Kiitos. Tää olikin mulle uutta tietoa, että kone saattaisi kestää jopa osumia. Kaikki muut ovat yksioikoisesti sanoneet vaihtokoneen olevan ainoa ratkaisu, jos osuma on tullut.
Jakokopassa on ollut jotain hämminkiä muutenkin, sillä se muovinen pitkä ohjain on palasina ja ainakin päällimmäisenä näkyvässä hammasrattaassa näkyy vaurio.

Ketju on selvästikin noussut hampaiden päälle.
Ketju nähtävästi hyppäsi ajon aikana hampaiden päälle. Vaihde pomppasi nimittäin samalla hetkellä pois päältä.
Tämän jälkneen edes starttimoottori ei suostunut pyörimään vähään aikaan. Jonkun aikaa seistyään startti lähti pyörimään, mutta ketju oli katki, joten yläosa ei pyrinyt.
Mitä ilmeisimmin joudun siis ottamaan koneen pois paikoiltaan töitä varten.

Onneksi sain juuri vuokrattua tallin, joten pystyn ehkä jopa tähän operaatioon.
Onko mitään käsitystä paljonko tuo moottorin alaosa painaa? Kannenhan nosti ihan käsin sieltä, mutta miten tukeva kärrysysteemi tuolle alaosalle täytyy duunata?
Kestäisiköhän tällainen maitokärry?
Vielä tarkentava kysymys. Onko tää 110TD kone vai 108D, kun tässä on turbo, mutta auton malli on 108D.
Vai onko se muuten sama kone? toinen on vaan ahdettu?
