Vanhuksen ruokahuolto ( W111 )
Vanhuksen ruokahuolto ( W111 )
Eli lyhyeltään, mitä penksiiniä kuuluu/kannattaa/on järkevää käyttää -65 bensakuutosessa? V-poweria ryyditettynä jollain lyijymönjällä?
" Mikä ristus on kun ei ahrista? "
Re: Vanhuksen ruokahuolto ( W111 )
Ite käytän vm. 64 W111 bensakutosessa V-poweria + Shelliltä huoltikselta hyllystä löytyvää lyijy-lisäainetta. Erittäin hyvin on toiminut monta vuotta.strimari kirjoitti:Eli lyhyeltään, mitä penksiiniä kuuluu/kannattaa/on järkevää käyttää -65 bensakuutosessa? V-poweria ryyditettynä jollain lyijymönjällä?
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Re: Vanhuksen ruokahuolto ( W111 )
Bensahan hartsiintuu vanhetessaan, mutta kuinkahan tuo lisäaine kestää säilytystä?
1.1.1958 hyväksyessään autoverolain eduskunta ilmoitti ”edellyttävänsä, että vero on vain tilapäinen ja valtion senhetkisestä poikkeuksellisen kireästä rahatilanteesta johtuva ja että verosta pyritään luopumaan etenkin halvemman hintaluokan ajoneuvojen osalta heti, kun valtiontalous antaa siihen mahdollisuuden”.
Re: Vanhuksen ruokahuolto ( W111 )
Tattis tiedosta, tuota lisäainejutskaa vähän uumoilinkin, ettei pelkkä V power sellaisenaan riitä.
" Mikä ristus on kun ei ahrista? "
Re: Vanhuksen ruokahuolto ( W111 )
Ei varmaan sen paremmin.OskuV kirjoitti:Bensahan hartsiintuu vanhetessaan, mutta kuinkahan tuo lisäaine kestää säilytystä?
Laitan ensi talveksi säilöntäainetta tankkiin. Sen pitäs estää vanheneminen. Sitäkin on hyllytavarana huoltiksella. Veneen tankissa olen käyttänyt jo 10 vuotta ja aina on lähtenyt keväällä hyvin käyntiin. Nyt sama käytäntö siis autoon kanssa.
Ehkä varmuuden vuoksi vois laittaa keväällä ylimääräisen lorauksen lyijy -lisäainetta varmuudeksi.
Tarkoitus olis kansssa talven mittaan käytellä jokunen kerta kone lämpöseksi. Ja liikutella sen verran, että saa jarruja painelluksi ja renkaat eri asentoon.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -