CLK 230 Komp Cabriolettia hankkimassa ja vinkkejä kaipaan..
CLK 230 Komp Cabriolettia hankkimassa ja vinkkejä kaipaan..
Kävin tänään kokeilemassa jo ekaa CLK:ta. Auto oli varustettu Brabuksen 18" vanteilla yms. muilla hiluilla, mutta koneeseen ei oltu tehty virityksiä. Tosin pakoäänet olivat mukavan kuuloiset. Auto muuten ok mutta seuraavat seikat laitoin merkille:
- ratti täristi n. 70-80km/h ja myös n. 90-110kmh, jonka jälkeen tärinä vaimeni. Myyjän mukaan liimapaino pudonnut, koska ei aiemmin ilmennyt ja renkaat olivat uudenkarheat (lupasi tsekata asian) itse en alle päässyt katsomaan
- kattoa piti "avittaa kahvasta" kiinni ja myös avattaessa. Katossa oli lämpöeristeet ja ajossa aika äänetön sisälle
- vänkärin takaloksun kaaressa oli pieni ruostepaikka, muualla en ruostetta havainnut (katsoin ovien tiivisteen yms.)
- ajokilometrit oli mittarin mukaan 133tkm ja huoltokirjaa löytyi 91tkm saakka Saksan maalta, auto vm. 2001
- laatikko oli 5-"lovinen" autom.joka vaihtoi moitteettomasti ja kiihtyi kyllä mukavasti
- konehuone oli siistissä kunnossa ja puhdas. Öljyisiä tai "hikoilleita" paikkoja en havainnut
- kusikin puoleinen ikkuna "vikisi" hieman avattaessa ja oli lievästi naarmuinen, muut ok
Kovasti olen miettinyt tämän ja 320 välillä...kumpi parempi? Myytävänä noita 320 on paljon vähemmän. Lisäksi tähän hintaluokkaan näillä yleensä on ajettu mielummin lähemmäs 200tkm. Tiedä sitten miten esim. tämän auton kilometrimäärään voi luottaa? Kojelaudan nippelit ja nappelit, ratti, polkimet yms. eivät kyllä niin kuluneilta näyttäneet. Myös nahat hyvässä kunnossa (ei halkeiluja yms.). Auto oli saanut ekat huollot Hampurissa, jonka jälkeen siirtynyt keskiseen Saksaan käyttöön. Näillä eväillä ja jos neuvoja löytyy lisää, niin ekan Mesen ostoon. Oliskos kenelläkään muuten vinkata hyvää huoltopaikkaa Oulun seudulla (muu kuin Veho) ja mitä tosta kannattas tarkistuttaa siellä (öljyt siihen on vaihdettu)?
- ratti täristi n. 70-80km/h ja myös n. 90-110kmh, jonka jälkeen tärinä vaimeni. Myyjän mukaan liimapaino pudonnut, koska ei aiemmin ilmennyt ja renkaat olivat uudenkarheat (lupasi tsekata asian) itse en alle päässyt katsomaan
- kattoa piti "avittaa kahvasta" kiinni ja myös avattaessa. Katossa oli lämpöeristeet ja ajossa aika äänetön sisälle
- vänkärin takaloksun kaaressa oli pieni ruostepaikka, muualla en ruostetta havainnut (katsoin ovien tiivisteen yms.)
- ajokilometrit oli mittarin mukaan 133tkm ja huoltokirjaa löytyi 91tkm saakka Saksan maalta, auto vm. 2001
- laatikko oli 5-"lovinen" autom.joka vaihtoi moitteettomasti ja kiihtyi kyllä mukavasti
- konehuone oli siistissä kunnossa ja puhdas. Öljyisiä tai "hikoilleita" paikkoja en havainnut
- kusikin puoleinen ikkuna "vikisi" hieman avattaessa ja oli lievästi naarmuinen, muut ok
Kovasti olen miettinyt tämän ja 320 välillä...kumpi parempi? Myytävänä noita 320 on paljon vähemmän. Lisäksi tähän hintaluokkaan näillä yleensä on ajettu mielummin lähemmäs 200tkm. Tiedä sitten miten esim. tämän auton kilometrimäärään voi luottaa? Kojelaudan nippelit ja nappelit, ratti, polkimet yms. eivät kyllä niin kuluneilta näyttäneet. Myös nahat hyvässä kunnossa (ei halkeiluja yms.). Auto oli saanut ekat huollot Hampurissa, jonka jälkeen siirtynyt keskiseen Saksaan käyttöön. Näillä eväillä ja jos neuvoja löytyy lisää, niin ekan Mesen ostoon. Oliskos kenelläkään muuten vinkata hyvää huoltopaikkaa Oulun seudulla (muu kuin Veho) ja mitä tosta kannattas tarkistuttaa siellä (öljyt siihen on vaihdettu)?
Re: CLK 230 Komp Cabriolettia hankkimassa ja vinkkejä kaipa
Huutokaupat .com on muuten myynnissä clk avo tax free..katso myös sitä..voi lähteä todella halvallakin....on vain 320
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: CLK 230 Komp Cabriolettia hankkimassa ja vinkkejä kaipa
Minusta noissa huutokaupoissa nouse hinta yleensä liian korkeaksi.
Jos mahdollista niin osta talviaikaan ....
Jos mahdollista niin osta talviaikaan ....
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Re: CLK 230 Komp Cabriolettia hankkimassa ja vinkkejä kaipa
Joo,,,muutamat myyjät haluaa jo nyt päästä eroon cabrioleteista. Pelkäävät, että jäävät talveksi "seisomaan rahaa".. 
Mitenhän tuon ikkunan vikinän ja kitinän voi poistaa? Lasin voinee vaihtaa helposti.

Mitenhän tuon ikkunan vikinän ja kitinän voi poistaa? Lasin voinee vaihtaa helposti.
Re: CLK 230 Komp Cabriolettia hankkimassa ja vinkkejä kaipa
Tämäkö: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/clk/6279037" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: CLK 230 Komp Cabriolettia hankkimassa ja vinkkejä kaipa
Sportsman repii nyt pelihousunsajokiar kirjoitti: Kovasti olen miettinyt tämän ja 320 välillä...kumpi parempi?

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/clk/6411067" onclick="window.open(this.href);return false;




Re: CLK 230 Komp Cabriolettia hankkimassa ja vinkkejä kaipa
Juuri tämä. Onkos tietoa?tn62634 kirjoitti:Tämäkö: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/clk/6279037" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: CLK 230 Komp Cabriolettia hankkimassa ja vinkkejä kaipa
Ja maanantaina kait sitte n. 20v. jälkeen moottoripyörä jää ja tilalle tulee CLK 2,3 Kompura Cabriolet...saas nähä mihin näppinsä iskee... 

Re: CLK 230 Komp Cabriolettia hankkimassa ja vinkkejä kaipa
kyllä se o makiaa näillä keleillä. RUOSTE! muista en huolehtisi liikoja.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: CLK 230 Komp Cabriolettia hankkimassa ja vinkkejä kaipa
Nyt se Mese on sitte tallissa
..piti käydä lasten kaa kahteen otteeseen cruisailemassa kaupungilla ja rannalla
. Viikonloppuna sitten katon pesuun ja sen käsittelyyn, nahat myös käsittelyyn ja myös Glymin punainen-ja kultavaha pintaan...syssyllä sitten auto maalaamoon ja pienet ruosteenalut kiinni. Kyllä oli kompuralla mukava ohitella tuon duunin "odotusauton" (Rellun) jälkeen...


Re: CLK 230 Komp Cabriolettia hankkimassa ja vinkkejä kaipa
Sen verran vielä tietämätön kysyy, että mitäs tuo Brabus-merkintä tuo koneeseen? Muuta kuin peltipakosarjan-eli se "viri" siitä löytyy? Auto tuntuu kyllä aika mukavan ripeältä ohituksissa yms. ja äänet on mukavan "kireet". Alla on myös Brabusin vanteet ja pari keskiötä uupuu, mistäs noita vois kysellä? Muutoin auto toimii kuin unelma, ainoastaan kattoa pitää hieman "avittaa" kun sen laskee alas. Fuldan renkaat ei vain paras yhdistelmä tolle matalalle alustalle/Brabusin vanteille?. Pientä "vipatusta" tietyissä nopeuksissa. Tosin kun ajaa yli 120km/h niin ei vipata yhtään
. Nyt syksyllä auto menee pieneen fixaukseen ja maalaukseen, mietin vain mitä kivaa koneelle vois tehdä?

Re: CLK 230 Komp Cabriolettia hankkimassa ja vinkkejä kaipa
230 Komp. moottorissa on peltisarjat vakiona.