Moi.
Vaihdoin just akun tohon satakasikymppiini (-94 esprit, jos sillä on väliä) ja nyt moottori rajoittaa kierrokset neljään tuhanteen. Mikään valo ei pala mittaristossa ja auto käynnistyi ongelmitta. Menikö kone vikatilaan vai mitä tapahtui?
Onko jotain kotikonstia tai pirkkaniksiä, millä tilanne palautuu ennalleen?
W202 C180 meni vikatilaan akun vaihdosta?
W202 C180 meni vikatilaan akun vaihdosta?
C180A Esprit -94
Triumph Adventurer "Street tracker" -96
Triumph Adventurer "Street tracker" -96
Re: W202 C180 meni vikatilaan akun vaihdosta?
Rajoittaa ajossa vai paikallaan?
Jos paikallaan niin normaalia
Jos paikallaan niin normaalia
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W202 C180 meni vikatilaan akun vaihdosta?
Tosiaan!
Tämäkin tuli kotimatkalla huomattua. Rampista kiihdyttäessä veti normaalisti jonka jälkeen muistin, etten ookkaan 18-vuotias bensalenkkari joka polettaa autoa paikallaan ja näin ollen tuo ominaisuus ei ollut tullut aiemmin vastaan.
Kiitos kuitenkin avusta, varmistuipahan että sen kuuluukin tehdä noin.
Tämäkin tuli kotimatkalla huomattua. Rampista kiihdyttäessä veti normaalisti jonka jälkeen muistin, etten ookkaan 18-vuotias bensalenkkari joka polettaa autoa paikallaan ja näin ollen tuo ominaisuus ei ollut tullut aiemmin vastaan.
Kiitos kuitenkin avusta, varmistuipahan että sen kuuluukin tehdä noin.
C180A Esprit -94
Triumph Adventurer "Street tracker" -96
Triumph Adventurer "Street tracker" -96