Moron,
juu onhan tästä ollut muusakin yhteydessä puhetta ja onko tämä nyt tyhmä kysymys, mutta jos vajaa 500 000 km vain on mittarissa, ja öljyt häipyi, eikä ole kiehumaan päässyt, niin miksi sylinterikannen suoruus edes tarvisi tarkastaa, jos vain vaihdan pelkän kansipahvin?
Toinen kysymys, onko merkitystä, jos ostan kannentiivisteen paksuudeltaan 1,7 mm (Reinz) vai 2 mm (Reinz) ?
Sprinter 412D w904 602.980 pitääkö kannen suoruus tarkastaa?
Sprinter 412D w904 602.980 pitääkö kannen suoruus tarkastaa?
-------
124 300TD -92
124 300TD -92
904 412D -96
124 300TD -92 (myydään purkuosia)
123 200D -84 (myydään purkuosia)
124 300TD -92
124 300TD -92
904 412D -96
124 300TD -92 (myydään purkuosia)
123 200D -84 (myydään purkuosia)
Re: Sprinter 412D w904 602.980 pitääkö kannen suoruus tarkas
Itse ainakin käyttäisin kannen samalla huollossa. Plaanauksessa ja koeponnistuksessa nyt ainakin. Voi siellä olla muutakin korjattavaa, ei olisi ihan tavatonta että tuon verran ajetussa sprinterissa olisi joku venttiili kannolla
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A