Pansu kirjoitti:Saisikohan Statilla koodattua pois käytöstä ominaisuuden kun pakki laitetaan päälle niin apukuskin peili kääntyy? Auto w203 ja automaagi. Itse tuota koitin etsiä mutta laihoin tuloksin.
Eikös tuon saa pois kun kääntää peilinvalitsimen keski- tai oikea-asentoon...
W220:ssa toimii ainakin niin, että laittaa valitsimen vasemmanpuoleisen peilin ohjausasentoon. (keskikohtaa näissä ei ole.), sillloin oikea peili ei käänny automaattisesti.
Jahas täytyykin kokeilla tuota Ongelmana siis että tuo peili ei jostain syystä osaa aina kääntyä takaisin oikeaan kohtaan kun vaihde siirretaan D, niin saa aina manualisesti olla rämppäämässä tuota ja muutenkin täysin turha toiminto mitä en kaipaa.
Ilman *:ria
Mittaristosta, settings, convenience,
mirror setting when parking,
Oon aina luullut, että toi valikko tarkoittaa sitä, että molemmat peilit kääntyy koria vasten, kun pysäköi auton Pitäisi vissiin ruveta lukemaan ohjekirjaa
noroljan kirjoitti:Oon aina luullut, että toi valikko tarkoittaa sitä, että molemmat peilit kääntyy koria vasten, kun pysäköi auton Pitäisi vissiin ruveta lukemaan ohjekirjaa
Minulla sama luulo ja aivan kuin kaveri olis sen joskus autostani vielä kokeillut, mutta äkkiäkös tuon kokeilee uudelleen.
noroljan kirjoitti:Oon aina luullut, että toi valikko tarkoittaa sitä, että molemmat peilit kääntyy koria vasten, kun pysäköi auton Pitäisi vissiin ruveta lukemaan ohjekirjaa
Minulla sama luulo ja aivan kuin kaveri olis sen joskus autostani vielä kokeillut, mutta äkkiäkös tuon kokeilee uudelleen.
Kokeile myös sen peilin säätö siihen parkiasentoon(sehän voi olla sama kuin normali asento)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
Jatketaan nyt vielä peilinsäätö aiheesta, vaikka vähän ohi meneekin otsikon. Täytyi selvittää asiaa, kun jäi häiritsemään.
Eli Kyllä tuo mittariston valikko siihen oikeanpuolen peilin peruutusasentoon vaikuttaa. Tässä W220:ssa sen pitää olla "ON" asennossa ja lisäksi sen peilin valintakytkin tulee olla siinä oikeanpuolisessa peilissä. Tämän jälkeen peruutustoiminto toimii ja pois sen saa sitten kummalla vaan tavalla (Mittariston valikko "OFF" tai peilin valinta kytkin vasemmalle tai keskiasentoon, jos sellainen löytyy). Luulisin, että kysytyssä autossa toimii samalla lailla toiminto.
W220:aan tuo valikko on tullut mittaristoon joskus 01- eteenpäin, sitä ennen toimii pelkästää peilin kytkimestä.
Ja tosiaan myös sen oikeanpuolen peilin "peruutusasennon" voi tallentaa halutuksi, itse en ole tuota toimintoa käyttänyt siksi, kun se on näyttänyt aina vähän hölmösti peruutusasennossa, nyt sitten tiedän, että senkin asennon voi tallentaa halutuksi.
Tuohon pysäköidyn auton koria vasten kääntyviin peileihin pitäisi olla mittaristonvalikossa kohta "FOLD IN MIRRORS WHEN LOCKING" Tätä ei kyllä ole yhdessäkään autossani, enkä starillakaan saanut pois tuota toimintoa, kun 600:nen haluaa väkisin kääntää peilit, kun auton lukitsee.
noroljan kirjoitti:Jatketaan nyt vielä peilinsäätö aiheesta, vaikka vähän ohi meneekin otsikon. Täytyi selvittää asiaa, kun jäi häiritsemään.
Eli Kyllä tuo mittariston valikko siihen oikeanpuolen peilin peruutusasentoon vaikuttaa. Tässä W220:ssa sen pitää olla "ON" asennossa ja lisäksi sen peilin valintakytkin tulee olla siinä oikeanpuolisessa peilissä. Tämän jälkeen peruutustoiminto toimii ja pois sen saa sitten kummalla vaan tavalla (Mittariston valikko "OFF" tai peilin valinta kytkin vasemmalle tai keskiasentoon, jos sellainen löytyy). Luulisin, että kysytyssä autossa toimii samalla lailla toiminto.
W220:aan tuo valikko on tullut mittaristoon joskus 01- eteenpäin, sitä ennen toimii pelkästää peilin kytkimestä.
Ja tosiaan myös sen oikeanpuolen peilin "peruutusasennon" voi tallentaa halutuksi, itse en ole tuota toimintoa käyttänyt siksi, kun se on näyttänyt aina vähän hölmösti peruutusasennossa, nyt sitten tiedän, että senkin asennon voi tallentaa halutuksi.
Tuohon pysäköidyn auton koria vasten kääntyviin peileihin pitäisi olla mittaristonvalikossa kohta "FOLD IN MIRRORS WHEN LOCKING" Tätä ei kyllä ole yhdessäkään autossani, enkä starillakaan saanut pois tuota toimintoa, kun 600:nen haluaa väkisin kääntää peilit, kun auton lukitsee.
Osaiskohan joku savonlinnan lähellä ohjelmoida emännän w203 kamppeeseen ksenonit starilla, alunperin oli siis halogeenit ja nyt depon ksenonumpiot eikä kiinnostaisi mitään paukkulankavirityksiä laitella.
Pientä vaivanpalkkaa vastaan tietysti.
juho86 kirjoitti:Osaiskohan joku savonlinnan lähellä ohjelmoida emännän w203 kamppeeseen ksenonit starilla, alunperin oli siis halogeenit ja nyt depon ksenonumpiot eikä kiinnostaisi mitään paukkulankavirityksiä laitella.
Pientä vaivanpalkkaa vastaan tietysti.
juho86 kirjoitti:Osaiskohan joku savonlinnan lähellä ohjelmoida emännän w203 kamppeeseen ksenonit starilla, alunperin oli siis halogeenit ja nyt depon ksenonumpiot eikä kiinnostaisi mitään paukkulankavirityksiä laitella.
Pientä vaivanpalkkaa vastaan tietysti.
Olisiko kokemäen lähistöllä ketään joka tulisi staarin kanssa katsomaan ja nollaamaan c200 vm. 2000 automaatin vikakoodit.Laatikkoon vaihdettu johdinlevy,liitin,kyb venttiili ja edelleen pakkokakkonen päällä !! Kiire !! Korvaan kyllä kaikki kulut ym. Terv:Jussi Puh.0449441389
tarkiitti kirjoitti:Olisiko kokemäen lähistöllä ketään joka tulisi staarin kanssa katsomaan ja nollaamaan c200 vm. 2000 automaatin vikakoodit.Laatikkoon vaihdettu johdinlevy,liitin,kyb venttiili ja edelleen pakkokakkonen päällä !! Kiire !! Korvaan kyllä kaikki kulut ym. Terv:Jussi Puh.0449441389
En kauheasti luottaisi siihen, että koodien nollauksella tulee kuntoon. Mutta, jos saat apua, niin voi lukea mitä vikakoodia se mistäkin vielä antaa.
Autoni w211.206 on ohjelmoitu. Näkeekö starilla onko egr ohjelmoitu kiinni? siis näkeekö sen sieltä saksankielisestä jutusta (developer)?
Mitä star näyttää egr:stä ajon aikana, jos se on ohjelmoitu kiinni? Haittaako jos sen egr:n laittaa starilla kiinni vaikka se olisi ohjelmoitu kiinni? Tietenkin sillä varauksella voiko sen starilla tehdä
208W CLK 200 vm.2000 pitäisi saada Star-diagnoosiin, oireet seuraavat:
Auto on siis vm. 2000 CLK Cabriolet 200 automaatti johon on asennettu maakaasulaitteisto. Bensalla ajaessa toimii muuten normaalisti mutta kun kierrokset nousevat 4500:n niin menee ikään kuin rajoitin päälle. Kierrosten laskiessa toimii taas normaalisti. Kaasulla toimii tyhjäkäynnillä mutta kierroksia antaessa rykii eli ei ota kierroksia yhtä puhtaasti kuin bensalla. Kun laittaa vaihteen päälle ja lähtee liikkeelle niin hyytyy ja sammuu heti. Jos vauhdissa vaihtaa bensalta kaasulle niin joko hyytyy heti ja kone sammuu tai sitten menee muutama sata metriä ja sammuu. Kun vaihtaa takaisin bensalle niin käy/käynnistyy normaalisti.
Tähän mennessä vaihdetut osat:
Akku, tulpanjohdot, tulpat ja puolat. Maakaasulaitteiston yhteyteen on asennettu Cobran ennakonsäädin joka toimii vain kaasulla ajettaessa ja toimi aluksi hyvin antaen lisää vääntöä alakierroksille. Imm putsattu (tosin putsaan huomenna vielä uudestaan, paremmin) eikä sillä tuntunut olevan sen suurempaa vaikutusta.
Asun Karjaan lähellä ja ajan usean kerran viikossa Lohjan kautta Helsinkiin töihin. Helsingin suunnalla tosin pitäisi tavata aamupäivällä koska menen puoleksipäiväksi töihin ja pääsen vasta yöllä. Karjaan seudulla käy periaatteessa mihin kellonaikaan vain.
McKorhone kirjoitti:208W CLK 200 vm.2000 pitäisi saada Star-diagnoosiin, oireet seuraavat:
Auto on siis vm. 2000 CLK Cabriolet 200 automaatti johon on asennettu maakaasulaitteisto. Bensalla ajaessa toimii muuten normaalisti mutta kun kierrokset nousevat 4500:n niin menee ikään kuin rajoitin päälle. Kierrosten laskiessa toimii taas normaalisti. Kaasulla toimii tyhjäkäynnillä mutta kierroksia antaessa rykii eli ei ota kierroksia yhtä puhtaasti kuin bensalla. Kun laittaa vaihteen päälle ja lähtee liikkeelle niin hyytyy ja sammuu heti. Jos vauhdissa vaihtaa bensalta kaasulle niin joko hyytyy heti ja kone sammuu tai sitten menee muutama sata metriä ja sammuu. Kun vaihtaa takaisin bensalle niin käy/käynnistyy normaalisti.
Tähän mennessä vaihdetut osat:
Akku, tulpanjohdot, tulpat ja puolat. Maakaasulaitteiston yhteyteen on asennettu Cobran ennakonsäädin joka toimii vain kaasulla ajettaessa ja toimi aluksi hyvin antaen lisää vääntöä alakierroksille. Imm putsattu (tosin putsaan huomenna vielä uudestaan, paremmin) eikä sillä tuntunut olevan sen suurempaa vaikutusta.
Asun Karjaan lähellä ja ajan usean kerran viikossa Lohjan kautta Helsinkiin töihin. Helsingin suunnalla tosin pitäisi tavata aamupäivällä koska menen puoleksipäiväksi töihin ja pääsen vasta yöllä. Karjaan seudulla käy periaatteessa mihin kellonaikaan vain.
Voipi olla ettei starilla mitään tee jos on joku jälkiasenteinen kaasu systeemi, mutta koita laittaa yv:tä nimimerkki CDI203 se, kun on hyvin perillä noista mersuista
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
nostan ylös näkyville kun ei lukitakaan voi ja mistä löytyy starit topicissa taas avupyyntöjä
Star-apuja Rauman/Porin seudulla
Löytyy myös Mercedeksen
-Jousipuristin W(123,124,201,202,210,140)
-Alapallo- ja vakaajannivelen irroitus/kiinnitystyökalu W(211,220,230),
-Ruiskusuuttimen irroitustyökalu ja kalvain.
Jos asiaa niin soittele (ei tekstareita) p.o4oo938372
Sadekeleillä en ala laitteita pihalle levittämään eli "potilas" oltava vähintään katon alla.
UP again..
nostan ylös näkyville kun ei lukitakaan voi ja mistä löytyy starit topicissa taas avupyyntöjä.
Star-apuja Rauman/Porin seudulla
Löytyy myös Mercedeksen
-Jousipuristin W(123,124,201,202,210,140)
-Alapallo- ja vakaajannivelen irroitus/kiinnitystyökalu W(211,220,230),
-Ruiskusuuttimen irroitustyökalu ja kalvain.
Jos asiaa niin soittele (ei tekstareita) p.o4oo938372
Sadekeleillä en ala laitteita pihalle levittämään eli "potilas" oltava vähintään katon alla.
Pääseköhän starilla ronkkimaan sähköpenkkien sähköjuttuja.Olis potilaana w203:nen jossa kuskilla muistillinen sähköpenkki ja ratti sähköllä.Ongelma seuraavanlainen nyt penkki tai ratti ei liiku?Sulakkeet on ehjät ja kokeiltu toisella ehjällä ohjainboksillakin eikä toimi?Löytyskö apuja?
Pääseepä hyvinkin "ronkkimaan". Missäpäin apuja olisi tarve?
Star-apuja Rauman/Porin seudulla
Löytyy myös Mercedeksen
-Jousipuristin W(123,124,201,202,210,140)
-Alapallo- ja vakaajannivelen irroitus/kiinnitystyökalu W(211,220,230),
-Ruiskusuuttimen irroitustyökalu ja kalvain.
Jos asiaa niin soittele (ei tekstareita) p.o4oo938372
Sadekeleillä en ala laitteita pihalle levittämään eli "potilas" oltava vähintään katon alla.
Mystinen käynnistymis oire vaivailee w203 270cdi vehjettä Harjavallassa, lähtee kolmannella tai neljännellä starttauksella käymään... Mainittakoon että suutinremppaa tehtiin viimeviikolla, vaihdettiin 3 rikkeintä suutinta, silloin tuntu että oire helpotti, nyt taas sama vika. Ilmaa ei mene myöskään läpinäkyvissä putkissa... Voiskos joku ystävällisesti tulla koneen kanssa kattoon että ilmeneekö jotain muuta vikaa? En voi millään uskoo et ne kaks parivuotta vanhaa suutinta olis menny sököks just tän viikon aikana.
-Jarkko/0458071885