S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäherjat.
S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäherjat.
Ilmestyi tuossa torstaina kyseinen STOP! Brake defective, visit workshop!-herja. Lähti kuitenkin pois auton sammuttamalla, mutta ilmaantui uudestaan eilen, eikä suostu poistumaan.
Sammuksissa antaa muutaman malfunctionin, ESP defective, visit workshop, Raduced breaking effect, start engine!, Longer stopping distance, start engine! ja Brake fluid, visit workshop.
ABS:n ja jarrujen merkkivalo palaa koko ajan, ja korvat piippaa vieläkin siitä jatkuvasta piipityksestä... Muuten jarrut näyttäisivät toimivan, mutta ABS:t on pois pelistä, ja ilmeisesti myös ESP.
Kotio tultuani tarkastin jarrunesteen määrän, ja huomasin sen olevan huomattavasti alle alarajan, eli olisiko imenyt ilmaa ja vi****lisi sen takia. Nesteen lisäämien ei nimittäin auttanut.
Käytin myös pääakun miinuskaapelin about tunnin irti, että vehje mahdollisesti resetoisi itsensä, mutta kun ei niin ei.
*:n päähän pääsyn aikataulusta ei ole vielä tietoa, mutta jos löytyisi joku joka on joutunut kokemaan saman, ja osaisi auttaa asiassa?
Sammuksissa antaa muutaman malfunctionin, ESP defective, visit workshop, Raduced breaking effect, start engine!, Longer stopping distance, start engine! ja Brake fluid, visit workshop.
ABS:n ja jarrujen merkkivalo palaa koko ajan, ja korvat piippaa vieläkin siitä jatkuvasta piipityksestä... Muuten jarrut näyttäisivät toimivan, mutta ABS:t on pois pelistä, ja ilmeisesti myös ESP.
Kotio tultuani tarkastin jarrunesteen määrän, ja huomasin sen olevan huomattavasti alle alarajan, eli olisiko imenyt ilmaa ja vi****lisi sen takia. Nesteen lisäämien ei nimittäin auttanut.
Käytin myös pääakun miinuskaapelin about tunnin irti, että vehje mahdollisesti resetoisi itsensä, mutta kun ei niin ei.
*:n päähän pääsyn aikataulusta ei ole vielä tietoa, mutta jos löytyisi joku joka on joutunut kokemaan saman, ja osaisi auttaa asiassa?
Elämä on laiffia.
-Matti Nykänen-
Saabismi on sairautta, turbosaabismi on mielisairautta...
S211 320T CDI -03
W210 220 CDI -99
Ex W201 2.0B -89
Ex W124E 200DA -95
Ex W124 200D -88
-Matti Nykänen-
Saabismi on sairautta, turbosaabismi on mielisairautta...
S211 320T CDI -03
W210 220 CDI -99
Ex W201 2.0B -89
Ex W124E 200DA -95
Ex W124 200D -88
Re: S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäher
vuotaisko putki jostain
Re: S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäher
Jos nestettä kadonnut niin jarruputki suotaa jostain? Yleinen paikka takarenkaan edestä missä menee suojusten alle... Paineakkukin on voinut antatua, ja siksi tuupannut nestettä lisää järjestelmään (ja typet on nesteiden seassa), sitä vaan ei oikein helposti voi todentaa ilman testeriä.
W219 320CDI -07
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäher
Vuotaa erittäin todennäköisesti, ja kuten usein todettu on typerää irrotella akkukaapelia 211:sta vian korjaantumisen toivossa. Saattaa tulla lisää vikaa, ja kallistakin.
wiimax.fi
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäher
Nesteet vuotaa jostainKuurapää kirjoitti:Ilmestyi tuossa torstaina kyseinen STOP! Brake defective, visit workshop!-herja. Lähti kuitenkin pois auton sammuttamalla, mutta ilmaantui uudestaan eilen, eikä suostu poistumaan.
Sammuksissa antaa muutaman malfunctionin, ESP defective, visit workshop, Raduced breaking effect, start engine!, Longer stopping distance, start engine! ja Brake fluid, visit workshop.
ABS:n ja jarrujen merkkivalo palaa koko ajan, ja korvat piippaa vieläkin siitä jatkuvasta piipityksestä... Muuten jarrut näyttäisivät toimivan, mutta ABS:t on pois pelistä, ja ilmeisesti myös ESP.
Kotio tultuani tarkastin jarrunesteen määrän, ja huomasin sen olevan huomattavasti alle alarajan, eli olisiko imenyt ilmaa ja vi****lisi sen takia. Nesteen lisäämien ei nimittäin auttanut.
Käytin myös pääakun miinuskaapelin about tunnin irti, että vehje mahdollisesti resetoisi itsensä, mutta kun ei niin ei.
*:n päähän pääsyn aikataulusta ei ole vielä tietoa, mutta jos löytyisi joku joka on joutunut kokemaan saman, ja osaisi auttaa asiassa?
Ja jos vaan ajelee niin
hetken päästä pumppu tuumaa olevansa loppu
Eli nyt ajelut ajeltu siihen asti että vuoto on korjatu vielä voi päästä
Suht halvalla mutta jos pumppu tumma että se oli sitten siinä
Niin jotkut pitaää uuden pumpun hintaa kalliina
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäher
Äkkiseltään asiaa tarkasteltuna saattaisi tosiaan näyttää siltä, että vuotaisi tosiaan jostain vänkärin takarenkaan paikkeilta. Ainakin eilisillan täytön jäljiltä oli säiliö taas lähes tyhjä, ja ainoa kosteammalta vaikuttanut paikka uudelleen täytön, auton siirron ja jarrujen pumppaamisen jälkeen näytti olevan jossain niillä main.
Ei sentään holvaamalla valu, mutta aamusta pajalle ja ihmettelemään ennen kuin tulee lisävahinkoja.
Kaikki mainitsemani herjat varmaan johtuu tuosta yhdestä ja samasta viasta?
Ei sentään holvaamalla valu, mutta aamusta pajalle ja ihmettelemään ennen kuin tulee lisävahinkoja.
Kaikki mainitsemani herjat varmaan johtuu tuosta yhdestä ja samasta viasta?
Elämä on laiffia.
-Matti Nykänen-
Saabismi on sairautta, turbosaabismi on mielisairautta...
S211 320T CDI -03
W210 220 CDI -99
Ex W201 2.0B -89
Ex W124E 200DA -95
Ex W124 200D -88
-Matti Nykänen-
Saabismi on sairautta, turbosaabismi on mielisairautta...
S211 320T CDI -03
W210 220 CDI -99
Ex W201 2.0B -89
Ex W124E 200DA -95
Ex W124 200D -88
Re: S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäher
Eiköhän ne korjaannu putken vaihdolla ja ilmauksella.
wiimax.fi
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäher
Jos pumppu ei ole jo tuumanut että kun paine ei nouse vaikka kuinka pumpaa on käyttö ikä loppu
"huutanut itseään hengilltä"
"huutanut itseään hengilltä"
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäher
En saanut putkien vaihtoon (sama vaihtaa molemmat kerralla) ajan, kuin vasta perjantaille. Siihen asti täytynee koittaa pärjätä kotosalla ja elää sillä mitä löytyy jääkaapista / pakastimesta. Jos joutuu liikenteeseen, niin varasin pari litraa jarrunestettä, että voi liikkeelle lähtiessä pistää säiliön täyteen.
Toivottavasti mitään peruuttamatonta vahinkoa ei ole (vielä) tapahtunut, ja selviää pelkällä jarruputkiremontilla.
Toivottavasti mitään peruuttamatonta vahinkoa ei ole (vielä) tapahtunut, ja selviää pelkällä jarruputkiremontilla.
Elämä on laiffia.
-Matti Nykänen-
Saabismi on sairautta, turbosaabismi on mielisairautta...
S211 320T CDI -03
W210 220 CDI -99
Ex W201 2.0B -89
Ex W124E 200DA -95
Ex W124 200D -88
-Matti Nykänen-
Saabismi on sairautta, turbosaabismi on mielisairautta...
S211 320T CDI -03
W210 220 CDI -99
Ex W201 2.0B -89
Ex W124E 200DA -95
Ex W124 200D -88
Re: S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäher
Mulla tuli noi samat tekstit mutta mitään valoja ei syttyny..mulla oli laturi menny.
Re: S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäher
Vänkärin puolelta oli putki lahonnut puhki. Samalla kartoitettiin toinenkin puoli, ja kohta olisi sekin ollut samassa tilassa.dealer kirjoitti:Eiköhän ne korjaannu putken vaihdolla ja ilmauksella.
Pistettiin ~60 senttiä molemmille puolelle uutta putkea ja ilmattiin, ja auto toimii taas. Ei tarvinnut edes vikamuistia tyhjentää tms...
Elämä on laiffia.
-Matti Nykänen-
Saabismi on sairautta, turbosaabismi on mielisairautta...
S211 320T CDI -03
W210 220 CDI -99
Ex W201 2.0B -89
Ex W124E 200DA -95
Ex W124 200D -88
-Matti Nykänen-
Saabismi on sairautta, turbosaabismi on mielisairautta...
S211 320T CDI -03
W210 220 CDI -99
Ex W201 2.0B -89
Ex W124E 200DA -95
Ex W124 200D -88
Re: S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäher
Näin se menee. Halpa remontti tällä kertaa.
wiimax.fi
Re: S211 STOP! Brake defective, visit workshop! Plus lisäher
Sama oli täälläkin sekä muotia tuntuu olevan muuallakin. Suositellan nyt vielä muillekkin vilkaisemaan vaikka renkaanvaihdon yhteydessä putket siitä muovin takaa.