Totta! oon miettiny että varmasti osasyyllinen miksi kestää nämä om601-6 niin hyvin kun lämpiävät nopiaa käyntilämpööntahtoomersun kirjoitti:Kyllä sen tuolla matkalla pitäisi lämmetä pakkasillakin. Termari vaihtoon, on muutenkin moottorille hyväksi.mar.com kirjoitti:MB C270 -02 farkku automaatti (223tkm). Kaksi täyteentankkausta takana ja kulutus 7,5 l/100km. Tuntuu aika kovalta mutta kun ottaa huomioon että vaimo ajaa työmatkaa n. 20km/suunta niin moottori ei ehdi tuolla matkalla lämmetä kunnolla.

Rintterillä missä 2.9 turbodiesel ja lastu ei näin nollakelilläkään lämpiä ku 65 C vaikka letkutermostaatti (vaha) joka ei taatusti päästä vettä läpi, lisäsin se sinne ku luulin että alkuperänen rikki mutta eipä lämpene vieläkään

