Aika vähän näyttäisi nuita kompressor malleja olevan myynnissä Saksassa. Suomestakin löytyy vain muutama. Osaako joku kertoa selitystä tälle? Ja tuossa 200 kompressorissa on autowikin mukaan lähes samat hepat kuin 230:ssä? Ilmeisesti viritysmahdollisuutta kuitenkin tuossa 230 koneessa enemmän? Ainakin yksittäinen V6 280 näyttää olevan kans Suomessa myynnissä. Osaako kukaan kertoa löytyykö näitä autoja enää ruostumattomalla korilla vai ovatko kaikki jo läpimätiä?
Tämäkin kyseinen on kai Saksan tuonti: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/6774442" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ihan ok tehot ja väännön sais tuosta 220cdi:stä optimoinnilla, mutta näitä varsinkaan ei taida enää löytyä alle 300tkm ajettuina ja suht hyväkuntoisina?
W202 200 vai 230 kompressor, 280
Re: W202 200 vai 230 kompressor, 280
Kompressor mallithan esiteltiin w202 koriin vasta 96. kyllä niitä melko paljon näkyy tienpäällä,myynnissä tosiaan näytti olevan vaan reilu 10 kpl.
Kompressor mallit yleistyi enemmän w203 korissa mutta 2001 jälkeen niissä vaihtui kone "huonommaksi" ja ahdin pienemmäksi...
200kompressorissa on tosiaan käytännössä samat tehot kuin 2,3litraisessa,oisko ahtimen välitys hieman erilainen,eli viritysvaraa tavallaan vähemmän.
Ruosteettomia löytyy,muttei helpolla. Kannattaa myös etsiä autoa joka on kunnolla ylimaalattu,näin vanhoissa se alkaa olla mielestäni enemmän hyvä kuin huono asia.
kyllä kai noita kohtuullisesti ajettuja cdi malleja löytyy jos jaksaa etsiä. tosin ei se 300tkm ole vielä paha jos siististi pidetty.
Kompressor mallit yleistyi enemmän w203 korissa mutta 2001 jälkeen niissä vaihtui kone "huonommaksi" ja ahdin pienemmäksi...
200kompressorissa on tosiaan käytännössä samat tehot kuin 2,3litraisessa,oisko ahtimen välitys hieman erilainen,eli viritysvaraa tavallaan vähemmän.
Ruosteettomia löytyy,muttei helpolla. Kannattaa myös etsiä autoa joka on kunnolla ylimaalattu,näin vanhoissa se alkaa olla mielestäni enemmän hyvä kuin huono asia.

kyllä kai noita kohtuullisesti ajettuja cdi malleja löytyy jos jaksaa etsiä. tosin ei se 300tkm ole vielä paha jos siististi pidetty.
Viimeksi muokannut -230k-, To 11.12.2014 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
Re: W202 200 vai 230 kompressor, 280
Aika montaa erilaista rattivaihtoehtoa näyttää näihin myös olevan.
Onko tämä sport-mallin ratti: http://www.blocket.se/alvsborg/Mercedes ... ca=1_8&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tämä elegancen: http://www.blocket.se/dalarna/Mercedes_ ... ca=1_8&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Toisaalta sitten näkee myös tätä: http://www.blocket.se/stockholm/Mb_C_Kl ... ca=1_8&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tätä: http://www.blocket.se/kronoberg/Mercede ... ca=1_8&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Automaattilaatikko ilmeisesti vaihtunut -99 tuohon uudempaan 722.6:een. Onko näissä ollut mitään kestävyyseroja?
Onko tämä sport-mallin ratti: http://www.blocket.se/alvsborg/Mercedes ... ca=1_8&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tämä elegancen: http://www.blocket.se/dalarna/Mercedes_ ... ca=1_8&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Toisaalta sitten näkee myös tätä: http://www.blocket.se/stockholm/Mb_C_Kl ... ca=1_8&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tätä: http://www.blocket.se/kronoberg/Mercede ... ca=1_8&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Automaattilaatikko ilmeisesti vaihtunut -99 tuohon uudempaan 722.6:een. Onko näissä ollut mitään kestävyyseroja?
Re: W202 200 vai 230 kompressor, 280
Onko joku optimoinu tuommosta 230 kompressoria? Jossakin puhuttiin myös jostain hihnan vaihdosta, millä saa myös lisää tehoja. Mahtaako kytkin ja automaattilaatikko kestää?
Re: W202 200 vai 230 kompressor, 280
pelkällä ohjelmalla saa ehkä 10hp ja 10Nm.
itellä oli 230kompressor missä ahtimen välitys muutettu pulley kitillä, vähän ilmanottoa laitettu ja parempi peltipakosarja jonka jatkona 2,5"putkea. 220hp 350Nm.
kunnossa ollessaan kestää kyllä pienen tehonlisäyksen.
itellä oli 230kompressor missä ahtimen välitys muutettu pulley kitillä, vähän ilmanottoa laitettu ja parempi peltipakosarja jonka jatkona 2,5"putkea. 220hp 350Nm.
kunnossa ollessaan kestää kyllä pienen tehonlisäyksen.
W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87