Tosiaan taistelin taas tänään tuon savukoneen kanssa. Otin tuon läppämoottorin irti ja tarkoitus oli lukita läpät sekä siirtää moottori.
Repsikanpuolen tangot on palasina ja kiinnityspisteitä 3. Kaikki tuntuu ettei niissä ole vastusta. Mitähän näistä kolmesta pitäisi siirtää ja mihin suuntaan?
Kuskinpuolella on tanko ehjä ja sen saan kyllä lukittua jos tietäisin mihin suuntaan se on auki asennossa. Reaali datan mukaan auto ei saa ilmaa. Oletusarvo pitäisi olla tyhjäkäynnillä n.500g kun auto saa ilmaa 90- 100g. Savuttaa julmetusti :/ Hiukkanen tyhjennetty / ohjelmoitu pois. Egr kytketty pois toiminnasta. Ei anna mitään vikakoodeja muutakuin savun muodossa joka on niin voimakasta/ kitkeränhajusta ettei autolla viitsi ajella.
V6 cdi imusarjanläppien oikea asento?
Re: V6 cdi imusarjanläppien oikea asento?
Tyhjäkäynnillähän ne läpät kuuluisikin olla kiinni, ei kai ilmansaanti voi olla siitä kiinni että läpät onkin auki. Onko varmaa että EGR ei vuoda.
Re: V6 cdi imusarjanläppien oikea asento?
Mikä tuohon ilman saantiin voi vaikuttaa? Turbonsäädin? Egr oli tänään pöydällä ja kiinni tuntui olevan.