Päivitetääs jotain, vaikkei paljoa ole nyt tapahtunutkaan kun opiskelu toisella paikkakunnalla haittaa harrastusta. Pientä laittoa vielä jäljellä niin pitäis päästä kylille kaasuttelemaan.. Auton alta en ottanut kuvia, siellä on vaihdettu laatikon öljyt ja yksi vetarin kumi.
Turboa on vähän siistitty päältä päin
Pakoputken uusi lähtö. Tuo saa mennä nyt siihen asti, että teen koko putkiston uusiksi. Jätän vielä toistaiseksi pystärin alkuperäisen putken.
Jäähdyttimien yläkiinnike valmiina ja maalattuna, tosin ei vielä kuvassa pultattuna
Hihnankiristin tais olla syy kovalle kilkatukselle matalilla kierroksilla; siellä oli about 2mm väljää

Uusi hankittu ja asennettu
Polttoainelinjat on nyt vedeltynä. Jätin polttoaineen esilämmittimen käyttöön, kun tällä on kuitenkin tarkoitus ajaa talvellakin. Alkuperäisessä systeemissä tankilta tuleva letku meni räjäytyskuvan mukaan tuolle lämmittimelle. Vedin nuo nyt niin päin, että tankilta tulee löpö ensin siirtopumpulle, sitten lämmittimelle ja siitä suodattimelle. Suodatinjalka on ryöstetty w124 200d:stä. w202:n jalassa oli turhan paljon lähtöjä ja tuloja, koska vanhassa (sähkö)pumpussa oli ajonestolaite.
Kaasuvivusto on tehty vanhojen om615 koneiden vivuston palasista. Tähän ei siis nyt tullut vaijeria ollenkaan, vaan alkuperäinen tankosysteemi polkimelta konehuoneeseen on jätetty käyttöön. Ensimmäisessä kuvassa näkyy tuohon tankoon hitsattu uusi vipu. Vanha on väärällä puolella moottoria. Pumpun kylkeen härdelli kiinnitettiin "väärälle puolelle", alkuperäinen systeemihän on kannen ja pumpun välissä. Tällä puolella on automaattilaatikon alipainesysteemin paikka, jossa on pyöreä tanko jossa on lovi, vähän kuin miinuskantainen ruuvi. Siihen päähän on tehty sopiva holkki, joka taas on kiinni nylonholkilla tuossa telineessä joka on kiinni kahdella pultilla pumpussa. Palautusjousia systeemissä on 2kpl; toinen alkuperäisessä kaasuvivustossa kannen puolella ja toinen pystärin alkuperäinen jousi tuossa tulipellissä. Japille kiitos tästä
Todo-listalla on muutamia pikkuhommia vielä. Kiinan öljysysteemejä odotellessa oikeastaan

Nämä ainakin on vielä tekemättä:
-Turbon öljynkierto
-Öljynsuodattimen siirto
-Vesiletkut ja paisuntasäiliö
-Sammutusventtiili
-Laturin piuhat
-Kytkimen ilmaus
Joskohan tästä kohta pääsisi savut ottamaan, kun sais nuo kaikki öljynkierron osat..