W204 220cdi be
W204 220cdi be
Moi,tuli ostettua kyseinen menopeli vuosimallia2011. Kysyisin kokokemuksia moisesta koneesta ja muutenkin millainen auto toi oikeestaan ja onko mitä tyyppivikoja ja autohan oli automaatti.
Re: W204 220cdi be
No, kukaan ei vastaa, mutta hyvä auto. Miinuksena heikko jakopää ja väärässä päässä.
Mutta muuten taloudellinen ja 220 juuri riittävän suorituskykyinen Suomeen. Erityisesti sopivilla varusteilla ihan kiva auto ylipäätään. Välttämättömiä mielestäni ovat automaatti ja xenonit. Sitten navigaattori olisi hyvä lisä ja parametriohjaus. Tykkään myös Fahrassistenz-paketista ja AMG-paketista, johon em. parametriohjaus sisältyy.
Itse en osta ilman AMG-pakettia.
Mutta muuten taloudellinen ja 220 juuri riittävän suorituskykyinen Suomeen. Erityisesti sopivilla varusteilla ihan kiva auto ylipäätään. Välttämättömiä mielestäni ovat automaatti ja xenonit. Sitten navigaattori olisi hyvä lisä ja parametriohjaus. Tykkään myös Fahrassistenz-paketista ja AMG-paketista, johon em. parametriohjaus sisältyy.

Samoin. Paketti silsältää niin paljon varusteita tai muutoksia etten muuta harkitse + ulkonäkö.

Samoin. Paketti silsältää niin paljon varusteita tai muutoksia etten muuta harkitse + ulkonäkö.
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Mikäs tekee tuosta jakopäästä heikon, ainakaan allaolevasta artikkelista ja ennenkaikkea kuvasta ei selviä mitään siihen viittaavaa.
Tosin "väärässä" päässä se näyttäisi olevan.
Ohessa tietoa ja kuvia OM651 moottorista, mitä eroa muuten on 220 ja 250 koneilla, ahtimet?
http://www.autospeed.com/cms/A_110964/article.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tosin "väärässä" päässä se näyttäisi olevan.
Ohessa tietoa ja kuvia OM651 moottorista, mitä eroa muuten on 220 ja 250 koneilla, ahtimet?
http://www.autospeed.com/cms/A_110964/article.html" onclick="window.open(this.href);return false;
C220 CDI STW Avantgarde 2011 W204
Joo koneen kestävyys kiinnostaa kun ei kokemusta kun mersun pensakoneesta. Kovasti pelottelevat noista suuttimista minä vuonna vaihtoivat bossilaiset takas ja koska vaihtoivat kiristimen. Tosiaan mun auto saksasta tuotu oliskohan siihen jo palikat vaihdettu.