Automaattiryypyn säätäminen
Automaattiryypyn säätäminen
On pikkumersussa (W201) parilitrainen pentsiinimoottori kaasuttimella. (Pierburg 175 CDT) Siihen kaasarin kylkeen on joku valopää ruuvannut automaattiryypyn. (Noh, alkuperäinen) Kävin koko mehumaijan läpi korjaussarja vieressä ja uusin kaikki romppeet mille paikan löysin. Enään ei ole kuin pari ongelmaa: automaattiryypyn kotelo vuotaa hiukan nestettä ja toinen ja isompi ongelma on tämän ryyppykeksinnön säätäminen. Olisin enempi kuin onnellinen yksityiskohtaisista neuvoista tämän retelin säätämisessä. Systeemi on 99,99% varmuudella oikein kasassa ja kuluvat osat on uusittu. (korjaussarja) Kaasutin toimii muuten hienosti, helppo säätää seos ym. Kiitos.
150hv ei ole urheiluauto ja 2l on limukkapullo
Olis helpomi neuvoo jos tietäis mikä "vikana"?Ei käy kylmänä?Käy liian kovin?
Seos arvot korkealla?
Pieni vinkki voi olla et kaasarin takana(tuulilasin puolella) on pari pientä taltta päistä ruuvia...Toinen on tyhjä käyniti vaikuttava ja toinen on seokseen vaikuttava...Jos saat auton pakokaasu mittariin kiinni n iin näitä kähta ruuvia vääntämällä saat oikean seoksen ja käynti nopeuden...
Seos arvot korkealla?
Pieni vinkki voi olla et kaasarin takana(tuulilasin puolella) on pari pientä taltta päistä ruuvia...Toinen on tyhjä käyniti vaikuttava ja toinen on seokseen vaikuttava...Jos saat auton pakokaasu mittariin kiinni n iin näitä kähta ruuvia vääntämällä saat oikean seoksen ja käynti nopeuden...

...190 käyttävä hörhö...
Vaikka olen hidas olen sinun edelläsi! :mrgreen:
Ei oo häpee olla nopee! :twisted:
-=URJA=-
Vaikka olen hidas olen sinun edelläsi! :mrgreen:
Ei oo häpee olla nopee! :twisted:
-=URJA=-