Onko joku oikeasti rakentanut w638 cdi kyseisellä tai vastaavalla ahtimella eli olisko jollain oikeasti tietoa mitä muutostöitä
kannattaa/pitää tehdä....
toivottavasti herättää keskustelua
korjattu
Viimeksi muokannut sammyk, To 11.12.2014 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hukkaportillinen cdi:ssäkin. Kaippa nuo gurut vastailee saako ohjausta muutettua tuollaiselle sopivaksi. Helpompaa olisi varmaan kuitenkin vaihtaa hukkaportillinen. Tosin suoraan viton(cdi) laippaan ei käy mikään isompi.
CDI viton hukkaporttiohjelman, ehkä voisi jollakin työllä muuntaa VNT ohjaukseksi, mutta en minä oikein tiedä mitä järkeä siinä on kun hukkaportillakin saa voimansiirron ihan säpäleiksi.
Hyvä vaihtoehto olisi tietysti heittää auton omat ohjaimet roskiin ja tekee kaiken itse. Keskustelun kannalta nyt onkin oleellista onko CDI ja ruuvimeisselillä viritettävä. 110D malliakin on vielä kahta erilaista, tietokoneen ohjaama alipainekello tai täysin mekaaninen painekello.
.
Jos on cdi, niin siinä on sama ecu, kun W202,ssa.
Tarkoittaa että alipaineohjattu hukkaportti.
Vnt ahtimen alipainekellon laittaa vaan hukkaportin alipainelinjaan ja ohjelmasta hoituu loput.
laipat on näköjään samat mutta 320 ahdin jää hassuun asentoon jos meinaa sitä suoraan viton sarjaan kiinni ... eli joutuun muutos laipan tekemään että saa parempaan asentoon. muuten näyttää hyvälle : )