Yllämainittu ongelma tuossa autossa viimeisimpänä. Ennen kuulu hyvin audio 10llä mutta sitten alkoi kuulua huonosti ihan yhtäkkiä. Soitimena oli silloinkin audio 10 mutta nyt vaihdettu commandiin mutta ei havaittavaa muutosta. Kuuluu paremmin ja huonommin riippuen kaasun asennosta ja kierroksista.
Onko normaalisti näissä katolla normaali piiska paikka ilman piiskaa (niinkun mulla vai jokin lasi antenni)?
Mistä etsimään vikaa?
w203 radio ei kuulu
-
- Vakiokalustoa
w203 radio ei kuulu
S204 320CDI 7G Amgsport
Re: w203 radio ei kuulu
Lasissa useampikin antenni ja ongelmana usein kontaktit lasista siinä vierellä olevaan antennivahvistimeen.
-
- Vakiokalustoa
Missä antenni vahvistin ja liitokset tarkalleen on?DBFI kirjoitti:Lasissa useampikin antenni ja ongelmana usein kontaktit lasista siinä vierellä olevaan antennivahvistimeen.
Kun mulla on joku tollasen tavallisen antennin tohon pistänyt niin miten tarkistan kumpi on käytössä?
S204 320CDI 7G Amgsport
Jälkiasennetusta antennista ei voi tietää muut kuin asentaja tai auton omistaja jos purkaa sen verran osia että näkee mikä piuha radioon on kytketty. Antennivahvistimen sähköjä katkomallakaan ei selviä onko auton oma antenni käytössä jos se on jo kontaktien takia epäkunnossa.mekkeri203 kirjoitti: Missä antenni vahvistin ja liitokset tarkalleen on?
Kun mulla on joku tollasen tavallisen antennin tohon pistänyt niin miten tarkistan kumpi on käytössä?
Ohessa antennivahvistimen sijaintikuva W203:ssa.