Tässä muutama kuva.

Revell:in tekemä, erittäin hieno malli ja konehuone on todella hyvin tehty tarroinen päivineen.raul kirjoitti:Hieno tuo 220SE. Kenen valmistetta?
Täytyypä omistakin laittaa kuvia tänne, hmm, kissa tosin rikkoi ainoan itserakennetun mitä mulla täällä kotona on... 1971 Duster 340.
Laitan kuvia kohta.
Hieno on, konehuonetarrojen ohella mittareistakin löytyy asteikot jne. Omassa vitriinissä on samanlainen, kaverinaan samaa sarjaa oleva musta 180 Ponton. Eihän noi aivan ilmaisia ole, mutta heti hankin lisää kun vaan joistain uusia malleja löytyy. Vaan onko Revell muita valmistanut, sitä kun ei tiiä, pitäisi hankkia kataloogi.enska kirjoitti: Revell:in tekemä, erittäin hieno malli ja konehuone on todella hyvin tehty tarroinen päivineen.
Kaapo kirjoitti:Hieno on, konehuonetarrojen ohella mittareistakin löytyy asteikot jne. Omassa vitriinissä on samanlainen, kaverinaan samaa sarjaa oleva musta 180 Ponton. Eihän noi aivan ilmaisia ole, mutta heti hankin lisää kun vaan joistain uusia malleja löytyy. Vaan onko Revell muita valmistanut, sitä kun ei tiiä, pitäisi hankkia kataloogi.enska kirjoitti: Revell:in tekemä, erittäin hieno malli ja konehuone on todella hyvin tehty tarroinen päivineen.
Jeps toiseksi uusin hankinta vehoniemestä, erittäin hieno ja tarkka malliPS. Matias, olin myös huomaavinani sulla Minichampsin komean Silbergrün 230CE:n... Ite en ole koskaan saanut aikaiseksi hankkia näitä mainioita malleja vitriiniä kaunistamaan...
Löysin tällaisen vanhan viestiketjun.enska kirjoitti:Laitelkaapa tänne kuvia kokoelmistanne.
katja74 kirjoitti:Löysin tällaisen vanhan viestiketjun.enska kirjoitti:Laitelkaapa tänne kuvia kokoelmistanne.
Kuvat tosin on hukassa.![]()
Mutta ehkä tämänkin ketjun voi vielä elvyttää.
Tästä voi käydä vilkaisemassa mitä meidän vitriinikaapista löytyy.
Siellä on kyllä paljon muitakin kun Mersuja.
Osa on itse rakennettuja ja osa valmiina ostettuja.
On siellä jotain lapsuuden aarteitakin.![]()
-Katja-
Asiallinen ukko omassa autotallissaan pyörittää bisnestä, ja samaisessa tallissa on Ferrari 328GTS.katja74 kirjoitti:Käväiseppä katsomassa osoitteessa www.modeltoys.net. Pietarsaarelainen firma.
Kannattaa kysäistä, ellei sivuilta löydy.
-Katja-
Vanhimmat on vuodelta 1979 ja välillä oli n. 5 vuoden taukovk00 kirjoitti: ..kauanko on menny kun 200 on rakentanu?