203 avain ei käänny
-
- Uusi tuttavuus
203 avain ei käänny
onko kokemuksia kun ei kumpikaan avain toimi. onko käynnistyksen esto vai virtalukko.. lukitus pelaa ja jos valot päällä ilmoittaa kun ottaa avaimen pois virta lukosta
Re: 203 avain ei käänny
Onko auto ollut virrattomana ? Eli akku pois tai jokin sulake palanut tai otettu irti ? Muussa tapauksessa virtalukko vika ja hakeutua Starin piuhan päähän.ceectä uupunut kirjoitti:onko kokemuksia kun ei kumpikaan avain toimi. onko käynnistyksen esto vai virtalukko.. lukitus pelaa ja jos valot päällä ilmoittaa kun ottaa avaimen pois virta lukosta
+358 18B8FE99
-
- Uusi tuttavuus
jäi kaupan pihaan. käytin maa johdon irti 5min ei eloa. sulakkeet ok
Mulla kun meni avain rikki niin käyttäyty juurikin noin. Avain menee virtalukkoon mutta ei käänny. Toisella avaimella toimii.
Nykyinen: MB CLS 350, 2005, AMG look
-
- Sisäänajossa
Luultavasti virtalukko jos ei kumpikaan avain toimi. Itellä meni w210 mersusta kesällä samoilla oireilla virtalukko mykäksi. Raahesta löytyy ele-huolto missä korjautin sähkösen virtalukon. Molemmat avaimet ja virtalukko korjataan, hintaa pikkusen alta viissataa ja työllä vuoden takuu
Mulla se hyväksy jossain välissä avaimen kun rumppasi sitä vaan sinne lukkoon montakymmentä kertaa..

Mulla se hyväksy jossain välissä avaimen kun rumppasi sitä vaan sinne lukkoon montakymmentä kertaa..