Apuva Carsoftin kanssa
Apuva Carsoftin kanssa
Olen saanut kyllä hyviä ohjeita täältä forumilta tuohon Carsoftiin,mutta olen tässä yrittänyt saada sitä apinan raivolla toimimaan,ei vaan onnistu,ilmeisesti olen ns.pc-vammainen.Vieläkö jollain riittäisi hermoja avittamaan asiassa? Kiitollisena apua odotellen...
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Re: Apuva Carsoftin kanssa
asennusvaiheessa ohjelma pyytää kansio kahden kohdalla tunnusta,eikä minullenainakaan tullut sellaista lähetyksen mukana.
Itse hankin jokin aika sitten 12 home version, jonka asennus ei meinannut onnistua ennen kuin laitoin lukituksen purkupalikan kiinni..
Win 7 käyttiksellä.
Toiminut muuten hyvin, mutta pdf asennuksesta herjaa jatkuvasti...
Win 7 käyttiksellä.
Toiminut muuten hyvin, mutta pdf asennuksesta herjaa jatkuvasti...
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
Sinulla on cräkkäämättä ne kaksi tiedostoa asennusvaiheessa. Lue se ohje ja tallenna ne kaksi tiedostoa oikeinpäin oikeisiin kansioihin. Cräkkää ohjeen mukaan oikeassa järjestyksessä.Karpel58 kirjoitti:asennusvaiheessa ohjelma pyytää kansio kahden kohdalla tunnusta,eikä minullenainakaan tullut sellaista lähetyksen mukana.
Kenellähän mahtaisi olla aikanaan kiertoon pistämäni cd jolla toimiva carsofta ?.
.
Opel, "weird lieben autos"....
Kiitosia,kokeillaan kuinka äijän käy..
No nyt on kuukausi yritetty vapaa-aikoinani saada tuo Carsoft toimimaan,vaan ei.Löytyisiköhän täältä ketään niin avulista jolle voisin toimittaa koneen sekä asennusrämmäleet?
Ei kai tuon takia tarvitse konetta lähetellä kenellekään. Hoitaa asennuksen etäyhteydellä teamviewerillä.