
c32 amg
Re: c32 amg
Laita sinne cdi:n 6 vaihteinen laatikko ja vähän tiuhempi perä quaifella 

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: c32 amg
Ensi viikonloppuna pitäisi nosturi olla vapaana. Muut osat on jo putkistoon kasassa ja valmiina. Kyllähän tuon lattiallakin tekisi mutta sen verran mukavuushaluinen vanhemmiten, etten viiti betonilattialla maata.Pansu kirjoitti:Jokos amgenter on pöntön tyhjentänyt![]()

Sama homma täällä. Uudet lambdat menossa paikalleen. Pitäisi olla tänään tullut varaosaliikkeeseen.Pansu kirjoitti:Itselläkin tuli vetoa autoon helkkaristi lisää kun vaihdoin uudet lambdat, vikakoodeja se ei niistä antanut, mutta starin testeri ilmoitti että ikääntyneet ja joku jakso liian pitkä. Ihmettelinkin jo kesällä kun oli niin puutuneen oloinen, varsinkin lappeenrannan maililla. Kai toi seoksen hallinta meni jotenkin huonoksi. Nyt on kuin uusi auto ja heti hirveät pito ongelmatVoisi vaikka penkittää...kunhan ton vaihdelootan sais vielä järkiinsä
Kävin ajelemassa kylillä ja vähän sellainen epämukava yhdistelmä on -3 pakkasta ja kylmät renkaat. Kolmiota hakkaa niin pirusti vaikka ei yritäkään.

Re: c32 amg
Itse tilasin anturit Saksasta, tais olla noin 180euroa posteineen.
Re: c32 amg
200 euroa oli mulla hinta liikkeeseen tilattuna.
Re: c32 amg
Boschit? Ja mersun omalla liittimellä? Halvalla oot saanu jos noin, täällä kun kyselin niin ainakin 150e kipaleamgenter kirjoitti:200 euroa oli mulla hinta liikkeeseen tilattuna.

Oli kyllä valtava ero auton käytökseen.
Re: c32 amg
Jep. Bosch ja OEM-liittimellä. Pikkupajat/varaosaliikkeet pystyy ihmeen hyviin hintoihin.
Veholta/käyttöautolta en edes vaivautunut kysymään.
Veholta/käyttöautolta en edes vaivautunut kysymään.
Re: c32 amg
Mä menen ensi viikon torstaina uudestaan Motorbittiin penkittämään autoa, josko saisi paremmat teholaput. Ihan vain huvikseni menen, koska siellä päin liikun ja Pekka lupasi ilmaiseksi penkittää. Katsotaan tuleeko kylmällä ilmalla paremmat lukemat ja V-Power pensalla 

Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Re: c32 amg
Hyvää alustasarjaa saa suositella!!
T: Molemmat etujouset poikki
T: Molemmat etujouset poikki
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Re: c32 amg
Liekkö noi Bilsteinin setit olis hyviä, ainakin iskarit on. KW taitaa olla yks suosittu.Jukikyy kirjoitti:Hyvää alustasarjaa saa suositella!!
T: Molemmat etujouset poikki
Re: c32 amg
Pansu kirjoitti:Liekkö noi Bilsteinin setit olis hyviä, ainakin iskarit on. KW taitaa olla yks suosittu.
Nyt on Bilsteinin korkeussäädettävä B14 PSS coilover setti tilattu.
Eipä noita paljon muita tuntunut kehuttavankaan kuin Bilsteiniä ja KW:tä. Päädyin sitten Bilsteiniin, kun joskus Volvossa oli Bilsteinin B6 iskarit (ja Eibachin jouset) ja se setti oli ainakin pirun hyvä. Muita saativilla olevia vaihtoehtoja oli lähinnä H&R (Eibachilla ei netin mukaan ole, vaikka taitaa hyvin pitkälti sama tuote olla kuin Bilstein). H&R ei brändinä herätä yhtä paljon luottamusta kuin Bilstein tai KW, joten nämä kaksi jäi jäljelle. Bilsteiniä myyjä (Futurez) suositteli ja piti parempana kuin KW ja itsekin päädyin Bilsteiniin, joten sen sitten tilasin. Katsotaan koska tulee ja koska ehdin asentamaan. Toivottavasti pian, sillä nyt auto seisoo pestynä autotallissa ja jää penkityskin Motorbitillä tekemättä. No josko sitten keväällä penkkiin ja jos talvella löytyisi jotakin kivoja osia tehonnälän taltuttamiseen...
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Re: c32 amg
Jos omasta putkesta ei löydy syytä tuolle tehonpuutteelle, niin voin alkaa osia myymään. Löytyy modattua ilmanottoa, imusarjaa, pakosarjaa, ahtimen rullaa...Jukikyy kirjoitti:...jää penkityskin Motorbitillä tekemättä. No josko sitten keväällä penkkiin ja jos talvella löytyisi jotakin kivoja osia tehonnälän taltuttamiseen...

Re: c32 amg
Purin eilen lootan venttiilikoneiston ja puhdistin sen. Tänään oli vuorossa sitten turbiinin huutelua koko päivä, saas nähdä auttaako yhtään mitään. Kaipa se on sitten laitettava turbiini huoltoon jos ei parane.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
On hankala huuhdeltava( lähes umpiperä paikkoja)Pansu kirjoitti:Purin eilen lootan venttiilikoneiston ja puhdistin sen. Tänään oli vuorossa sitten turbiinin huutelua koko päivä, saas nähdä auttaako yhtään mitään. Kaipa se on sitten laitettava turbiini huoltoon jos ei parane.
muuten kuin huuhtomalla laatikosta läpi litra tolkulla
Parhaiten onnistuu turbin irrallan tai
Ohuella letkulla painaa suoraan kanavasta öljyä
Jos ei onnistu niin repcon
(tulee tominaltaan parempi kuin uusi
ja vaikka vahvistuu vielä siinä sivussa)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: c32 amg
Joo ehkä Repconille tuo lähtee, jos ei ala toimimaan, pitäis laittaa mailia että mitä maksaa ja millaiset modaukset onnistuu(stall jne) Tein sellaisen palikan tuonne laatikkoon mihin saa letkut kiinni ja sitten sähköisellä öljypumpulla kierrätin sieltä kautta öljyä turbiinissa. Kyllähän noi öljyt ajan kanssa muutti väriä mustemmaksi, mutta näkee nyt auttaako mitään.CDI203 kirjoitti:On hankala huuhdeltava( lähes umpiperä paikkoja)Pansu kirjoitti:Purin eilen lootan venttiilikoneiston ja puhdistin sen. Tänään oli vuorossa sitten turbiinin huutelua koko päivä, saas nähdä auttaako yhtään mitään. Kaipa se on sitten laitettava turbiini huoltoon jos ei parane.
muuten kuin huuhtomalla laatikosta läpi litra tolkulla
Parhaiten onnistuu turbin irrallan tai
Ohuella letkulla painaa suoraan kanavasta öljyä
Jos ei onnistu niin repcon
(tulee tominaltaan parempi kuin uusi
ja vaikka vahvistuu vielä siinä sivussa)
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Siitä itse turbinista vaihtuu öljyt vaikka noin(joissain turbineissa lukitus systeemin puhdistuminen on onkelmalisempi)Pansu kirjoitti:Joo ehkä Repconille tuo lähtee, jos ei ala toimimaan, pitäis laittaa mailia että mitä maksaa ja millaiset modaukset onnistuu(stall jne) Tein sellaisen palikan tuonne laatikkoon mihin saa letkut kiinni ja sitten sähköisellä öljypumpulla kierrätin sieltä kautta öljyä turbiinissa. Kyllähän noi öljyt ajan kanssa muutti väriä mustemmaksi, mutta näkee nyt auttaako mitään.CDI203 kirjoitti:On hankala huuhdeltava( lähes umpiperä paikkoja)Pansu kirjoitti:Purin eilen lootan venttiilikoneiston ja puhdistin sen. Tänään oli vuorossa sitten turbiinin huutelua koko päivä, saas nähdä auttaako yhtään mitään. Kaipa se on sitten laitettava turbiini huoltoon jos ei parane.
muuten kuin huuhtomalla laatikosta läpi litra tolkulla
Parhaiten onnistuu turbin irrallan tai
Ohuella letkulla painaa suoraan kanavasta öljyä
Jos ei onnistu niin repcon
(tulee tominaltaan parempi kuin uusi
ja vaikka vahvistuu vielä siinä sivussa)
Repconille kannatta enemin soittaa
(siellä on sen verran touhua että voi kestää spostiin vastailu)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: c32 amg
Isompi kampiakselin pyörä ja kattien tyhjennys on pyörinyt mielessä. Saa ehdottaa ja tarjota.amgenter kirjoitti:Jos omasta putkesta ei löydy syytä tuolle tehonpuutteelle, niin voin alkaa osia myymään. Löytyy modattua ilmanottoa, imusarjaa, pakosarjaa, ahtimen rullaa...Jukikyy kirjoitti:...jää penkityskin Motorbitillä tekemättä. No josko sitten keväällä penkkiin ja jos talvella löytyisi jotakin kivoja osia tehonnälän taltuttamiseen...
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Re: c32 amg
Taas ois rotjake kasassa. Ainakin hävisi nytkytys tyhjäkäynnillä kun ryömityttää, pitää nyt jonkun aikaa ajaa hissun kissun viel noilla sekalaisilla öljyillä mitä on sisässä ja vaihtaa sitten 236.14 luokituksen öljyt sisään.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Kuvauksen mukaan vaikutais tullen helpolla kuntoonPansu kirjoitti:Taas ois rotjake kasassa. Ainakin hävisi nytkytys tyhjäkäynnillä kun ryömityttää, pitää nyt jonkun aikaa ajaa hissun kissun viel noilla sekalaisilla öljyillä mitä on sisässä ja vaihtaa sitten 236.14 luokituksen öljyt sisään.

Tankilesen kun ajele vaihtelevaa ajoa niin yleensä varmistuu
Miten kävi
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: c32 amg
Tänään tuli askarreltua uusi pakoputki, 3.5" rosteria parilla suoralla vaimentimella ja helvetin moinen meteli
Mutta eipähän enää vaivaa pakopaineet, pers`dyno sanoi että vähän paremmin vetäisi, mutta näkee sitten penkissä kun -20% katosi niin eikö viritys ole tuolloin onnistunut
Mistähän sitä tietäis mitä pitää ohjelmoida, että sais auton luulemaan/olemaan manuaalilootalla
CDI203:lla mitään käryä asiasta?


Mistähän sitä tietäis mitä pitää ohjelmoida, että sais auton luulemaan/olemaan manuaalilootalla

- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
ECU:versio koodaus muttaa manuaaliksiPansu kirjoitti:Tänään tuli askarreltua uusi pakoputki, 3.5" rosteria parilla suoralla vaimentimella ja helvetin moinen meteliMutta eipähän enää vaivaa pakopaineet, pers`dyno sanoi että vähän paremmin vetäisi, mutta näkee sitten penkissä kun -20% katosi niin eikö viritys ole tuolloin onnistunut
![]()
Mistähän sitä tietäis mitä pitää ohjelmoida, että sais auton luulemaan/olemaan manuaalilootallaCDI203:lla mitään käryä asiasta?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: c32 amg
Jaa niin helpolla pääsis. Mahtaako manuaalilootasta mennä mitään tietoja eculle, eli voiko ton TCU:n vain heittää mäkeen, jättää töpselin roikkumaan jalkotilaan ja versiokoodauksella manuaaliksi niin ei pitäis herjoja tulla?CDI203 kirjoitti:ECU:versio koodaus muttaa manuaaliksiPansu kirjoitti:Tänään tuli askarreltua uusi pakoputki, 3.5" rosteria parilla suoralla vaimentimella ja helvetin moinen meteliMutta eipähän enää vaivaa pakopaineet, pers`dyno sanoi että vähän paremmin vetäisi, mutta näkee sitten penkissä kun -20% katosi niin eikö viritys ole tuolloin onnistunut
![]()
Mistähän sitä tietäis mitä pitää ohjelmoida, että sais auton luulemaan/olemaan manuaalilootallaCDI203:lla mitään käryä asiasta?
Meinasin vain jos tuolle lootalle laittais ihan oman ohjelmoitavan ohjauksen, niin sais ehkä vähän mieluisemman käytöksen.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Manuaali mallin ECU tarvitsse tiedon kytkimen asenostaPansu kirjoitti:Jaa niin helpolla pääsis. Mahtaako manuaalilootasta mennä mitään tietoja eculle, eli voiko ton TCU:n vain heittää mäkeen, jättää töpselin roikkumaan jalkotilaan ja versiokoodauksella manuaaliksi niin ei pitäis herjoja tulla?CDI203 kirjoitti:ECU:versio koodaus muttaa manuaaliksiPansu kirjoitti:Tänään tuli askarreltua uusi pakoputki, 3.5" rosteria parilla suoralla vaimentimella ja helvetin moinen meteliMutta eipähän enää vaivaa pakopaineet, pers`dyno sanoi että vähän paremmin vetäisi, mutta näkee sitten penkissä kun -20% katosi niin eikö viritys ole tuolloin onnistunut
![]()
Mistähän sitä tietäis mitä pitää ohjelmoida, että sais auton luulemaan/olemaan manuaalilootallaCDI203:lla mitään käryä asiasta?
Meinasin vain jos tuolle lootalle laittais ihan oman ohjelmoitavan ohjauksen, niin sais ehkä vähän mieluisemman käytöksen.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: c32 amg
Nyt on Matkahuollossa Bilsteinit. Ehkä ensi viikolla ehdin ne asentamaan. Onko alustan vaihtaneilla jotakin vinkkiä antaa vai meneekö vaihto helposti?Jukikyy kirjoitti: Nyt on Bilsteinin korkeussäädettävä B14 PSS coilover setti tilattu.
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
- HeikkiSa
- Vakiokalustoa
- Viestit: 214
- Liittynyt: Ti 23.08.2011 10:51
- Paikkakunta: Korvenkylä, Joutseno
Re: c32 amg
Mitäs seuraavaksi, kun tällasta koodia pukkaa: p0432 main catalyst below threshold bank 2 sekä p0422 main catalyst below threshold bank 1.
Ilmeisesti katalysaattoreihin, mutta voiko molemmat hajota samanaikaisesti? Mites nuo sensorit, onko hankala paikantaa?
Ilmeisesti katalysaattoreihin, mutta voiko molemmat hajota samanaikaisesti? Mites nuo sensorit, onko hankala paikantaa?
NYK: S211 E320 CDI -03
EX: W211 E500 - 03, W211 E200 - 04, W163 ML320 -02, W203 C32 AMG -01, W210 E430 -98, W124 300CE 24v -92
EX: W211 E500 - 03, W211 E200 - 04, W163 ML320 -02, W203 C32 AMG -01, W210 E430 -98, W124 300CE 24v -92
Re: c32 amg
Starilla noi anturit voi testata
- HeikkiSa
- Vakiokalustoa
- Viestit: 214
- Liittynyt: Ti 23.08.2011 10:51
- Paikkakunta: Korvenkylä, Joutseno
Re: c32 amg
Vielä kun Imatran lähistöllä jollain sellanen löytys. Hiljasta on ollut.
NYK: S211 E320 CDI -03
EX: W211 E500 - 03, W211 E200 - 04, W163 ML320 -02, W203 C32 AMG -01, W210 E430 -98, W124 300CE 24v -92
EX: W211 E500 - 03, W211 E200 - 04, W163 ML320 -02, W203 C32 AMG -01, W210 E430 -98, W124 300CE 24v -92
Re: c32 amg
Kyllähän AMG mersun omistajalla pitäis varaa olla omaan Stariin, varsinkin kun sitä tarvii vähintään joka toinen kuukausi 

- HeikkiSa
- Vakiokalustoa
- Viestit: 214
- Liittynyt: Ti 23.08.2011 10:51
- Paikkakunta: Korvenkylä, Joutseno
Re: c32 amg
No ilmeisesti pitäisiPansu kirjoitti:Kyllähän AMG mersun omistajalla pitäis varaa olla omaan Stariin, varsinkin kun sitä tarvii vähintään joka toinen kuukausi

NYK: S211 E320 CDI -03
EX: W211 E500 - 03, W211 E200 - 04, W163 ML320 -02, W203 C32 AMG -01, W210 E430 -98, W124 300CE 24v -92
EX: W211 E500 - 03, W211 E200 - 04, W163 ML320 -02, W203 C32 AMG -01, W210 E430 -98, W124 300CE 24v -92
Re: c32 amg
Eikös tuo testaaminen onnistu ihan ODB-liittimen kautta halpisvehkeellä. Etummaisen anturin jännitteen pitää heilua helevetisti edes takas kun säätää seosta ja toisen pysyä paikoillaan siinä 0,5 voltin kohdilla kun se vain chillailee ja kattelee, että onko kaikki ok.HeikkiSa kirjoitti:Mitäs seuraavaksi, kun tällasta koodia pukkaa: p0432 main catalyst below threshold bank 2 sekä p0422 main catalyst below threshold bank 1.
Ilmeisesti katalysaattoreihin, mutta voiko molemmat hajota samanaikaisesti? Mites nuo sensorit, onko hankala paikantaa?
Infralämpömittarilla tutkailu myös onnistuu. Ennen kattia lämpötilan pitää olla huomattavasti alempi kuin katin jälkeen.
- HeikkiSa
- Vakiokalustoa
- Viestit: 214
- Liittynyt: Ti 23.08.2011 10:51
- Paikkakunta: Korvenkylä, Joutseno
Re: c32 amg
OBD-koje löytyy. Mitähän lukemia tuosta pitäisi osata katsella?amgenter kirjoitti:Eikös tuo testaaminen onnistu ihan ODB-liittimen kautta halpisvehkeellä. Etummaisen anturin jännitteen pitää heilua helevetisti edes takas kun säätää seosta ja toisen pysyä paikoillaan siinä 0,5 voltin kohdilla kun se vain chillailee ja kattelee, että onko kaikki ok.HeikkiSa kirjoitti:Mitäs seuraavaksi, kun tällasta koodia pukkaa: p0432 main catalyst below threshold bank 2 sekä p0422 main catalyst below threshold bank 1.
Ilmeisesti katalysaattoreihin, mutta voiko molemmat hajota samanaikaisesti? Mites nuo sensorit, onko hankala paikantaa?
Infralämpömittarilla tutkailu myös onnistuu. Ennen kattia lämpötilan pitää olla huomattavasti alempi kuin katin jälkeen.
NYK: S211 E320 CDI -03
EX: W211 E500 - 03, W211 E200 - 04, W163 ML320 -02, W203 C32 AMG -01, W210 E430 -98, W124 300CE 24v -92
EX: W211 E500 - 03, W211 E200 - 04, W163 ML320 -02, W203 C32 AMG -01, W210 E430 -98, W124 300CE 24v -92