Joo'o mutta kyllä minä olen valmis maksamaan sen 30 500 € suojatusta autostaJani Anttila kirjoitti:Niin... Auton hinnassahan se ei ole mitään, mutta kun mietit että mersuja tehdään varmaan joku 300 000 kpl vuodessa (oma arvio) se tekee aika hemmetisti. Jos ruostesuojaus maksaa vaikka 200 €, kokonaissäästö on 6 miljoonaa euroa vuodessa. Sillä rahalla palkaa aika monta kustannussäästöihin pyrkivää suunnittelijaa tai turkkilaista hihnatyöläistä...veskola kirjoitti:Ei ole iso satsaus 30...60 t€ autossa.
Näin se asiaa vaan on.

Ymmärän kyllä tuon liukuhihnatalousjutun...mutta mutta laadun/brändin ylläpitämiseksi säästö väärässä paikassa ei oikein sovi.
Tuo kommentti olikin lähinnä myös käytettyjen ostajille, jollain itsekkin olen. Luulisi kun lappaa 30 t rahaa tiskiin niin saisi suojatun / ongelmattoman auton. Näinhän ei ole, vaan siitä alkaa tarkastaminen ja ruostesuojaus kun se eka ostaja ei sitä ole kuitenkaan raaskinut tehdä. Varsinkaan firmojen autoissa, paskaako niistä kukaan välittää.