om 605 kampiakselinajotus merkit
om 605 kampiakselinajotus merkit
Moro om 605 eikä näy ala kerran merkejä mistään onko kelää tietoa sumassa pumpu heitetty ja käyntiin lähtee mutta ku ei tiiä kui paljon on pielessä
Re: om 605 kampiakselinajotus merkit
Sumasta en osaa sanoa mutta jos joku on mennyt irroittamaan kampiakselin astelukua osoittavan viisarin jakokopalta ainoa konsti on etsiä ensin OT kohta ja laittaa uusi viisari sinne. OT kohta löytyy kun purkaa ykkössylinterin suuttimen ja esikammion pois ja mittkellolla etsii männän yläkuolokohdan.
Uskon kuitenkin että se viisari on siellä ja löytyy kun tarkasti katsoo, se näkyy kun kampiakselin hihnapyörää (damperi) katsoo moottorin yläpuolelta.
Uskon kuitenkin että se viisari on siellä ja löytyy kun tarkasti katsoo, se näkyy kun kampiakselin hihnapyörää (damperi) katsoo moottorin yläpuolelta.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: om 605 kampiakselinajotus merkit
Ja se on myös säädettävä se lipare eli kannattaa tehdä kuiteski veskolan ohjeen mukaan niin tulee todellinen ykk.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: om 605 kampiakselinajotus merkit
Kaikista tarkimmin saa heittokellolla kuten edellä mainittiin. Ensin pyörittää kampuraa niin, että kello stoppaa ja sitten yli kellolla 1mm keloossa ja sama toisin päin. merkki molempiin kohtiin ja merkejen välistä keskipiste niin on varmasti yläkuolo kohdassa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan