Moro! Viikossa aina loppuu akku jos ei ajele ollenkaan. Ilmeisesti sulake 12 takana oleva joku laite vie virtaa? Elikkä mulla on radio sähköikkunat ja keskuslukitus? Amppeeri mittarin ku laitto kiinni ni aina siinä sulake rasialla naksahti joku rele? Oliskohan se 0,20A vieny kokoajan? Eli siis mittasin silleen et oli miinus napa irti ja siihen väliin amppeerialueella yleismittari miinusjohdosta napaan. Tälleen jokasen sulakkeen siihen asti vedin kunnes siinä kohdassa ei enää naksahtanut ja virrat katos mittarista et se ei näyttäny enää yhtään mitään. Olis varmaan pitäny laittaa pienemmälle alueelle ni olis näyttäny pienemmät virrat sen jälkeen. Otin radion takaa johdot irti silleen et ei menny yhtään radiolle mut sillä ei ollut vaikutusta. tai otin jatkuvan 12v ja sitte avaimen päällä ollessa 12v joten tuskin sinne menee yhtään virtaa? Alipaine pumppu on muutenki hidas. Eli se surisee kauheen kauan ja sitten ku se lopettaa kaikki ovet on auennu ja ovet aukee aina yks kerrallaa.
Edit. Onko muutes jollain teitoo mikä laatikko tuolla radion takana kojelaudan sisällä on? Siinä lukee becker ja jotain numeroita? ilmeisesti jotenkin liittyy alkuperäseen radioon?
W201 -86 vie virtaa
W201 -86 vie virtaa
w201 2.0e -86
Re: W201 -86 vie virtaa
Bensa mallit,ruiskut yleisesti tyhjentää akun viallisesta lämpöpellin releleestä ja imusarjaan menee virtaa rutosti...yöhön tyhjentää akun totaallisesti.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Mikäs rele tää sitten on? Jos kokeilisin ottaa pois sen? Tosin mulla 70Ah akku ja se tyhjenee neljään päivään.
w201 2.0e -86
Relettä en tiedä paikkaa mutta imusarjan etupäässä imusarjan ja kannen välissä on pelti ja ja tappiliitin menee siihen peltiin jossakin 1-2 pytyn kohdalla imusarjan alla.
Toi peltilämmitys kyllä purkaa akun yöhön eli sulla aika varmasti on se vuoto siellä missä sitä alun perin epäilit.
Toi peltilämmitys kyllä purkaa akun yöhön eli sulla aika varmasti on se vuoto siellä missä sitä alun perin epäilit.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Juu ei oo toi lämmitin. Vaan se liittyy jotenkin sähköikkunoihin. Se rele mikä napsuu kun ottaa maan irti ja laittaa takas on sähköikkunoiden rele. Joten sen kun otin irti ni johan lähti 2amppeeria pois kummittelemasta. Nyt täytys keksiä mikä voi sähköikkunoissa olla ongelmana kuskin ikkuna liikkuu muutenkin tosi hitaasti ylös ja alas. joten voisko olla kuskin puolen moottori huono? Mitenkä muuten toi vaihdekepin ympärillä oleva puu osa lähtee pois et pääsis katteleen noita kytkimiä ikkunoissa.
Edit. En nyt sitten tiiä mut luin, että ikkunoiden pitäis toimia kuskin oven ollessa auki? Mulla toimii aina ei tartte olla ovi ees auki niin ikkunat menee ylös ja alas? Oliskohan mulla joku ohittanut sen anturin ovessa ja kytkenyt suoraan toisiinsa ne? Ainakin maalaisjärjellä sillon se vois viedä kokoajan virtaa ja ikkunat toimii aina? Onko karmissa muuten kaks katkasiaa vai yks? Meinaan ovi kytkin valoon toimii.
Edit. En nyt sitten tiiä mut luin, että ikkunoiden pitäis toimia kuskin oven ollessa auki? Mulla toimii aina ei tartte olla ovi ees auki niin ikkunat menee ylös ja alas? Oliskohan mulla joku ohittanut sen anturin ovessa ja kytkenyt suoraan toisiinsa ne? Ainakin maalaisjärjellä sillon se vois viedä kokoajan virtaa ja ikkunat toimii aina? Onko karmissa muuten kaks katkasiaa vai yks? Meinaan ovi kytkin valoon toimii.
w201 2.0e -86