Voitas arvailla syytä tuolle käryämiselle ennen suurempia purkuoperaatioita.
Eli käy kylmänä vajaasti ja savuaa sinistä/harmaata ja nafta haisee rajusti. Savutus lakkaa/käynti tasoittuu nopeasti kun lähtee ajamaan.
Paikaillaan kävi 20min ja savutus ei loppunut, pakko sammuttaa ettei naapurit soita palokuntaa

Lämpöisenä käy nätisti.
Hehkut toimii ainakin valon perusteella
Ei tee painetta, sotke nesteitä, eikä kuulemma kuluta öljyä. Ajokilometrit 500tkm.
Suuttimet katoin ,9-13ml lähes kylmällä koneella 1min.
Pitää vielä huomenna koittaa täysin kylmällä koneella, mutta ei taida suuttimet aiheuttaa moista?
Starilla nyt sais suuntaa antavan puristusmittauksen, mutta kun sekin hajosi

Löytyykö foorumilaisilla perinteistä puristuspainemittaria+cdi adapteria?
Vai onko ajan haaskausta noilla oireilla ? Kansi irti vaan..
Mikä noitten 613 ja 648 koneiden erot on? saako tuosta 613 koneesta varaosia 648:iin? kansi, männät, kanget?