kyllähän tuolla jonkunäkösiä kuvia löyty. kaasuvaijeri pitäs saaha pumpun ulukopuolelle eikä koneen puolelle ku sinne ei oikee nätisti saa sitä. ja minkä vaijeri yltää polokimelta pumpulle asti ku w124vaijeriki oli nii lyhyt?
hoopahoo kirjoitti:elikkäs nyt kaasuvivusto valamis ja pääsin jo kokeileen nii pallaa edc valo onko pakollinen olla jos ottas polttimon pois vaikuttaako katsastuksee?
Ota lamppu pois ja älä vaan puhu katsastuksessa mitään pumpunvaihdosta.
joo pittääpä sitte ottaa se poltin pois. ja vielä semmonen kysymys että saako nuissa w202 mersuissa nollattua airpäkin valon ku on ratti käytetty irti nii pallaa srs
veskola kirjoitti:Ei kannata tuhlata rahoja näihin Kulmalan paveluihin, jos siellä on edelleen airpackin vika päällä.
En ole mitään palveluja kysyjälle tarjonnut, mutta jos ratin bägin haluaa pois järjestelmästä onnistuu sekin. Suosittelen kuitenkin Starilla katsoa herjaako rattibägi vai ohjainlaite. Jos ohjainlaitteelle täytyy tehdä jotakin, onnistuu sekin.
hoopahoo kirjoitti:pitää yrittää sille valolle jotaki keksiä että sais leiman
Jos osaavaa Starin käyttäjää ei löydy, voi sen valon sammuttaa viimeisenä oljenkortena vippaskonsteikin. ( en suosittele )
Katsastuksessa kun tuon ikäiseen ei tehdä OBD-mittausta/testiä.
tietäskö kukaan mistä vois johtua että lykkää aikapalio harmaata ja semmosta kitkerän hajusta mutta käy kuitenki meleko hyvin. voisko olla suuttimet jokka kusee?
hoopahoo kirjoitti:tietäskö kukaan mistä vois johtua että lykkää aikapalio harmaata ja semmosta kitkerän hajusta mutta käy kuitenki meleko hyvin. voisko olla suuttimet jokka kusee?
leimahan sieltä c:hen tuli mutta semminen onkelma vielä että vuotaa jostaki pumpun likeltä ölijyä. pitikö näissä tulupata joku ölijy kanava ku laittaa mekaanisen pumpun
Oisko jäänyt huonosti pumpun ja lohkon välinen o-rengas? Olen käyttänyt tuossa kohdassa joskus cdi koneen öljynsuodattimen tiivistettä, on vähän paksumpi, kuin alkuperäinen.
Alkuperäiselle alipainepumpulle tulee öljynpainekanava.
Nyt kun sinne on laitettu vanhanmallin alipainepumppu niin sille uudemmalle pyörivälle alipainepumpulle tuleva öljykanava pitää tulpata.
Mika.T kirjoitti:Alkuperäiselle alipainepumpulle tulee öljynpainekanava.
Nyt kun sinne on laitettu vanhanmallin alipainepumppu niin sille uudemmalle pyörivälle alipainepumpulle tuleva öljykanava pitää tulpata.
Onko jokin selitys tolle miksi pitää tulpata? hyvin pelaa iliman tulppaustakin?
Ja mulla ainaki on ollu kaikissa 604 koneissa ihan valmiina tää ns. Vanhanmallinen alipainepumppu, eli samanlainen ku esim. 601 koneessa. Eli siis se vuoristoratamalli. Vaikka siis kaikissa on ollu ostaessa luukaksen pumppu paikallaan. Onko sitte vuosimalleissa eroja?