Yj-rele, virranjakajan kansi + pyörijä, tulpat, bensansuodatin vaihdettu, mistä kannattaa lähteä etsimään vikaa? Kiitos jo etukäteen!

Jos se on kaasarikoneella niin lisää atffää siitä isosta tulpasta mikä on kannen päällä niin laitat piripintaan. Itsellä teki samaa ja alkoi toimimaanriksa- kirjoitti:Tuollainen käyttöauto tuli hommattua jokunen päivä sitten. Kylmällä moottorilla käynnistettäessä on ilmennyt seuraavaa. Auto lähtee käymään välittömästi, mutta lähes välittömästi kierrokset tippuu alle 1000rpm ja auto ei jaksa käydä vaan sammuu, ellei kaasua paina. Noin 15 sekuntia, kun pitää kaasua n.1500-1750rpm välissä, niin auto ei enään sammu, vaan jaksaa käydä tyhjäkäyntiä, tässä vaiheessa kierrokset ovat n. 900-1000rpm. Vähänkään lämpöisellä moottorilla ei ole mitään ongelmia tämän asian kanssa.
Yj-rele, virranjakajan kansi + pyörijä, tulpat, bensansuodatin vaihdettu, mistä kannattaa lähteä etsimään vikaa? Kiitos jo etukäteen!
Sori kun kesti vastaus mutta mikäli se on pierburg 175cd niin kansi on muistaakseni yhdellä tai kahdella pienellä ruuvilla kiinni ja sitten isompi kantainen pultti niin siitä niin paljon kuin menee atffääsilber kirjoitti:Kun sanoit että, isosta tulpasta kannen päällä, niin mitä tarkallee tarkoitat?? tarkoitatko kaasariin kaataa sitä öljyä vai mitä?? kun olen kuullut, että joihinkin kaasareihin voi laittaa öjyä jostain, mutta itselläni ei ole mitään paikkaa kaasarissa johon voisi öljyä laittaa