Eikös toi ole ihan vaan resistori, eli vastus? Posliinirunkoinen sellainen.
En tosin tiedä, että mihin tarkoitukseen tuo kyseinen on, mutta varmaan jonkun käsityksen saa, kun seuraa, mihin ne johdot siitä menevät ja mistä tulevat. Voisin kuvitella, että se on jonkun laitteen etuvastus.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Oikealla puolenko Minusta nuo on aina olleet kuskinpuolella ja kait se vasen lie on tai ainakin minusta se on niin?
Edit: Hetkinen hetkinen ojanpuolella Oikealla se siten on En tuollapuolen ole tuota vastusta vielä nähny Ilmeisesti ei ole tullu tarpeeksi montaa peltiä aukaistua? Onko Absien ohjauskin silläpuolen vai mikä tuo kuvassa näkyvä muu osa sitten on?
Jari Ke kirjoitti:
Oikealla puolenko Minusta nuo on aina olleet kuskinpuolella ja kait se vasen lie on tai ainakin minusta se on niin?
Edit: Hetkinen hetkinen ojanpuolella Oikealla se siten on En tuollapuolen ole tuota vastusta vielä nähny Ilmeisesti ei ole tullu tarpeeksi montaa peltiä aukaistua? Onko Absien ohjauskin silläpuolen vai mikä tuo kuvassa näkyvä muu osa sitten on?
Samaa ihmettelin..jospa se jönsi kirjoitteleekin lontoosta mutta joo kyllähän tuo kuva on auton vasemmalta puolelta, abs yksikkö ja hydraulisäiliö näkyy myös kuvassa.
Eikös se täyttä laukaa voi kuitenkin pyöriä vaikka vastus olisi poikkikin? Flektillähän on kaksi nopeutta. Hitaamman nopeuden virta menee justiin ton vastuksen kautta ja täysnopeuden virta menee ohitte ton vastuksen
Edit: mut anyvay vika ei ole tuossa vastuksessa niinkuin atlas jo meinasikin Muokataan vielä Täyslaukka menee päälle silloin kun käskyn antaa moottorilämpö Puolinopeus silloin kun käskyn antaa ilmastointi. Joko mittasit sen kuivaimen vieressä olevan painekytkimen joka flektiä käskee puolinopeudelle? Epätodennäköistä mutta relekkin (joka on siellä sulakeboksin takaosassa) voi olla rikki