Ari66 kirjoitti:Kryptonite kirjoitti:Eipä tuota kertoneet kun varasin ajan tänään kahvimaan autosta..
Ilmoittivat että pari tuntia menee laatikon ja perän öljyjen vaihdossa.
Matkaa tuonne on miltein 50km.
Eli taidan perua ajan. En lähde kahdella autolla.
Niin... jos lootan pitää jäähtyä sinne 40 ºC tienoille, niin meneehän siinä aikaa....
APP, Kahvimaa ja Veho tietävät tämän asian.
Kryptonite on joko trolli, tai sitten ei ymmärrä huollosta tuon taivaallista.
En vielä tiedä, kumpi tapaus on kyseessä....

Juu en ole ammattilainen, mitä tulee huoltoihin. Olen vain yksinkertainen nöyrä autoharrastaja. Näin minä kuvailisin itseäni.
Valittevasti itse en voi myöskään kehua ystäväsi "autohuoltoa" (APP-autohuolto).
Minulla on aivan sama nykyään, että tietääkö kyseinen huolto kuinka 7G öljynvaihto suoritetaan oikeaoppisesti, sillä niin monta eri huoltoa
ja korjaava toimenpidettä tilanneena ja aina pettyneenä lopputulokseen. Johonkin se viiva on vedettävä.
Yksinkertainen nöyrä auroharrastelija. Sinun sanojesi mukaan huolloista tietämätön, joutui viimiestelmään ja korjaamaan
kyseisen huollon jälkiä.
Eli tämän perusteella en ole aivan täysin tietämätön huolloista.
Trolli, minä? Enpä usko!
Olet todennäköisesti itse joko trolli, taikka sitten erittäin lojaali ystävä. Jos ymmärrät mitä tarkoitan!
Kun avaa silmänsä ja katselee ympärille, niin näkee totuuden, mikä ei ole kovinkaan kilpailukykyinen
ja jos vähääkään ymmärtää huolloista tai autoista yhtään mitään.
Kahvimaahan on varattu aika.
Jo tässä vaiheessa voin sanoa, että aikaa varatessa tuli erittäin postitiivinen mieli, sillä puhelimen toisessa päässä oli erittäin vakuuttava, positiivinen ja palveluhenkinen myyjä.