w202 ohjauksessa väljää simpukassa
w202 ohjauksessa väljää simpukassa
Voiko simpukkaa kiristää jos niin miten paljon
Re: w202 ohjauksessa väljää simpukassa
Tullut vastaan monta w202 simpukkaa jota ei voi säätää niin hyvin kuin lankun eli jätettävä väljää säätöön tai säät kun olisi oikea oppisesti kohdillaan niin nahkeutuu vaikka ei pitäisi.
Mo simpukan päällä on 19mm mutteri jonka sisällä kuusioruuvi.
Löysää mutteri ja avaa kuusio koloa niin paljon kun saat suht kevyesti ja mielellään jos saat heilutettua rattia ja auto sammuksissa.
Kun saat väljät pois kevyesti ei hampaat irvettä kääntäen niin kierros kiinni päin...kokeile samalla onko ratista käännellen vielä väljää.
Lankussa uskaltaa vetää neljännen tai puoli kierrosta kiinnipäin mutta yhtään w202 ei ole tullut vastaan jossa on voinut noin tiukalle vetää .
Eli ..PAINOTAN ETTÄ TEET SÄÄDÖN OMALLA VASTUULLA VAIKKA NEUVON...se kun kiinnileikkaa ajossa niin auto on metsässä tai toisen auton keulassa.
Mielellään enemmän kiinnipäin kuin vähemmän ja kokeilemalla.
älä tee niin että puolikierrosta avaat ja kokeilet koska tällöin ollaan ehkä' menty jo tiukalle alueella....auto kun käynnistyy niin paine kirii loput väljät.
Pyörät oltava suorassa.
tossa muuten vast ikään säädin yhtä simpukkaa ja tuli mieleen että jos sitä kuumana säätäisi niin lämpölaajeneminen ei vaikuttaisi niin paljoa kun simpukka kuumuu...kylmänä olisi sitten väljempi mutta ei olisi kiinnileikkaantumisen vaaraa...pitää tutkia.
Mo simpukan päällä on 19mm mutteri jonka sisällä kuusioruuvi.
Löysää mutteri ja avaa kuusio koloa niin paljon kun saat suht kevyesti ja mielellään jos saat heilutettua rattia ja auto sammuksissa.
Kun saat väljät pois kevyesti ei hampaat irvettä kääntäen niin kierros kiinni päin...kokeile samalla onko ratista käännellen vielä väljää.
Lankussa uskaltaa vetää neljännen tai puoli kierrosta kiinnipäin mutta yhtään w202 ei ole tullut vastaan jossa on voinut noin tiukalle vetää .
Eli ..PAINOTAN ETTÄ TEET SÄÄDÖN OMALLA VASTUULLA VAIKKA NEUVON...se kun kiinnileikkaa ajossa niin auto on metsässä tai toisen auton keulassa.
Mielellään enemmän kiinnipäin kuin vähemmän ja kokeilemalla.
älä tee niin että puolikierrosta avaat ja kokeilet koska tällöin ollaan ehkä' menty jo tiukalle alueella....auto kun käynnistyy niin paine kirii loput väljät.
Pyörät oltava suorassa.
tossa muuten vast ikään säädin yhtä simpukkaa ja tuli mieleen että jos sitä kuumana säätäisi niin lämpölaajeneminen ei vaikuttaisi niin paljoa kun simpukka kuumuu...kylmänä olisi sitten väljempi mutta ei olisi kiinnileikkaantumisen vaaraa...pitää tutkia.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-