Kuitenkin itsellä autossa on sisällä jo 1700W lämmitin, joka puoliteholla ei tahdo kovemmilla pakkasilla E 280CDI farkun sisätilaa kunnolla lämmittää.
1000W+1700W = about 11A verkkovirtaa, joten sitäkin puolta ajatellen jätin 1500KLD:n ottamatta ja valitsin tämän.
Duunipaikalla kun voi olla samassa 16A tolpassa muitakin autoja kiinni.
Hyvinhän sitä on aiempina vuosina tultu 500W pumppaamattomilla letkulämmittimilläkin toimeen

Järjestelmänähän minulla on auton sisällä Defan SmartStart ja varaustason ylläpidin, sekä sisähaaroitukset ja tämä 1000KLD.
Siksi ensimmäinen -10°C lämmittely menikin vikaan, kun OBD:n kautta lämpötilaa tarkastellen unohdin että sehän heittää järjestelmän offille kun käytät virrat päällä.
Käyrästö oli siis tällainen:

Välissä on siis tehty 30min jäähdyttelyjakso, ettei lämmöt liian siististi nousisi

No kuitenkin, otin opikseni ja räpsäytin homman oikein käyntiin.
Tähän mennessä mitattu -5°C lämmitys ja 0°C lämmitys. Tässä 'kireämmässä' lämpö nousi 0:aan kun lämmitysjakso oli ohi.
Tulen vielä uusimaan sen jossain vaiheessa tasaisella pakkasella.
Lisäksi olen miettinyt, löytäiskö tuo AutoCom öljyn lämpötilaa niin sekin voisi olla kuvaajassa mukana.
Mutta asiaan:
-5°C lämmitys:

0°C lämmitys:
