![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
En tiedä onko miten maininnan arvoinen asia tämä, mutta itse en koskaan ole livenä kuus piste ysiä nähny..
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Oli muuten yllättävän hiljainen auto kyllä..
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Pari vuotta sitten oli myynnissä nettiautossa sininen W100.karra kirjoitti:Pari viikkoa sitten Naantalissa oli kuulemma hääautona 600 eli W100.
6.9 on myös aika harvinainen näky liikenteessä. Eikös sellainen vihreä ollut myynnissäkin. Nyt niitä on kait 3 nettiautossa ja kaksi muutakin on ollut siellä kaupan.
Niin...ja sitten kun joku hydraulivuoto olis löytynyt, niin oisit joutunut ottamaan toiset kolkyttonnia velkaa, jotta sen saa korjattua....Harri126 kirjoitti:Jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt ottaa vaikka velkaa ja ostaa pois, mikäli kyse ei sitten ollut kusetuksesta tai muusta. Hp oli 30000 €.
Siltikin.Mesedesi kirjoitti:Niin...ja sitten kun joku hydraulivuoto olis löytynyt, niin oisit joutunut ottamaan toiset kolkyttonnia velkaa, jotta sen saa korjattua....Harri126 kirjoitti:Jälkeenpäin ajatellen olisi pitänyt ottaa vaikka velkaa ja ostaa pois, mikäli kyse ei sitten ollut kusetuksesta tai muusta. Hp oli 30000 €.
Eikös tämä ole se Grande Leasingin auto? Mikä se juttu Finnairin lentokapteenista oikein oli, en muista mistä se nyt lähti liikkeelle?Timo L. kirjoitti:Hauska tilanne oli vähän aikaa sitten, kun Nettiautossa oli myytävänä kerralla 4 kpl 6.9:ää. Lahden projekti, Historic-miehen auto (näillä kahdella muuten oli samanlainen tausta: euroautot viety Jenkkeihin ja takaisin), Grande Leasingin jenkkimalli eurolampuilla ja kuvien perusteella joukon siistein, vaaleansininen Tampereella.
Ai niin se Esa H:n "hoito" unohtui kokonaan, se kuparinpunainen JEO. Esahan sillä ajeli ja huolti sitä jonkun aikaa... autohan oli Classic Motorshowssa näytillä/myynnissä samaan aikaan kun siellä oli se Lohjan Laatuautojen harmaa (johon Timo viittasi Historic-miehellä). Se nastolan JEO on myyty nyt tämän vuoden aikana sekä samalla siihen kuuluva takakulmakolaroitu punainen varaosa-autokin joka seisoi Iitissä maamerkkinä, näkyi Lahdentielleere866 kirjoitti:Lahden projekti? Onko tämä nyt kyseinen 6.9 (ruskea, ruskeilla veluureilla, JEO), jota itsekkin kävin ostajaehdokkaana, vai saman omistajan vara-osaauto? Vai joku ihan muu?
Timo L. kirjoitti:Käsittääkseni hopeaan autoon sisältyy suomalainen (?) lääkäri, Etelä-Afrikan komennus ja jotain sinnepäin. Auto on ollut pitkään Suomessa. Kari muistanee tarkemmin. Auto oli pitkään klubilaisen omistuksessa, joka kuitenkin viime vuosina kauppasi sitä aktiivisesti Nettiautossa(kin). Myyty/vaihdettu parin vuoden sisään, muistaakseni Porvoon suunnalle. Autossa tosiaan nyt mustat kilvet, jota ihmettelen suuresti. Toivottavasti meni hyvään kotiin.
Ringon #6759 ajoittuisi vuoteen 1979. Minulla on #7201 eli 1980 versiossa uudemman malliset kaiuttimet.Timo L. kirjoitti:Puu on normaali pähkinäpuu, syykuvion vaihtelu on luonnollista. Speksi ei jotenkin täsmää. Ilmoituksessa vm. 1981, kun taas etukaiuttimet ovat pre-1978-maisesti kojetaulun alla eikä päällä.
Kiitos tiedosta!karra kirjoitti:Minua valistettiin RHD maasta käsin että niissä vääränkätisissä autoissa oli nuo alemmalle sijoitetut kaiuttimet aina mallin valmistuksen loppuun asti.