Mersua ostamassa
Mersua ostamassa
http://m.nettiauto.com/mercedes-benz/c/ ... vifNav=Y#6" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuommoinen kiinnostaisi! Mitä mieltä hinnasta?? Auto on saksantuonti. Mitä on syytä tietää tuontiautoista?
Tuommoinen kiinnostaisi! Mitä mieltä hinnasta?? Auto on saksantuonti. Mitä on syytä tietää tuontiautoista?
Re: Mersua ostamassa
Alle 8tkm vuodessa nyt soittaisi mulla kelloja, mutta onhan se mahdollista.
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
On se mahdollista, omassa autossa 7300km vuodessa.Oli tosin yhdellä ollut suomessa, joten oli varmat kilometrit.
Tuontiautoista on syytä tietää just samat asiat kuin suomi-vastaavista.
Jos dokumenttien yms. tarkistusten jälkeen näyttää että ajomäärä ei epäilytä niin muista että auton kunto kaikin puolin pitää olla todella hyvä! Esim. sisustuksessa ei mun mielestä noilla kilometreillä saa näkyä minkäänlaista kulumaa.
Mutta asennoidu sillä tavalla että täyttä varmuutta ajomäärästä et saa ikinä.
Toisaalta jos auton kaikinpuolinen kunto suhteessa hintaan miellyttää niin siitähän seuraa kauppa-akti, vaikka ajomäärä ei varma olisikaan!
Jos dokumenttien yms. tarkistusten jälkeen näyttää että ajomäärä ei epäilytä niin muista että auton kunto kaikin puolin pitää olla todella hyvä! Esim. sisustuksessa ei mun mielestä noilla kilometreillä saa näkyä minkäänlaista kulumaa.
Mutta asennoidu sillä tavalla että täyttä varmuutta ajomäärästä et saa ikinä.
Toisaalta jos auton kaikinpuolinen kunto suhteessa hintaan miellyttää niin siitähän seuraa kauppa-akti, vaikka ajomäärä ei varma olisikaan!

S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Minusta vaalea on aina avaran, arvokkaan ja valoisan oloinen, ei missään nimessä tympeä. Toki arka likaantumiselle. Mielipide tämäkinS202 kirjoitti:Kallis ja tympeän värinen sisusta.
Lähipiirissä on tuttuja, joiden autot näyttää kaksivuotiaina ja 40tkm ajettuina kyllä ihan rehellisesti käytetyiltä, sisältäkin...Tenutähti kirjoitti:Jos dokumenttien yms. tarkistusten jälkeen näyttää että ajomäärä ei epäilytä niin muista että auton kunto kaikin puolin pitää olla todella hyvä! Esim. sisustuksessa ei mun mielestä noilla kilometreillä saa näkyä minkäänlaista kulumaa.

Ei satatuhatta ajettu auto ole uusi "rippikouluikäisenäkään", vaikka se sellaiselta saattaa äkkiä tuntua. Kolme vuotta vanhaa pidettäisiin yksityiskäytössä jo ihan reilusti käyteetynä ja ajettuna

Hintaa kyllä sen verran että kannattaa jo ruveta katselemaan facelift mallia.
Tuo M111 kompressori on aika janoinen peli kaupungissa.
Tuo M111 kompressori on aika janoinen peli kaupungissa.
MB S211
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1000
Kaupungissa 9-11l ja maantiellä jopa alle 7l satkulla, keskikulutus n.8l.
W204, 220 cdi, -08, 124tkm
Ex W124, 300d, -93, 320tkm
Ex W124, 300d, -88, 379tkm
Ex W210, 300d, -96, 384tkm
Ex S204, 200 cdi, -08, 372tkm
Ex W211, 200 cdi, -07, 456tkm
Ex W202, 2.2d, -96, 431tkm
Ex W124, 300d, -93, 320tkm
Ex W124, 300d, -88, 379tkm
Ex W210, 300d, -96, 384tkm
Ex S204, 200 cdi, -08, 372tkm
Ex W211, 200 cdi, -07, 456tkm
Ex W202, 2.2d, -96, 431tkm
- Nastamuumio
- Mersumies
Kallin sorttinen mutta tarjoamalla jotain saa ainakin vastauksen. Ja ainahan voi kävellä pois.
Jotkut on sitä mieltä että, huoltokirjalla ja km-lukemalla ei ole kummosta merkitystä ja voi hajota kumminkin. Ja hajoaahan se
Lohkolämmitin ja toiset kunnolliset (talvi) renkaat pitäisi ainakin tuohon rahaan saada, että itse viitsisin jatkaa keskustelua.
Muuten näyttää kyllä huippu siistiltä. Itse voisin hyvinkin ajella tuollaisella mutta aavistus lisää tehoa ei olisi pahitteeksi. Silloin tietysti kulutus kasvaa ja käyttöautolla sillä voi olla merkitystä.
Jotkut on sitä mieltä että, huoltokirjalla ja km-lukemalla ei ole kummosta merkitystä ja voi hajota kumminkin. Ja hajoaahan se

Lohkolämmitin ja toiset kunnolliset (talvi) renkaat pitäisi ainakin tuohon rahaan saada, että itse viitsisin jatkaa keskustelua.
Muuten näyttää kyllä huippu siistiltä. Itse voisin hyvinkin ajella tuollaisella mutta aavistus lisää tehoa ei olisi pahitteeksi. Silloin tietysti kulutus kasvaa ja käyttöautolla sillä voi olla merkitystä.
Ei ole niin pientä hommaa, etteikö se menisi hiukan pieleen
W211 320 4MATIC be -04
W211 320 4MATIC be -04