
Exä.

Jussi L. kirjoitti:Pari kuvaa taas tänne.
Josko talveksi toinen W124 alle kun tämä pääsee talliin suojaan odottamaan kesää.
Vanteetki menee fiksattavaksi koska niitä on vähä aika hapettanut...
http://i1084.photobucket.com/albums/j41 ... ada8a6.jpg
http://i1084.photobucket.com/albums/j41 ... c80974.jpg
http://i1084.photobucket.com/albums/j41 ... 78d96c.jpg
http://i1084.photobucket.com/albums/j41 ... 0a0e59.jpg
http://i1084.photobucket.com/albums/j41 ... f9903a.jpg
onko kuva otettu savonrannan kaari siltojen luontaGrapL kirjoitti:[ http://i458.photobucket.com/albums/qq307/GrapL/10754824_10204850166114730_1184077610_n_zpsd4b6b23f.jpg ]
Sellanen farkku eksy mun rääkkiin siperian mersun poistuttua parempiin käsiin
mage_90 kirjoitti:onko kuva otettu savonrannan kaari siltojen luontaGrapL kirjoitti:[ http://i458.photobucket.com/albums/qq307/GrapL/10754824_10204850166114730_1184077610_n_zpsd4b6b23f.jpg ]
Sellanen farkku eksy mun rääkkiin siperian mersun poistuttua parempiin käsiin
Kuvasta puuttuu enään vain kylpijät tynnyristä oluset kädessä, niin tunnelma olisi täydellinen!GrapL kirjoitti:mage_90 kirjoitti:onko kuva otettu savonrannan kaari siltojen luontaGrapL kirjoitti:[ http://i458.photobucket.com/albums/qq307/GrapL/10754824_10204850166114730_1184077610_n_zpsd4b6b23f.jpg ]
Sellanen farkku eksy mun rääkkiin siperian mersun poistuttua parempiin käsiin
Kyllähä se on! Äiteen 50-juhliin käytiin Savonrannan VPK:n palju hakemassa vuokralle. Isännän piti kuselle pysähtyy nii jalottelin ja näppäsin aika hyvän kuvan. Meleko kapia tuo Savonrannan tie tolle kärrille tai ei muuten mut vastaantulijat tahto oikoo melkee kärriä päin, liekkö mese peitti sitten äärivalot..
Onkohan taustalla olevat pienemmät mallit 124:n versioita? Onneksi pyöränaukko ei jäänyt ihan tuollaiseksi.aziz kirjoitti:[ https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/1510657_802313606493897_5504015228460602045_n.jpg?oh=e368dfeb1488648c89096c7ecf519923&oe=550290D5 ]
Jos tässä kohtaa olisi savi loppunut, niin ei olisi yhtään siistiä W124:sta.
Jep onneksi, aiva ku citikkatahtoomersun kirjoitti:Onkohan taustalla olevat pienemmät mallit 124:n versioita? Onneksi pyöränaukko ei jäänyt ihan tuollaiseksi.
Tuo CE on kyllä tosi komia, en lähtisi mitään muuttamaan tuossa. Paitsi tieten putkistoa että saa sen kutosen kuulumaan.JiPe kirjoitti:Täällä tuntuu useampi W124 omistaja pyörivän, joten kysytääs tässä sivussa, että mimmosia takapönttöjä olette laitelleet?
Koittanut kuumeisesti etsiä jotain millä saisi vähän 6-konetta enempi esille, mutta ei ole oikein onnistunut. Magnaflow:lla on tietysti yleismalleja, mutta on tuo takapönttö vähän erikoisen muotoinen, että voi olla sovittelu mielenkiintoista. Hakusessa ei ole matalat murinat, vaan jotain mikä voimistaisi ääniä kun kutonen oikeasti herää. Joten mitä arvon raati on tilalle laittanut?![]()
Laitetaan vielä kuvat omista, ei varmasti siisteimpiä, mutta asiansa ajavat.
320ce sportline -93 181tkm
[ http://i328.photobucket.com/albums/l343/JiiPee92/05_2542014_zpsc6dc4740.jpg ]
Tahtoo tämän mersun...varsinkin kun harrastajan tunteeJussi L. kirjoitti:Pari kuvaa taas tänne.
Josko talveksi toinen W124 alle kun tämä pääsee talliin suojaan odottamaan kesää.
Vanteetki menee fiksattavaksi koska niitä on vähä aika hapettanut...
http://i1084.photobucket.com/albums/j41 ... ada8a6.jpg
http://i1084.photobucket.com/albums/j41 ... c80974.jpg
http://i1084.photobucket.com/albums/j41 ... 78d96c.jpg
http://i1084.photobucket.com/albums/j41 ... 0a0e59.jpg
http://i1084.photobucket.com/albums/j41 ... f9903a.jpg
JiPe kirjoitti:Täällä tuntuu useampi W124 omistaja pyörivän, joten kysytääs tässä sivussa, että mimmosia takapönttöjä olette laitelleet?...
..Hakusessa ei ole matalat murinat, vaan jotain mikä voimistaisi ääniä kun kutonen oikeasti herää. Joten mitä arvon raati on tilalle laittanut?]
Löysin magnaflow:lta jonkun sopivan oloisen pöntön, mihin ulostulot värkätään itse, kun ne pitä niin vinosti saada tulemaan. Voisi ehkä sellaista kokeilla välipöntön kanssa tai sitten voisi välipöntönkin korvata jollain simonssin tekeleellä. Jotain pitäisi sen takia(kin) kehitellä, että saisi kattia ahdistettua vähän ylöspäin, niin ei ihan aina maahan raapisi.GrapL kirjoitti:
Itse en oo kutoseen mitään väsäillyt mutta neloskoneellisen kokemuksia voin kertoa.
Omassa farkussa oli keskivaimennin poistettu ja taakse poikittain lyöty rosterinen vaimentaja 2" tupla ulostuloilla = Aivan liian kovat äänet mutta jokseenkin "matalat". Rosterivaimentajan nakkasin nurkkaan ja motonetistä 2,5" "turbo" vaimentaja = Hiljaisemmat äänet, mutta rääkäsee korkealta ihan saakelin rumasti, muistuttaen jotain dx corollaa.
Todella hieno CE, herättää omistushaluja!
Kiitän, eipä tuohon ole isompia muutoksia tulossa. Putkistoa ja ykkösen kumit pitäisi vaihdella kakkosten tilalle. Vanteet sain viime talvena hommattua, tovi niitäkin meni etsiessä. Edessä 8,5" ja takana 10". Myllytys voisi olla myös ensikesän suunnitelmia, vähän tosin riippuu opiskelijakukkaron paksuudesta.ardeparde kirjoitti:
Tuo CE on kyllä tosi komia, en lähtisi mitään muuttamaan tuossa. Paitsi tieten putkistoa että saa sen kutosen kuulumaan.
Katos vaan, taisin ostaa tuon auton sinulta. Siitäkin vierähtänyt lähemmäks 10 vuotta.vk00 kirjoitti:Tuommoset kuvat löyty coupesta kun selailin vanhoja, mikä oli minulla useempi vuosi sitten, oli pariviikkoa sitten myynnissä..joku maalannut ferrexillä matta mustaks ja muutenkin pilattu.
[ [url=http://i2.aijaa.com/t/00470/13629110.t.jpg] ][/url]
[ [url=http://i9.aijaa.com/t/00780/13629111.t.jpg] ][/url]
Juu jonnekkin tampereen lähelle taisin tuoda sen 2006-2007?7u0mas kirjoitti:Katos vaan, taisin ostaa tuon auton sinulta. Siitäkin vierähtänyt lähemmäks 10 vuotta.vk00 kirjoitti:Tuommoset kuvat löyty coupesta kun selailin vanhoja, mikä oli minulla useempi vuosi sitten, oli pariviikkoa sitten myynnissä..joku maalannut ferrexillä matta mustaks ja muutenkin pilattu.
[ [url=http://i2.aijaa.com/t/00470/13629110.t.jpg] ][/url]
[ [url=http://i9.aijaa.com/t/00780/13629111.t.jpg] ][/url]
Kiitos vaan. Ovat C36 Amg Monoblock II vuodelta -97. 18x8" et31. Kumit on Hankook 225/40.C220 kirjoitti:Mitkä on sinisen, erittäin hienon CE:n vannespeksit?
Se cambertanko tuo renkaan yläosan tosiaan hieman lähemmäksi kaarta, jolloin et vaikuttaisi olevan pienempi. En ole vielä leimassa tankojen kanssa käynyt, mutta se riittää, että pystyy todistamaan tankojen olevan w124:n tarkoitettu. Inssi tosin suositteli viime leimassa, että parempi kun et puhu tangoista mitään, niin ei tule ongelmia. Ylemmän kuvan etummaisesta muovilistasta voi tarkkasilmäinen huomata levityksen.C220 kirjoitti:Kiitos tiedosta, hetken näytti että takana olisi leveämmät/pienemmällä et:llä vanteet mutta silmä huijaaTuota levitystä ei kyllä huomaa vaikka yrittäisi, eli muutos on erittäin onnistunut.
Eihän sinun tarvitse ottaa kisakireitä iskareita Bilsteiniltä, niitähän saa vaikka mihin makuun. Hyvät ne varmasti on, säästää rahaa kun ottaa kunnolliset.
Mitä muuten sanovat katsastuksessa säädettävistä tukivarsista?
Mulla oli tossa W201:ssä edessä Bilstein Sprintit, ei ne kovin jämptit ollu. Taakse laitoin KYB:n neliportaisella säädöllä olevat ja niissä oli jo jämäkkyyttä ihan toisella tavalla. Jos haluaa semmosta mukavaa kyytiä mutta pikkusen alkuperästä jäykempää alustaa niin Bilstein Sprintit sopii siihen oman kokemuksen mukaan. Olettaen toki että W124:n Sprintit on suhteessa auton painoon samanlaiset kuin pikkukopassa.Veivaaja kirjoitti:Se cambertanko tuo renkaan yläosan tosiaan hieman lähemmäksi kaarta, jolloin et vaikuttaisi olevan pienempi. En ole vielä leimassa tankojen kanssa käynyt, mutta se riittää, että pystyy todistamaan tankojen olevan w124:n tarkoitettu. Inssi tosin suositteli viime leimassa, että parempi kun et puhu tangoista mitään, niin ei tule ongelmia. Ylemmän kuvan etummaisesta muovilistasta voi tarkkasilmäinen huomata levityksen.C220 kirjoitti:Kiitos tiedosta, hetken näytti että takana olisi leveämmät/pienemmällä et:llä vanteet mutta silmä huijaaTuota levitystä ei kyllä huomaa vaikka yrittäisi, eli muutos on erittäin onnistunut.
Eihän sinun tarvitse ottaa kisakireitä iskareita Bilsteiniltä, niitähän saa vaikka mihin makuun. Hyvät ne varmasti on, säästää rahaa kun ottaa kunnolliset.
Mitä muuten sanovat katsastuksessa säädettävistä tukivarsista?
Täytyy jotkut mukavat, mutta matalaan alustaan sopivat iskarit löytää. Koska renkailla on hyvin tilaa, niin niiden ei tarvitse kovin jäykät olla.