/url]
Voi voi, oli se hyvä peli!![]()
Etkä sitten saatana vaiha tuota lankkua taas jonkun puolen vuoden päästä johonkin helvetin Daciaan!!!
Kiitos, nahkaratti on ihan kunnossa,tietysti vaan sileäksi kulunut puolen miljoonan kilometrin pyörittelyn myötä.Vetokoukku on entisen omistajan (jolta ostin) itse jälkikäteen asentama,siihen liittyvien sähkötöiden johdosta kuskin jalkatilasta on kaksi muovipeitelevyä irrallaan takakontissa...eli se sivu muovi seisontajarrun vierestä ja toinen muovi ohjausakselin alta...itse yritin eilen laittaa paikoilleen,ei onnistunut ihan pikaiseen...helkatin hankalaa pujottelua ja taivuttelua..ei ole moisesta kokemusta...pitää kysyä paikalliselta Mersumiehelta,että miten se tehdään pienimmän riesan kautta.Tänään pitää lämmönsäätimiin vaihtaa polttimoita,ne on näköjään kaikki pimeenä...mutta ei ole vaikia homma yhtään...mutta syyspimeillä jo tarpeen,että valo loistaa ohjaamossa....muissa namiskoissa valot palaa...paitsi vaihteistokaaviossa...sillä nyt ei ole niin merkitystä.Auto kyllä sisustaltaan aivan ehjä...kaikki penkit...oviverhoukset...kojelauta..ei halkeamia missään puupaneeleissa..näyttipä hienolta kun putsasin sisustan.Hage kirjoitti:Perussiistihän tuo onOnko toi nahkaratti missä kunnossa ja eikös toi vetokoukkukin ole alkuperäine? Ainakin näyttää siltä.
Onnea ja menestystä
Kiitos listauksesta!!! No ilmankos,tuo "915 FUEL TANK LARGER CAPACITY" pistää silmään,meinaan eilen tankkasin Mersuun 68 litraa dieseliä ja polttoainemittari ei tullut läheskään täyteen...onko tässä sitten 80 litran tankki vai mitenkä? Normihan on se 70 litraa...petri kirjoitti:Onnittelut!
Vin näyttäis kertovan tämmöistä
061A CLOTH BLACK
172 FUEL PREHEATER
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL
412 ELECTRIC SLIDING ROOF
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
466 CENTRAL LOCKING SYSTEM
524 PAINTWORK - PRESERVATION
531 AUTOMATIC ANTENNA
570 FOLDING ARMREST, FRONT
583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY
591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG
620 AIR POLLUTION CONTROL
640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
682 FIRE EXTINGUISHER
750 MB AUDIO 30 RADIO WITH VK/RDS
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
Tervehdys sinne Espanjaankin! Vai on Etwaksen saippuaooppera saanut huomiota yli rajojen,internet se maailmaa pienentää.cerdo kirjoitti:Onnittelut Eetulle "ikiliikkujan" loytamisesta!![]()
Tama autokauppa on saavuttanut kansainvalista mielenkiintoa,sita on seurattu jannityksella etela Espanjassakin![]()
Lopputuloshan on hyva,meillakin oli lankku viimeinen mersu,kilometreja ei kerinnyt tulla,kuin paalle kolmesataatuhatta,kun kori matani alta 20v;ssa.
20v;n-aikana kavi ainoastaa yhdenkerran,ettei auto lahteny aamulla liikkumaan,syyna kaasuvaijerin paan lipsahtaminen lapi muovi klipsin,korjaus nippusiteella ja lahto viivastyi emannalla 3min![]()
Taalla on paljon vanhakorisia mersuja,koska korit ei ruostu,kumiosat ja kojetaulut tahtoo karsia kesan kuumuudessa.
Ilmastointi ei ole tarpeellinen Suomessa,koska ei sita liioin tarvi taallakaan,valta osa ajelee ikkunat auki,se on miellyttavampi,kuin kylmanpuhallus.
Toinen riesa on nahkapenkit,sen inhottavampaa istumispaikkaa ei kuumalla ilmalla varmaan ole,en tieda auttaisko penkin jaahdytys-tuskin?
Auto: Musta Jeep GC,ulkona +38 C ,auton sisalla 75,ok lahdetaan autom ilmastointi +27-kohdalle,katto ei jaahdy ajaessakaan, paasta tippuu hiki,perse ja selka hikoaa litimaraksi,varpaita palelee,happi loppuu-seuraavana aamuna kurkkukipea ja kova flunssa![]()
Mersua minakin tassa kattelen,kunhan sopiva vain sattuu kohdalle,niin paasee ajamaan taas autolla
Älä nyt hyvä mies pilaa hyvää autoa kiinalaisilla " talvirenkailla"!Etwas Anders kirjoitti:Sarja kiinalaisia kitkarenkaita Pohjoismaisiin olosuhteisiin tilattu...näillä sitten luistellaan ensi talvena...mutta ei testitulosten perusteella ihan surkiat voi olla....no kuulette sitten meikän arkiajon testitulokset tulevana talvena...
http://www.vannetukku.fi/sv1-nordic-tes ... 29345.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No nämä Mersuthan käyttäytyy peräluisussa niin rauhallisesti,että kyllähän siinä on aikaa oikaista auto suoraksi...tahtoomersun kirjoitti:Älä nyt hyvä mies pilaa hyvää autoa kiinalaisilla " talvirenkailla"!Etwas Anders kirjoitti:Sarja kiinalaisia kitkarenkaita Pohjoismaisiin olosuhteisiin tilattu...näillä sitten luistellaan ensi talvena...mutta ei testitulosten perusteella ihan surkiat voi olla....no kuulette sitten meikän arkiajon testitulokset tulevana talvena...
http://www.vannetukku.fi/sv1-nordic-tes ... 29345.html" onclick="window.open(this.href);return false;Niitä tehdään suomessakin ja ihan maailman parhaita. Varmasti on pitkässä juoksussa edullisemmat, vaikka uutena muutaman satkun maksavatkin.
Joskus ihan kokeilumielessä olen ajanut autolla, jossa oli kinukkien "halparenkaat" ja olivat kyllä melko arvaamattomat. Huono pitokaan ei haittaa jos käytös on loogista, mutta nämä lähtivät alta ihan yllättäen ja sitten pito ei palaa millään, ja kädet pitää pyöriä kuin tynnyrin pesijällä!
Joo,sitähän tässä on laskettu,että talvirenkaiden lisäksi tässä on iskettävä kiinni ruosteisiin ennen talvea ja pakoputkistoonkin pätkä vaihdettava,öljyt ja suodatin uusiksi...että joka tapauksessa satasia muutamia nyt sijoitetaan Mersun laittoon.dealer kirjoitti:Nankangeja saa kaksi sarjaa yhden Nokian R2 sarjan hinnalla ja vielä jää kymppejä rahaa. Testeissä Nankangkin menestynyt melko hyvin, ei uskalla moittia EA:ta siitä ettei sijoittanut renkaisiin summaa joka olisi ollut yli puolet kyseisen auton hankintahinnasta.