Olisiko kuitenkin fiksumpaa teettää mittatilaus männät. Tekisi tuon 12mm pienemmällä pk:lla? Tulisi järkevämpi kampikulma ja kone kiertäisi herkemmin kun olisi kevyempi mäntä. Sikäli mikäli noissa varaa on, mutta kuvassa ainakin näyttää siltä. Tietysti vakiot kanget ei kestä jos hulluna meinaa ahtaa, mutta ei ne sitten kestä vakio männätkään. Tosin tarviiko ahtaa 3,5l kone?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Volvon koneista saa yli 400 hv vaparinakin.
Ihan mielenkiintoinen projekti kyllä kaiken kaikkiaan. Se on sitte eri asia onko tuossa mitään järkeä. 0,3l lisää tilavuutta ja jos joutuu veivit ja männät vaihtamaan kampiakseleineen on kustannukset melkoiset. Vaparina ymmärtäisin, mutta ahdettuna kun saa siitä 3.2 koneestakin 200hv/litra helpohkosti. On siinäkin jo soratie rullalla.
Ja eihän näissä järkeä olekaan, joten sitä lienee turha miettiä
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm)
- Opel ascona B 2.4 CIH -77
- Opel Rekord E 2.0 SEH -8x
- Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 160hp/245nm)
- Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300whp/330nm)
- BMW 528 2.8l -97 (talviliukuri)
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam" onclick="window.open(this.href);return false;