Juben w124 250d -91 OM605 ST -SÅLD-
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Ostin OM606 muovin tuohon koneen päälle, eiköhän siitä jotain saada kehitettyä!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
90 mutka 2.5" silikonia menee kun leikkaa vähän viteeseen sitä päätä,siit sitte rosteri/rauta mutkaa tms,muista väistää sammutusvipu Suotavaa etä se sammutusvipu toimisi silloinkin kun pannussa on ahtoa,ettei se siikoni tai rautaputki estä sitä sammutusvipua kuleksimasta,näin siis jos vedät putket imusarjan alta "huomaamattomasti"Jube kirjoitti: Ja sitten se päävoitto, olin mitannut/ajatellut imusarjan tuloputken olevan 2,5" vaikka tosipuheessahan se on 68mm, tähän siis piti saada 63,5mm mutkan tilalle 68mm 180 asteinen musta mutka jota luonnollisesti ei Suomenmaalta löytynyt ---> Briteistä tilaukseen ja taas odotellaan reilu viikko
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
180 asteinen 68mm mutka tilattu joten eiköhän me sillä mennä!Terho P kirjoitti:90 mutka 2.5" silikonia menee kun leikkaa vähän viteeseen sitä päätä,siit sitte rosteri/rauta mutkaa tms,muista väistää sammutusvipu Suotavaa etä se sammutusvipu toimisi silloinkin kun pannussa on ahtoa,ettei se siikoni tai rautaputki estä sitä sammutusvipua kuleksimasta,näin siis jos vedät putket imusarjan alta "huomaamattomasti"Jube kirjoitti: Ja sitten se päävoitto, olin mitannut/ajatellut imusarjan tuloputken olevan 2,5" vaikka tosipuheessahan se on 68mm, tähän siis piti saada 63,5mm mutkan tilalle 68mm 180 asteinen musta mutka jota luonnollisesti ei Suomenmaalta löytynyt ---> Briteistä tilaukseen ja taas odotellaan reilu viikko
Mitottiin ehtä mahtuu juuri menemään kun kääntaa about 45 astetta auton keulaa kohden, on meinaan tuo BBT kaasupotikka aika mukavasti tiellä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Taas on sekä haettu että Posti tuonut pikkunippeliä:
-19mm nesteletkua.
-Jarrutehostajan kellertyneen muoviputken tilalle vastaavaa mustaa putkea.
-Puuttuvat pakosarjan pinnapultit muttereineen.
-Hukkaporttiin "viton" o-rengas, pitäisi kestää lämpöä.
-Mailateippiä johtojen niputtamiseen orkkis hengessä.
NYT ei ihan oikeasti puutu enään muuta kuin se imusarjan päähän tuleva letku/mutka klemmareineen
Tämmösellä setillä se olisi pitänyt alunperinkin alkaa rakentamaan niinkuin suurinosa muistakin viriviri Mersuista on rakennettu:
-19mm nesteletkua.
-Jarrutehostajan kellertyneen muoviputken tilalle vastaavaa mustaa putkea.
-Puuttuvat pakosarjan pinnapultit muttereineen.
-Hukkaporttiin "viton" o-rengas, pitäisi kestää lämpöä.
-Mailateippiä johtojen niputtamiseen orkkis hengessä.
NYT ei ihan oikeasti puutu enään muuta kuin se imusarjan päähän tuleva letku/mutka klemmareineen
Tämmösellä setillä se olisi pitänyt alunperinkin alkaa rakentamaan niinkuin suurinosa muistakin viriviri Mersuista on rakennettu:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Ja piipusta kun savu kohoaa
Kytkin pelaa, kierrosherkkyyttä on mutta koeajolle ei pääse kun puuttuu edelleen se yksi letku
Kytkin pelaa, kierrosherkkyyttä on mutta koeajolle ei pääse kun puuttuu edelleen se yksi letku
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Videota tulossa kaasuttelusta, kierrosherkkyydestä ? viimeistään valmiina ? Omassa käyttiksessä (OM603 vapari) 2 asiaa jotka ärsyttää: 1. laiska 2. ottaa laiskasti kierroksia
Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-
Juu laitellaan videoa kun saadaan säätöihin, ei kai sitä keskeneräisestäjohani kirjoitti:Videota tulossa kaasuttelusta, kierrosherkkyydestä ? viimeistään valmiina ? Omassa käyttiksessä (OM603 vapari) 2 asiaa jotka ärsyttää: 1. laiska 2. ottaa laiskasti kierroksia
Mitä on arvon raati mieltä kun meinaan tilata alkuperäisen mallimerkintä lätkän takaluukkuun niin laitetaanko 250d (kuten auto on alunperin ollut) vai 250d turbo (kuten auto on nyt)
Oma mielipide on että 250d turbo:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 turbo -Ensisavut otettu-
Ei mittää teini tuninki turboja vaikka oiski sellane. Orkkis pittää olla.
S124 & W124
Re: Juben w124 250d -91 OM605 turbo -Ensisavut otettu-
Niin orkkis 250d turbon lätkiä tietysti meinasin, kuten kuvassa!Dixon kirjoitti:Ei mittää teini tuninki turboja vaikka oiski sellane. Orkkis pittää olla.
606 muovi paikoillaan, onhan se kokolailla fiksumman näköinen:
Huohotinventtiili ei vaan mahdu olemaan paikoillaan tuon muovin kanssa, kuinka tärkeä merkitys ko. venttiilillä tällaisessa kokoonpanossa on?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 turbo -Ensisavut otettu-
Vakiopumpusta otettu kaikki irti mitä saa ilman suurta savua, ilmapuolta paranneltu ja katalysaattori tyhjennetty, yksi jälkiasennus om603 turbo jätetty 100-0 (rakennettu todnäk päin p) sekä yks alkuperänen 160km/h asti (0.9 ahtoja) hikisesti, mutta jäi kuitenki. semmonen mukavan rivakka vapariksi, mutta eihän sitä yhtään liikaa ole tehoa, tuo ~18kg vauhtipyörähän se on se ilonpilaaja. T-risteyksestä jos lähen kuivalla asfaltilla vasemmalle ykkösellä kaasupohjassa niin ihan varmasti suttaa sisempi vasen rengas yksinään (lukoton )preston kirjoitti: Johanille: vakio pumppu on mitä on ja siitä kannattaa pyöritellä syöttöjä lisää niin paljo ku saa ja samalla vetäviä vaan rohkeasti lisää. Itellä 5,5 kierrosta vetäviä ja syöttöä 2 kiekkaa. Muuttuu paljo jouhevammaksi käyttää ku kone venyy pitempään. Vaparissaki 7mm pumppu sitte tietenki aivan omaa luokkaansa.
Sitte osasyyllisenä laiskuuteen on tuo kaksoismassavauhtipyörä joka painaa ku synti eli yli 18kg eli karkiasti puolet liikaa.
Se sielä jarruttelee sitä herkkyyttä vaikka se 7mm pumppu oliski paikalla.
Kevyitä vauhtiksiahan kyllä ST sovelluksiin löytyy, mutta tämmöseen perus käyttiksen pieneen herkistelyyn ei mistään.
Itellä tähän liittyen sellanen ikuisuusprojekti menossa, eli tehän ku keretään. Hain tuollasen 300mm halkasijaltaan ja 74mm paksun kiekon vauhtisaihioksi josta olis tarkotus jyystää vakio kytkinpaketille sopiva kohtuupainonen kova vauhtipyörä.
Tällä tosiaan ei kiirettä, mutta jos kevääks sais valmiiks, jos ei ihan häneksi mee. Tällä viikolla saatiin vasta piirustukset tehtyä
Liittekuvassa aihio.
Re: Juben w124 250d -91 OM605 turbo -Ensisavut otettu-
No nyt näyttää hyvältä om605 muovikannen kanssa, muutenkin tumma konehuone on todella hyvän näköinen!Jube kirjoitti:Niin orkkis 250d turbon lätkiä tietysti meinasin, kuten kuvassa!Dixon kirjoitti:Ei mittää teini tuninki turboja vaikka oiski sellane. Orkkis pittää olla.
606 muovi paikoillaan, onhan se kokolailla fiksumman näköinen:
Huohotinventtiili ei vaan mahdu olemaan paikoillaan tuon muovin kanssa, kuinka tärkeä merkitys ko. venttiilillä tällaisessa kokoonpanossa on?
IG: @pyrytakkunen
Re: Juben w124 250d -91 OM605 turbo -Ensisavut otettu-
Niin, eli ilman sitä turbo lätkää tarkotin.Jube kirjoitti:Niin orkkis 250d turbon lätkiä tietysti meinasin, kuten kuvassa!Dixon kirjoitti:Ei mittää teini tuninki turboja vaikka oiski sellane. Orkkis pittää olla.
606 muovi paikoillaan, onhan se kokolailla fiksumman näköinen:
Huohotinventtiili ei vaan mahdu olemaan paikoillaan tuon muovin kanssa, kuinka tärkeä merkitys ko. venttiilillä tällaisessa kokoonpanossa on?
S124 & W124
Re: Juben w124 250d -91 OM605 turbo -Ensisavut otettu-
Tänään oli vähän ongelmia!
Kaveri oli käytelly taas autoa ja antanu vähän kierrosta, oli alkanu yhtäkkiä "lotkottamaan" ja käymään huonosti, kerkesi jo minuakin pelotella että ei tällä ajamaan päästy
Oli sitten sammuttanut, odottanut hetken ja taas käy normaalisti, olisiko ollut karstaa venttiilin välissä tai suuttimessa jotain hämminkiä?
Karstaa nimittäin on imukanavissa aikalailla, mitenhän nuo saisi putsattua?
Kaveri oli käytelly taas autoa ja antanu vähän kierrosta, oli alkanu yhtäkkiä "lotkottamaan" ja käymään huonosti, kerkesi jo minuakin pelotella että ei tällä ajamaan päästy
Oli sitten sammuttanut, odottanut hetken ja taas käy normaalisti, olisiko ollut karstaa venttiilin välissä tai suuttimessa jotain hämminkiä?
Karstaa nimittäin on imukanavissa aikalailla, mitenhän nuo saisi putsattua?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 turbo -Ensisavut otettu-
Nostaja siellä kantoi todennäköisesti. Itse kerran samaista vaivaa säikkynyt.
C124 24v DT
C124 ?
C123 230
S210 24v
C124 ?
C123 230
S210 24v
Re: Juben w124 250d -91 OM605 turbo -Ensisavut otettu-
Jotenkin oudolta tuntuu kun kävi eilenkin niin siististi, toki onhan kone seisonut kolmisen kuukautta ja nokatkin on vaihdettu joten mahdollista kyllä!aniemiko kirjoitti:Nostaja siellä kantoi todennäköisesti. Itse kerran samaista vaivaa säikkynyt.
Nostajan kantaminen kyllä noin muuten sopisi "oireisiin"
Ps. Niin miten tuon huohotusventtiilin laita, voiko nakata mäkeen vai pitääkö siirtää eri paikkaan että mahtuu tuo 606 muovi olemaan koneen päällä?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 turbo -Ensisavut otettu-
Imukanavan karstanpoistoon on käsittääkseni olemassa samantyyppinen laitteisto kuin hiekkapuhalluksessa mutta hiekan tilalla käytetään jonkin kasvin siemeniä en muista minkä näin muistelen.
Itte tein rautasahanterästä kaapimen jolla otin paskat pois venttiilin kiinniollessa ja sit paineilmalla puhalsin irtopaskat pois lautasenpäältä ja toisella työkalulla venttiilinvarrelta. Kiiltävänpuhtaaksi ei tällä konstilla lähde mutta onko sillä sitten merkitystä? Jos venttiili ei vuoda niin voiko laittaa cleaneria kanavaan ja nailonharjaa perään? Paineilmallahan se aine sieltä sit silmille tulee kun puhaltaa
Kuva kaapimesta jossa on p-askaa. Käytännössä kouru joka teroitettu teräväksi ja sopivan kaarevaksi.
Itte tein rautasahanterästä kaapimen jolla otin paskat pois venttiilin kiinniollessa ja sit paineilmalla puhalsin irtopaskat pois lautasenpäältä ja toisella työkalulla venttiilinvarrelta. Kiiltävänpuhtaaksi ei tällä konstilla lähde mutta onko sillä sitten merkitystä? Jos venttiili ei vuoda niin voiko laittaa cleaneria kanavaan ja nailonharjaa perään? Paineilmallahan se aine sieltä sit silmille tulee kun puhaltaa
Kuva kaapimesta jossa on p-askaa. Käytännössä kouru joka teroitettu teräväksi ja sopivan kaarevaksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Juben w124 250d -91 OM605 turbo -Ensisavut otettu-
Eikai sillä huohotinventtiilillä siä mitää virkaa oo, että vesilintua nakkaat sillä vaan.
Käyttiis: W124 300DT -89
Projekti: S124 om606 4Matic -89
Projekti: S124 om606 4Matic -89
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Ilman huohotinventtiiliä tulee melkoinen höyryveturi. Huohotuksen kaasut on saatava kondensoitumaan jonnekin, yleensä uudelleen kiertoon niinkuin alkuperäinen systeemi on.
+358 18B8FE99
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Juu siirrettiin huohotinventtiiliä vähän niin nyt mahtuu olemaanJ.Kulmala kirjoitti:Ilman huohotinventtiiliä tulee melkoinen höyryveturi. Huohotuksen kaasut on saatava kondensoitumaan jonnekin, yleensä uudelleen kiertoon niinkuin alkuperäinen systeemi on.
Lähteekö nuo karstat kanavista kun antaa vähän ronttosta?
Nyt on paikallaan 605 johtosarja mutta lämpömittari ei toimi, mihin sen kaksinapaisen liittimen toinen (vihreä) karva kuuluu mennä kun valkoinen menee anturille?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
valkoinen on hehkun lämpötila ohjaimen johto ja vihreä on lämpömittarin piuha
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Toimiiko molemmat siis samalla anturilla?mage_90 kirjoitti:valkoinen on hehkun lämpötila ohjaimen johto ja vihreä on lämpömittarin piuha
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Monissa tuon aikakauden moottoreissa on lämpötila-anturi jossa on 2 NTC vastusta, toinen mittarille ja toinen hehkuboksille, tai miten ne nyt onkaan niitä tehtaalla arponeet. Se lämpötilan mukaan muuttuva vastus näkyy noissa maata eli kantta vasten. Joskus laitoin niitä mittaustuloksia tälle forumille siitä Viton vastaavasta anturista. Erikseen voi olla vielä toinen 1 napainen anturi, esimerkiksi automaattilaatikon tietokoneelle.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
eri anturi on hehkun anturi ja lämpömittarin anturi.
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Juu niin on, huomasin eilen kun kävin tutkimassa vanhaa konetta!mage_90 kirjoitti:eri anturi on hehkun anturi ja lämpömittarin anturi.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 turbo -Ensisavut otettu-
+1 Täältäkin. Toi on todella hyvän näköinenkonehuonePTracing kirjoitti:No nyt näyttää hyvältä om605 muovikannen kanssa, muutenkin tumma konehuone on todella hyvän näköinen!Jube kirjoitti:Niin orkkis 250d turbon lätkiä tietysti meinasin, kuten kuvassa!Dixon kirjoitti:Ei mittää teini tuninki turboja vaikka oiski sellane. Orkkis pittää olla.
606 muovi paikoillaan, onhan se kokolailla fiksumman näköinen: --
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Koppa toimii nyt hyvin! Ehkä maalaisin nuo pinnat sekä muovista että tuosta päätypalikasta kiiltävän mustaksi niin toisi kivan kontrastin tuohon muuten hyvinnkin mattaan ja orkkisasuiseen konehuoneeseen. Edelleen olen sitä mieltä että tuo vaparisuodatin pitäis peittää, mutta menee se noinkin nyt toistaiseksi. Tuosta kontin tekstistä laittaisin itse ainoastaan alkuperäisen E-mallin "turbodiesel" tekstin ilman 250D:tä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Aamulla kello 9:00 on "se" hetki, auto olisi ollut testauskunnossa jo tänään mutta ahtoputki ja klemmarit pitää maalata ennen koeajoa koska alunperin on päätetty että autolla ei ajeta metriäkään ennekuin kaikki on konehuoneessa valmista
Sitä 68mm/180´ mutkaa odoteltiin vajava pari viikkoa mutta loppjenlopuksi sinne kuitenkin laitettiin 63,5mm/135´ kevyesti muokattuna eli täysin turhaan odoteltiin, 135´mutka mahtuu juuri olemaan ilman että ottaisi kiinni sammutinvipuun tai mihinkään muuallekkaan
Torstaina olisi tarkoitus viettää takapenkillä harjakaisia
Sitä 68mm/180´ mutkaa odoteltiin vajava pari viikkoa mutta loppjenlopuksi sinne kuitenkin laitettiin 63,5mm/135´ kevyesti muokattuna eli täysin turhaan odoteltiin, 135´mutka mahtuu juuri olemaan ilman että ottaisi kiinni sammutinvipuun tai mihinkään muuallekkaan
Torstaina olisi tarkoitus viettää takapenkillä harjakaisia
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Kyllä ne moottorit on ennenki osannu ilman mitää hemmetin venttiileitä huohottaa, nämä monivenat tuskin eroo siinä suhteessa.J.Kulmala kirjoitti:Ilman huohotinventtiiliä tulee melkoinen höyryveturi. Huohotuksen kaasut on saatava kondensoitumaan jonnekin, yleensä uudelleen kiertoon niinkuin alkuperäinen systeemi on.
Hienon näköstä jälkee! Propsit kyllä siitä kun ei oo vehkeet levällään lähdetty kokeileen!
Käyttiis: W124 300DT -89
Projekti: S124 om606 4Matic -89
Projekti: S124 om606 4Matic -89
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Paisuntasäiliön vois maalata mustaksi, jättäen vaikka jonkun pystysuuntaisen soiron maalaamatta jos haluaa nähdä nestepinnan.
Re: Juben w124 250d -91 OM605 ST
Jube kirjoitti:Aamulla kello 9:00 on "se" hetki, auto olisi ollut testauskunnossa jo tänään mutta ahtoputki ja klemmarit pitää maalata ennen koeajoa koska alunperin on päätetty että autolla ei ajeta metriäkään ennekuin kaikki on konehuoneessa valmista
Sitä 68mm/180´ mutkaa odoteltiin vajava pari viikkoa mutta loppjenlopuksi sinne kuitenkin laitettiin 63,5mm/135´ kevyesti muokattuna eli täysin turhaan odoteltiin, 135´mutka mahtuu juuri olemaan ilman että ottaisi kiinni sammutinvipuun tai mihinkään muuallekkaan
Torstaina olisi tarkoitus viettää takapenkillä harjakaisia
[ [url=http://img.photobucket.com/albums/v695/jube83/Mobile%20Uploads/kuva_zpsbd919521.jpg] ][/url]
[ [url=http://img.photobucket.com/albums/v695/jube83/Mobile%20Uploads/kuva_zps260a355c.jpg] ][/url]
Onko vain näköharha, että ylävesiletku on aika "lutussa " ?
+358 18B8FE99