Ensimmäisellä koeajolla ahdot jäivät 0,5bar koska hukkaportissa oli aivan liian löysä jousi, jousi vaihtoon (vaihdettiin kerralla jäykimpään kombinaatioon) mutta edelleen ahtaa vain 1,5bar, vaatii siis "turboruuvin" hukkaportin letkun väliin ja sitähän ei tässä juuri nyt ole

Ei voinut kuitenkaan vastustaa kiusausta kuristaa nippusiteellä hukkaportin letkun jolloin ahdot nousi 2,3bar

Kyllä siellä voimaa tuntuu olevan, kakkosella liukasta, kolmosella liukasta, nelosella alkoi sitten viisari taipumaan ja taipui kyllä siihenmalliin että ei voinut olla räjähtämättä nauruun

Pakopaine on 2,3bar ahdoilla vain 2-2,1bar joten sen suhteen ei ole ongelmaa, huomenna päivänvalossa testaillaan kestääkö pyörittää lisää syöttöä? (Nyt 120 kuutiomilliä)
Sitten miinuksia:
-Laatikko rallaataa niin pe*keleesti.
-Bonanzaa on kakkosella mutta ajaminen onnistuu kyllä vanhalta lavettimieheltä.
-Lämmöt lähtee nousemaan kovemmassa vedossa mutta laskee heti kun löysää, pumpun ajoituksessa luultavasti heittoa koska ajoitusmerkkiä ei ole "kalibroitu" heittokellolla ja pumppu lukittu asennusvaiheessa 11mm poranterästä tehdyllä työkalulla kun oikeaa työkalua ei ole.
-Ajo-ominaisuudet ei "ihan" vastaa tehoja.
Huomenna kokeillaan ottaa pumppua pari astetta aikasemmalle, käyntiäänikin on sellainen että myöhäisellä voisi kuvitella olevan...