Kulutuksesta C250
Kulutuksesta C250
Moi. Onko selvää dataa c250 ja saman mallin nelivedon kulutuserosta. Maantielle luvataan nelivetoisella n.5 litraa
Re: Kulutuksesta C250
Onkohan kyse bensa vai diesel koneesta. Tuskin bensa jos 5l satasella ja vielä vm olisi hyvä laittaa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Hep. Joo kyseessä olisi C 250 CDI BE T 4 MATIC vm.2011. Mietin yleensäkin 220 ja 250 kulutuseroa. Nelivetoa en ole omistanut ennemmin ja sellaista katellu.
Ei ole kokemusta kuin vm 2011 C 180 CDI manuaalilla ja vm 2012 C250 CDI automaatti vaihteistolla, takavetoja molemmat.
Tuntuu että 250 menee minun ajossa vähemmällä polttoaineella, keskimäärin 5-5,5 l/100 km kun 180 vei ehkä vajaan puoli litraa enemmän, rengaskoko on sama niinkuin merkkikin. Matka ajossahan noilla pääsee älyttömän vähällä josta napattu mittariston kuva alla, eikä tuokaan ollut mitään tientukkona olemista vaan reippaasti liikenteen mukana niinkuin 85km/h keskinopeuslukemasta voi päätellä. Varsinaista faktaa ei lukemista ole mutta silloin tällöin kun olen laskenut kulutusta tankatessa niin auton oman tietokoneen mukaan kulutuslukema on ollut hieman (maksimissaan 0.3 l) optimistinen.
http://www.mersuforum.net/forum/downloa ... ew&id=8740" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuntuu että 250 menee minun ajossa vähemmällä polttoaineella, keskimäärin 5-5,5 l/100 km kun 180 vei ehkä vajaan puoli litraa enemmän, rengaskoko on sama niinkuin merkkikin. Matka ajossahan noilla pääsee älyttömän vähällä josta napattu mittariston kuva alla, eikä tuokaan ollut mitään tientukkona olemista vaan reippaasti liikenteen mukana niinkuin 85km/h keskinopeuslukemasta voi päätellä. Varsinaista faktaa ei lukemista ole mutta silloin tällöin kun olen laskenut kulutusta tankatessa niin auton oman tietokoneen mukaan kulutuslukema on ollut hieman (maksimissaan 0.3 l) optimistinen.
http://www.mersuforum.net/forum/downloa ... ew&id=8740" onclick="window.open(this.href);return false;
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Näytti olevan takavetoisen 220cdi:n ja nelivetoisen 250cdi:n ero kulutuksessa(yhdistetty) noin puoli litraa, joka on kyllä täysin merkityksetön.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D