Moro, millane savotta tuo lucaksen pumpun vaihto on? Pumppu toimii normaalisti, käynnistäessä heittää merkkivaloa mittaristoon ja ajon aikana moottorijarrulle päästäessä myös ja häviää vedot.Muuta vaihtoehtoa kun vaihtaa koko pumpou? Vai onko toiveita saaha pumppu elämään kunnolla?
Ja auttakaas tietämätöntä, mites tämmöstä lucaksen sähköpumppua ruuvaillaan?
Kiitos jo etukäteen
Ei siitä Lucasista saa järkevästi tehoa ulos ainakaan ruuvaamalla ja jokin lastu siihen kaiketi on mutta tehon lisäys hintaan nähden tuhlausta.
Jos manuaali voi sinne tunkea boschin pumpun..toki näpertelyä on mutta täällä on ohjeita,kokemuksia ja neuvoja saa.
Automaatilla jos on niin korjattu tai jos tsägä käy niin löydät käytetyn.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Mieluitenhhan haluaisin mahollisiman helposti vaihettavan ja toimivan pumpun, joten lähinnä Lucasta etsin. Mutta ennen pumpun vaihtoa haluaisin tietää voisko tuota mitenkään korjailla?
Ensin katella ettei varmasti oo ilmavaivoja,kaikki letkut ja o-renkaat läpi kun käyttäytyy samanlailla jos on ilmavaivoja,ite en missään nimessä laittas enään lucasta jos mahollista laittaa boschi,tieten jokaisen oma asia sekin,jos vielä lucaksen laitat sinne nii saattaa toimia viikon tai lopun ikää,riippuu laitakko uuen vai käytetyn,vanahan pumpun voit veivata johtonipusta risukkoon.
Boschin pumppu kyllä pitäisi käytättää penkissä tai laitattaa jopa isommat tapiti kun kyllä se sillä aika laiskaksi jää verrattuna lucasiin vakio syötöllä ja elementeillä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
atlas kirjoitti:Boschin pumppu kyllä pitäisi käytättää penkissä tai laitattaa jopa isommat tapiti kun kyllä se sillä aika laiskaksi jää verrattuna lucasiin vakio syötöllä ja elementeillä.
Joo niin on,mutta kyllä se on riittäny jos ite osaa pumpun säätää nii ei sillä jalkoihin jää,mulle tuli kerran yks w202 mihin oli vaihettu boschi ja oli vakio tälleillä nii kyllä se oli laiskempi mitä 200d,sittekö ruuvas pumppua nii rupes kulukeen.