Eli eilen pelaili vielä ihan normaalisti. Nyt aamulla reilummin pakkasta (-24°C) Auto lämmöissä reilun tunnin, ja käynnissä ainakin vartin.
Rupesin laittamaan R päälle niin keppi ei liikahda p asennosta mihinkään.? Heti juolahti jarruvalon kytkin mieleen -> emäntä painamaan jarrua ja valotkin syttyivät oikeen. Noh hain sisältä oman yleistesterin, ja antaa vaihteistolle vikakoodia (P2500) the transmissiom has an impermissible transmission ratio. Eli epäluotettava välytyssuhde tai sinnepäin? lisäksi moottorin puolella näytti olevan (C1174) eli kääntökulma anturin herja ja (C1 210) terminal 30 under voltage. Nämä luultavasti johtuivat pariviikkoa sitten tehdystä akunvaihdosta..
Noniin, eli kuittasin vaihteiston koodin pois, ja keppi ei enää juminu P asentoon??
Viisaammat kertokaapas mikä tolasen aiheuttaa. Just käytiin vklp:na melkeen 1000km reissu eikä mitään ongelmia ole ollut tuon kanssa aikaisemminkaan. Vai voiko jarruvalonkatkaisin nikotella vaikka jarruvalot palaisivatkin?
w203 vaihde jäi P asentoon
w203 vaihde jäi P asentoon
w203 220cdi käyttis
w202 om605 turpo -ex-
w210 290dt nokivasara -ex-
w202 om605 turpo -ex-
w210 290dt nokivasara -ex-
Re: w203 vaihde jäi P asentoon
Nii ja liekköhän tässä w203 vm:02 on tuolle P asennolle mitään pakkovapautus nappia? niinkuin vanhemmissa.
w203 220cdi käyttis
w202 om605 turpo -ex-
w210 290dt nokivasara -ex-
w202 om605 turpo -ex-
w210 290dt nokivasara -ex-
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: w203 vaihde jäi P asentoon
Ali jännite voi sen ainakin tehdäwiitasuhi kirjoitti:Eli eilen pelaili vielä ihan normaalisti. Nyt aamulla reilummin pakkasta (-24°C) Auto lämmöissä reilun tunnin, ja käynnissä ainakin vartin.
Rupesin laittamaan R päälle niin keppi ei liikahda p asennosta mihinkään.? Heti juolahti jarruvalon kytkin mieleen -> emäntä painamaan jarrua ja valotkin syttyivät oikeen. Noh hain sisältä oman yleistesterin, ja antaa vaihteistolle vikakoodia (P2500) the transmissiom has an impermissible transmission ratio. Eli epäluotettava välytyssuhde tai sinnepäin? lisäksi moottorin puolella näytti olevan (C1174) eli kääntökulma anturin herja ja (C1 210) terminal 30 under voltage. Nämä luultavasti johtuivat pariviikkoa sitten tehdystä akunvaihdosta..
Noniin, eli kuittasin vaihteiston koodin pois, ja keppi ei enää juminu P asentoon??
Viisaammat kertokaapas mikä tolasen aiheuttaa. Just käytiin vklp:na melkeen 1000km reissu eikä mitään ongelmia ole ollut tuon kanssa aikaisemminkaan. Vai voiko jarruvalonkatkaisin nikotella vaikka jarruvalot palaisivatkin?
on keski konsolissa oleva "kolikkorenki" pois ja sieltä tökääwiitasuhi kirjoitti:Nii ja liekköhän tässä w203 vm:02 on tuolle P asennolle mitään pakkovapautus nappia? niinkuin vanhemmissa.
tai sitten nostaa sen kepin ympäryksen kokonaan pois niin pääse myös tökäämän siitä
-60
,
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: w203 vaihde jäi P asentoon
Joo tuskinpa enää alijännitettä kun akku on uusi ja sähköinenlisälämmitin samalla kytketty pois.
Nostinkin päivällä sen kepin kehyksen kokonaan irti, vae en huomannu että mihinkä väliin siinä painetaan että keppi vapautuu?
Nostinkin päivällä sen kepin kehyksen kokonaan irti, vae en huomannu että mihinkä väliin siinä painetaan että keppi vapautuu?
w203 220cdi käyttis
w202 om605 turpo -ex-
w210 290dt nokivasara -ex-
w202 om605 turpo -ex-
w210 290dt nokivasara -ex-
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: w203 vaihde jäi P asentoon
Keppi yksikön taka reunassa(aikaalhalla) mustawiitasuhi kirjoitti:Joo tuskinpa enää alijännitettä kun akku on uusi ja sähköinenlisälämmitin samalla kytketty pois.
Nostinkin päivällä sen kepin kehyksen kokonaan irti, vae en huomannu että mihinkä väliin siinä painetaan että keppi vapautuu?
Nappulla kuvia ainakin tuolla mese fi
-54
,
Viimeksi muokannut CDI203, Ti 06.01.2015 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: w203 vaihde jäi P asentoon
njoo, pitääpä vielä irrottaa se kehys ja tutkailla. en löytäny tuolta mesen pouolelta kuvaa.
w203 220cdi käyttis
w202 om605 turpo -ex-
w210 290dt nokivasara -ex-
w202 om605 turpo -ex-
w210 290dt nokivasara -ex-