
Kiitos selvennyksestä SL ja Timppa

Jos pienipäinen niin ottaa koko moottorin piuhan irti, sehän on vastuksessa vaan työntämällä paikoillaan. Eihän noilla talvella juurikaan ajella. Jos tarttee laittaa pakkasessa tulille niin tökkää kiinni vastukseen, siellähän on hyvin tilaa näissä vehkeissä vai onko vastus pahassa paikassa?Timo L. kirjoitti:Ei vaikuta. Aina plussaa jos on isopäinen, pienipäinen pitää kätkeä niin ettei tarkastaja huomaa.
löytyy, montako kymmentä ostatHage kirjoitti:Näin vähän arvelinkin, mahtaako tommosia isoliitoksia enää löytyä mistään?slsl77 kirjoitti:
Moi,
lohkolämmitin ei pitäis vaikuttaa museointiin ainakaan silloin kun on se isompi liitos kappale eikä tämä nykyaikainen pienipäinen liitosjohto.
Juu ei museokotterolla viitti ajaa talvella, mutta mietin vain tulevaisuuden varalle että jos nyt tommosella 123:lla / 115:llä köröttelee ja sitten kun tulee joskus aika hankkia uudempi käyttis niin ei jäisi sen museointi mistään lohkolämmittimestä kiinni.karra kirjoitti: Jos pienipäinen niin ottaa koko moottorin piuhan irti, sehän on vastuksessa vaan työntämällä paikoillaan. Eihän noilla talvella juurikaan ajella. Jos tarttee laittaa pakkasessa tulille niin tökkää kiinni vastukseen, siellähän on hyvin tilaa näissä vehkeissä vai onko vastus pahassa paikassa?