Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Projektin kuva vähän muuttui. Kori todettiinkin vähäpäästöiseksi, joten sinne siis kasaan varmaankin semmoisen vähän racemman 2.8 m103 moottorin. Mutta tuo projektin mörkömoottori ei suinkaan jää käyttämättä, tuli nimittäin ostettua w202 kori. Ja tämä onkin jo purettu täysin, turvakaaria varten ja muutenkin, pitää ajankuluksi rakentaa kilpuri siitä, driftingiin tms. käyttöön.
Kuviakin olisi mutta ne tulee taas yhtenä ryöppynä, on aika työlästä lisäillä niitä. Coupen tuleva moottori on siis alkujaan m103 2.6 12v. Tänne jo istutin om603 kampiakselin kuutioiden kasvattamiseksi. Kanneksi tulee tämä ihmeellisen isoilla venttiileillä oleva 2.6 kansi. Toki poraan turbon öljynpaluu reiän notta jos sitä joskus innostuu. Moottorinohjauksen saa megaspruitti hoitaa hukkakipinällä ja 380cc suuttimilla. Nokaksi tulee kokeiluksi hiottu nokka, sama nosto mutta enemmän asteita. Kytkimenä ajattelin heti m3 asetelmaa ja valupyörää. Lootaksi tuo bmz zf sisäänajoon.
Mörkömoottoriin on pakosarja laippojen oikaisua vaille valmis. Turbokin tosin on Holset Pro55. Periaatteessa jo "valmis" koko moottori, pitää vaan sovitella se tuonne w202 keulille ja sitten napuloida imusarja. Tilttonin 3 levy sintterikin on jo käytännössä hommattu, vauhtipyöräksi kaavailin sitä kiiltotehtaan keveintä pyörää.
Niin, olen myös tehnyt syntiä.. ostin BMW 730Deen käyttöpeliksi. Kyllä, olen jo kurittanut ruumista tästä hyvästä.
Kuviakin olisi mutta ne tulee taas yhtenä ryöppynä, on aika työlästä lisäillä niitä. Coupen tuleva moottori on siis alkujaan m103 2.6 12v. Tänne jo istutin om603 kampiakselin kuutioiden kasvattamiseksi. Kanneksi tulee tämä ihmeellisen isoilla venttiileillä oleva 2.6 kansi. Toki poraan turbon öljynpaluu reiän notta jos sitä joskus innostuu. Moottorinohjauksen saa megaspruitti hoitaa hukkakipinällä ja 380cc suuttimilla. Nokaksi tulee kokeiluksi hiottu nokka, sama nosto mutta enemmän asteita. Kytkimenä ajattelin heti m3 asetelmaa ja valupyörää. Lootaksi tuo bmz zf sisäänajoon.
Mörkömoottoriin on pakosarja laippojen oikaisua vaille valmis. Turbokin tosin on Holset Pro55. Periaatteessa jo "valmis" koko moottori, pitää vaan sovitella se tuonne w202 keulille ja sitten napuloida imusarja. Tilttonin 3 levy sintterikin on jo käytännössä hommattu, vauhtipyöräksi kaavailin sitä kiiltotehtaan keveintä pyörää.
Niin, olen myös tehnyt syntiä.. ostin BMW 730Deen käyttöpeliksi. Kyllä, olen jo kurittanut ruumista tästä hyvästä.
Viimeksi muokannut Jutzk, To 19.02.2015 23:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55 Moottorin
Mitä tuo kampiakselin keventäminen tuo tullessaan?
Kierrosherkkyyttäkö. Mitä pitää laskea ettei tule liikaa otettua pois.
Mielenkiinnosta kyselen.
Kierrosherkkyyttäkö. Mitä pitää laskea ettei tule liikaa otettua pois.
Mielenkiinnosta kyselen.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55 Moottorin
Kierrosherkkyyttä se tuo. Tosin tuossa on sen takia otettu limpuista pois tavaraa että mahtuu yleensä pyörimään. Ottaas muuten männänhelmaan. Pitäisi käydä hakemassa toinenkin vara viri lohko ja kasata se vakio m104 osilla ja uudenmallin m104 kannella ja 3.6 amg imusarjalla. Turhaa noita koneita nyt hyllyssä pyöritellä 
Edit: Niin ja ihan koe kasauksella katoin että noin parisenttiä pois niin männät säästyy. Ei sen kummemmin mitää laskettu.

Edit: Niin ja ihan koe kasauksella katoin että noin parisenttiä pois niin männät säästyy. Ei sen kummemmin mitää laskettu.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55 Moottorin
Mitkäs männät tuon kevennetyn kampuran kanssa oli sovitettuna?Jutzk kirjoitti:Kierrosherkkyyttä se tuo. Tosin tuossa on sen takia otettu limpuista pois tavaraa että mahtuu yleensä pyörimään. Ottaas muuten männänhelmaan. Pitäisi käydä hakemassa toinenkin vara viri lohko ja kasata se vakio m104 osilla ja uudenmallin m104 kannella ja 3.6 amg imusarjalla. Turhaa noita koneita nyt hyllyssä pyöritellä
Edit: Niin ja ihan koe kasauksella katoin että noin parisenttiä pois niin männät säästyy. Ei sen kummemmin mitää laskettu.
IG: @pyrytakkunen
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55 Moottorin
Jotkut turbosaabin männät, konetyyppi taisi olla B235.
Onko porukalla kokemuksia bling factoryn vauhtipyöristä, lähinnä siitä kevyimmästä 7,25" asetelmalle tarkoitetulle? Olis semmonen 3 levy tilttoni, vp vaan puuttuu.
Onko porukalla kokemuksia bling factoryn vauhtipyöristä, lähinnä siitä kevyimmästä 7,25" asetelmalle tarkoitetulle? Olis semmonen 3 levy tilttoni, vp vaan puuttuu.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55 Moottorin
Itsellä oli sieltä vauhtipyörä aikanaan ja kytkimena oli quater masterin kolmilevy. Tosin ei ollut Se keykäsin versio. Hyvin Se pelaa.
W210 300TDT
W638 108D
W638 108D
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55 Moottorin
Tuossa edellisellä sivulla puhuit om606/603 öljypumpuista, miten helposti semmonen sopii m103/104 koneisiin?
300E sedan -87
300TD farmari -91
Entiset:
-190E 2,3 -88
-300TE-24 -91
-260E -89
-190E -83
-240TD -78
300TD farmari -91
Entiset:
-190E 2,3 -88
-300TE-24 -91
-260E -89
-190E -83
-240TD -78
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55 Moottorin
Männän paino +veivin pultataan kampiakselin kiertokangen kaulaan ja alkaa taapinoittaminen että vastapaino ja mäntä,veivi paketti olisi tasapainossaan..muuten repeää.
Eikös se oikea oppisesti tehdä näin..mielestäni kampuraa ei pidä muuten sorvailla?
Eikös se oikea oppisesti tehdä näin..mielestäni kampuraa ei pidä muuten sorvailla?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55 Moottorin
Eihän se oo ku ruuvata vaan kiinni. Öljypohja pitää ottaa tiiselistä. 1 rivisellä ketjulla olevat m103 moottorit vaatii sitten paljon muutakin pumpun sovittamiseen, koska ketjulinja ei ole suorassa 606/603 pumpulla.
Mulla painotettiin dampperi+akseli sorvissa, tiiä sitte miten painotti, mutta oli kyllä muista syistä niillä käsis mäntä ja kanki, kaippa tiesivät mitä tekivät. Ainakin hinnan mukaan se pitäis olla melkein kromattu
Mulla painotettiin dampperi+akseli sorvissa, tiiä sitte miten painotti, mutta oli kyllä muista syistä niillä käsis mäntä ja kanki, kaippa tiesivät mitä tekivät. Ainakin hinnan mukaan se pitäis olla melkein kromattu

- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55 Moottorin
Mulla on kaksikin 3.0 24v moottoria jouten. Jos vielä tarvit. Venttiilikoppa uupuu ainakin toisesta.
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55 Moottorin
Mihin kohtaan lohkoa porasit öljyn paluun?
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55 Moottorin
Noniin ystävät ja kissinpennut, inspiraatio iski jälleen voimakkaampana kuin koskaan!
Viikko aikaa rakentaa tauotta, joten se käytetään hyväksi. En tiedä saako kilpiin koko värkkiä, mutta ainakin jonkinasteinen kilpuri driftingiin/burnispelleilyyn/yleiseenkivaan olis tarkotus saattaa loppuun. Laitoin kerralla tilin sileäksi ja nyt on tulossa tavaraa, tottakai mikäs sen tärkeämpään kuin mersun osiin.
Kuvia vois lisäillä nyt mahd paljon ja muutenkin koittaa saada aikaseksi ne otettuakin, tahtoo vaan aina tulla tehtyä vaan ja jännät tekniset rakennuskuvat unohtaa räpsiä.
Nyt suurtalli siivottu ja seuraavaksi mersun nosto lumihangesta ja pukata se talliin ja kokeillaanpa sovittaa mk4 supran etukehtoa pyöräntuentoineen sinne sekä ehkä takakelkkaakin.
Viikko aikaa rakentaa tauotta, joten se käytetään hyväksi. En tiedä saako kilpiin koko värkkiä, mutta ainakin jonkinasteinen kilpuri driftingiin/burnispelleilyyn/yleiseenkivaan olis tarkotus saattaa loppuun. Laitoin kerralla tilin sileäksi ja nyt on tulossa tavaraa, tottakai mikäs sen tärkeämpään kuin mersun osiin.
Kuvia vois lisäillä nyt mahd paljon ja muutenkin koittaa saada aikaseksi ne otettuakin, tahtoo vaan aina tulla tehtyä vaan ja jännät tekniset rakennuskuvat unohtaa räpsiä.
Nyt suurtalli siivottu ja seuraavaksi mersun nosto lumihangesta ja pukata se talliin ja kokeillaanpa sovittaa mk4 supran etukehtoa pyöräntuentoineen sinne sekä ehkä takakelkkaakin.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55
Tänään maalailtu ja sähköilty, vai miten se meni.
Ei järkevällä työmäärällä (KIIRE) saanut sopimaan supran kehtoa etupäähän, mutta mittailuilla selvisi että kohtuu pienellä työllä istuu w202 varmaankin tosi nätisti.
Nyt niitä kuvia, kamera on nicon coolpix, joten kuvaajaa saa kiittää kuvista, jotka osin heilahtaneet, vaikka jantteri on 24v. Voihanse lohensuolaajatauti iskeä nuoremmallekki, tai sitte sillä oli niin kova kiire kans päällä.
Projektin aloituskuva löytyi arkistoista, vuodelta 1742. Luolamiehet himoitsivat vakiotekniikkaa tuolloin.

Eilen hankitut Pro-tason maalarivärkit, viunakset puuttuu kuvasta.

Takakulman hiomista, joskus sähköpaalu käynyt lähellä.

Apparin oven ruostepiskot kiinni.

Takakulmaan taikinaa.

Suurtallin ominaisuuksiin kuuluu mm. se, että kun jokin autonkokoinen on sisällä, niin mörkö ja sen pikkuveli, joituivat katoksen alle tuuleen. Piru jos niiren tuloo nuha.

Hiomista hiomista.......

Fillerit niskaan.

Intoa täynnä oleva, maalihuuruinen minä havainnollistamassa turbon kokoa.

Huomenna on kuulemma joulu?! Nyt tälleiltaa piisaa.
Ei järkevällä työmäärällä (KIIRE) saanut sopimaan supran kehtoa etupäähän, mutta mittailuilla selvisi että kohtuu pienellä työllä istuu w202 varmaankin tosi nätisti.
Nyt niitä kuvia, kamera on nicon coolpix, joten kuvaajaa saa kiittää kuvista, jotka osin heilahtaneet, vaikka jantteri on 24v. Voihanse lohensuolaajatauti iskeä nuoremmallekki, tai sitte sillä oli niin kova kiire kans päällä.
Projektin aloituskuva löytyi arkistoista, vuodelta 1742. Luolamiehet himoitsivat vakiotekniikkaa tuolloin.

Eilen hankitut Pro-tason maalarivärkit, viunakset puuttuu kuvasta.

Takakulman hiomista, joskus sähköpaalu käynyt lähellä.

Apparin oven ruostepiskot kiinni.

Takakulmaan taikinaa.

Suurtallin ominaisuuksiin kuuluu mm. se, että kun jokin autonkokoinen on sisällä, niin mörkö ja sen pikkuveli, joituivat katoksen alle tuuleen. Piru jos niiren tuloo nuha.

Hiomista hiomista.......

Fillerit niskaan.

Intoa täynnä oleva, maalihuuruinen minä havainnollistamassa turbon kokoa.

Huomenna on kuulemma joulu?! Nyt tälleiltaa piisaa.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset hx55 Moottorin
Jouluhan se sieltä tuli!
Kylkiä ja luukkua ja koko härveliä maalaaltu, ei vaan onnistunut, johtuen halvasta maalista.. Jos sitä huomenna sais maaliin paremmilla värkiillä, edes kuvauskelpoiseksi.
Laatikko tuli hommattua, BMW ZF suoralla 5. vaihteella. Valmiiksi mersun kopalla, ei kerkeä tekemään itse. Myös Tilttonille hommattu billett-vauhtis.
Mutta joo lässynlää:
Tilpehööriä.


Moottori laatikon kanssa paiskattu hetkeksi ahtautta tuomaan.


Palikoitten mallaalua.

Pellikin sopii vielä kiinni kun maskia nykääsi eteenpäin, saappa nähärä sopiiko umpiot, pitäisi huomenna hakea.
Ei sinne ny valtava väli jää.

Asiallinen kuvateksti.


Hommat keskeytyivät akkuporakoneen, pulttien, mutterien, umpioitten ja ruuan puutteen vuoksi, jos sitä taas huomenna kovalla sykkeellä!
Kylkiä ja luukkua ja koko härveliä maalaaltu, ei vaan onnistunut, johtuen halvasta maalista.. Jos sitä huomenna sais maaliin paremmilla värkiillä, edes kuvauskelpoiseksi.
Laatikko tuli hommattua, BMW ZF suoralla 5. vaihteella. Valmiiksi mersun kopalla, ei kerkeä tekemään itse. Myös Tilttonille hommattu billett-vauhtis.
Mutta joo lässynlää:
Tilpehööriä.


Moottori laatikon kanssa paiskattu hetkeksi ahtautta tuomaan.


Palikoitten mallaalua.

Pellikin sopii vielä kiinni kun maskia nykääsi eteenpäin, saappa nähärä sopiiko umpiot, pitäisi huomenna hakea.

Ei sinne ny valtava väli jää.

Asiallinen kuvateksti.


Hommat keskeytyivät akkuporakoneen, pulttien, mutterien, umpioitten ja ruuan puutteen vuoksi, jos sitä taas huomenna kovalla sykkeellä!

- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Eikö tuota syyläriä ja välijäähdytintä kannattas viiä reilusti konetta kohti? Sais kaikki puskurin taakse helpommasti sopimaan 

Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Ei juuri jää tilaa, paljon mukavempi huoltaa kun kädet sopii edes jotenkin väliin. Pystyis edes moniurahihnan vaihtamaan ilman flektin irroitusta.
Umpiot hain ja savotta lähtenyt taas rullaamaan, myöhemmin luvassa kuvia.
Umpiot hain ja savotta lähtenyt taas rullaamaan, myöhemmin luvassa kuvia.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Onkin taas aika vierähtänyt, mersustaki savut jo otettu 
Tuli perustettua korjaamo, ryhdyin yrittäjäksi ja iltaisin tullut ruuvattua pikkuhiljaa kasaanpäin mersua jaja miljoona asiaa onkin tapahtunu.
Yritän lisäillä tässä jossain välissä kuviakin.

Tuli perustettua korjaamo, ryhdyin yrittäjäksi ja iltaisin tullut ruuvattua pikkuhiljaa kasaanpäin mersua jaja miljoona asiaa onkin tapahtunu.
Yritän lisäillä tässä jossain välissä kuviakin.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Hyvä hyvä! Tsemppiä yrittäjän elämään!
Itekki pitäis cupeesta saada savut vapun tienoilla.. mutta jää nähtäväksi




Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Long time no see!
Ainoo oikee väri 199




Tommone konehuanes

Onse jo pariinkertaan käyny paloina


Eli täydestä lennosta öölipaineet metsään, koska kansi ja lohko koneistettu kieroon, niin päätti pahvin välistä sylkäästä kaikki pihalle. Meni se miljoonan markan kampi, kaikki liuskat, 2 mäntää ja 2 kiertokankea.
Tässä sorvataankin jo itse uutta kampea

Laatikoita on tullu sovitettua


Omaan mörköön varalaatikoita

Pari m3 ja yks m5, ja sen löyhempi kaveri (GS6-53DZ)

Toki mä sain oman m3 lodjun rikki



Sekalaista tallikuvaa














Kommentteja
Ainoo oikee väri 199




Tommone konehuanes

Onse jo pariinkertaan käyny paloina


Eli täydestä lennosta öölipaineet metsään, koska kansi ja lohko koneistettu kieroon, niin päätti pahvin välistä sylkäästä kaikki pihalle. Meni se miljoonan markan kampi, kaikki liuskat, 2 mäntää ja 2 kiertokankea.
Tässä sorvataankin jo itse uutta kampea

Laatikoita on tullu sovitettua


Omaan mörköön varalaatikoita

Pari m3 ja yks m5, ja sen löyhempi kaveri (GS6-53DZ)

Toki mä sain oman m3 lodjun rikki



Sekalaista tallikuvaa














Kommentteja

- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
On siitä joku videokin
https://www.youtube.com/watch?v=aIzWIAk ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Tossa nyt on jotain tapahtumia, ei osaa tätä maccia käyttää sitte millään, kuvia lisäilin varmaan 2 tuntia..
https://www.youtube.com/watch?v=aIzWIAk ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Tossa nyt on jotain tapahtumia, ei osaa tätä maccia käyttää sitte millään, kuvia lisäilin varmaan 2 tuntia..
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
pirtsakan olonen peli. 

W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Onko käyny rullilla? Sieltähän pitäisi jtn jo löytyä 

Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Miksi meillä on joku bmw merkkisen etupuskuri? 

W124 300D 94
Skyline R32 90
W108 "380"se 67
W116 350sel ??
Skyline R32 90
W108 "380"se 67
W116 350sel ??
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Jumalaare nyt on komiaa touhua! 

Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Niin paksuu öljyy ettei ihme jos kannentiivisteetkin pettää öljynpaineesta
Hieno rojekti

Hieno rojekti

Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Terves!
Aika laittaa mörkö104 nippuun. Ylihuomenna saapuu juuri koneistetut nokat sekä kampi nitrauksesta, kerkes ne olla 20 min auton perällä ennen kuin päätyivät toiseen pajaan mustanitraukseen. Nyt teen varman kannentiivisteen, lohkoon upotetaan puoliska milliä itsetehdyt liekkirenkaat, liekkirengas materiaali-aihioksi taitaa osua hydraulisylinterin putki. Sisäänajoturbo lainataan raktorista, HX40 Super Billett 16# ja 50mm turbosmart'ääs hukkaportti.
Nokkiin tuli 20 astetta ja 1,5mm lisää arvoja.
Kansi kävääsöö virtauspenkissä, jotta tietää satunko ollenkaan tohon amg kanteen, vai katkastaanko kädet.
Kuvia tuloo loppuviikosta kun rupiaa olohon kuvauskelepooses sortis!
Moottorinohjaus pitäisi saapua huomenna, Tatech 38PRO.
Voi olla että lainaan raktorista myös tuon puoli metriä pitkän k&n putsarin
Vois vetää jonkun nokilekankin pihaan, tuli ostettua laatikollinen 7mm elementtejä
Imusarjallekkin pitäis tehä jotain, mutta mitä?
Aika laittaa mörkö104 nippuun. Ylihuomenna saapuu juuri koneistetut nokat sekä kampi nitrauksesta, kerkes ne olla 20 min auton perällä ennen kuin päätyivät toiseen pajaan mustanitraukseen. Nyt teen varman kannentiivisteen, lohkoon upotetaan puoliska milliä itsetehdyt liekkirenkaat, liekkirengas materiaali-aihioksi taitaa osua hydraulisylinterin putki. Sisäänajoturbo lainataan raktorista, HX40 Super Billett 16# ja 50mm turbosmart'ääs hukkaportti.
Nokkiin tuli 20 astetta ja 1,5mm lisää arvoja.
Kansi kävääsöö virtauspenkissä, jotta tietää satunko ollenkaan tohon amg kanteen, vai katkastaanko kädet.
Kuvia tuloo loppuviikosta kun rupiaa olohon kuvauskelepooses sortis!
Moottorinohjaus pitäisi saapua huomenna, Tatech 38PRO.
Voi olla että lainaan raktorista myös tuon puoli metriä pitkän k&n putsarin

Vois vetää jonkun nokilekankin pihaan, tuli ostettua laatikollinen 7mm elementtejä

Imusarjallekkin pitäis tehä jotain, mutta mitä?
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 1
- Liittynyt: Ti 23.02.2016 21:46
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Mitkä männät tuolla oli sisässä???
Re: Jutzkin räpellykset: 300 CE 24v + Holset pro55 Kuvia!!!!
Terve taas!
Pitkästä aikaa päivitellä.
https://www.youtube.com/watch?v=X0g11dbA7ew" onclick="window.open(this.href);return false;
Tommosta tapahtunut, nyt taas mosat paloina ja uutta värkköötä tähän väliin.
Pitkästä aikaa päivitellä.
https://www.youtube.com/watch?v=X0g11dbA7ew" onclick="window.open(this.href);return false;
Tommosta tapahtunut, nyt taas mosat paloina ja uutta värkköötä tähän väliin.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.