STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

55AMG kirjoitti:Myyjä sanoi, että tarvittaessa saan häneltä takaisin asennettuna alkuperäisen softan, rahaa vastaan, mitenkäs muuten. Eurochargedilla näyttäis olevan reilumpi peli, saa vakisoftan ja ton "lastutetun" softan ja itse saa niitä vaihdella. Mitenhän toi lastutus vaikuttaa päästöihin, vai ei ne taida paljon puuttua karttaan niin pienillä kierrosalueilla kuin missä päästöt mitataan?

Mopossa se oli vähän hankalampi, kun huudattivat muistaakseni 1/3 kiekoista.... Ei menny eka kerralla läpi päästöistä.
Siis sen nimen omaan ko auton alkuperäisen
(jos niin sitten kaapeli sen lukee)
jos ei niin kannatta siinä tilantessa henkisesti valmistautua... että kaikki ei ehkäpä mene ihan noin vaan

joo mopoissa joutuu joskus tekemään leimaa varten montun siihen mittaillu kohdille/leima ohjelman
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
55AMG
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 16.11.2012 06:19

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja 55AMG »

CDI203 kirjoitti:
55AMG kirjoitti:Myyjä sanoi, että tarvittaessa saan häneltä takaisin asennettuna alkuperäisen softan, rahaa vastaan, mitenkäs muuten. Eurochargedilla näyttäis olevan reilumpi peli, saa vakisoftan ja ton "lastutetun" softan ja itse saa niitä vaihdella. Mitenhän toi lastutus vaikuttaa päästöihin, vai ei ne taida paljon puuttua karttaan niin pienillä kierrosalueilla kuin missä päästöt mitataan?

Mopossa se oli vähän hankalampi, kun huudattivat muistaakseni 1/3 kiekoista.... Ei menny eka kerralla läpi päästöistä.
Siis sen nimen omaan ko auton alkuperäisen
(jos niin sitten kaapeli sen lukee)
jos ei niin kannatta siinä tilantessa henkisesti valmistautua... että kaikki ei ehkäpä mene ihan noin vaan

joo mopoissa joutuu joskus tekemään leimaa varten montun siihen mittaillu kohdille/leima ohjelman

Weistec myy myös samaa kaapelia http://weistec.com/m113kecu.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Luulis sen toimivan... ei vieläkään oo päässy testaan. Venyy samallalailla kuten projektit Venäjällä :(
tnj
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Ti 05.06.2012 17:27

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja tnj »

miten tuota jarrupolkasujen lukua pitää tulkita,kun mulla antaa A71.76 luvun määräksi.auto on 04 ja ajettu 250tuhatta.
jtmuti
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Pe 13.06.2014 12:50

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja jtmuti »

Morjesta,
seuraavassa olis vähän alustusta itse kysymykseen. Eli tuli saksasta noudettua C250cdl -09 farkku manuaaliaskilla. No siellä autohuussissa pyöriessä sitten jossain mielenhäiriössä kaupastalähdön jälkeen totesin, että ei perkale tästähän puuttuu vakkari. Ajattelin, että se kaikissa tämn ikä- ja hintaluokan autoissa olisi vakiona. Automaateissa ilmeisesti olisikin. Aikas paljon maantieajoa harrastavana vakkari nyt siihen olisi saatava ja ebays:tä ok hintaan sellaisen viiksikompleksin (sisältää molemmat viikset) sitten löysinkin eli vakkariviiksi nyt löytyy. Asennus meni muuten suhteellisen helposti, mutta ohjausakselin kaulusmuoviiin tarvitsee puhkaista aukko uudelle viikselle. Olettaisin, että asennus meni aika lailla oikeen kun valo/lasinpyyhkijä-viiksi toimii ja vikavaloja ei pala. Lisäksi vakkariviiksen ledi syttyy kun sen painaa päälle (ei sillä silti nopeutta saa lukittua).

Elikkäs vielä pitäsi saada ohjelmoitua/enabloitua tuo vakionopeuden säädin. Eräältä työkaverilta löytyy tämä star-ohjelmointilaite, mutta se on kuulemma aika kinkkinen käyttää eli pariin asiaan tarvitsisin kokeneemmilta apua. Ensinnäkin käytetäänkö tämän mallin Mersua DAS:lla vai Xentry:llä? Ja mistä valikosta tämä cruise control enable tai vastaava asetus mahtaisi löytyä? Liittyykö se ECU, mittaristoon vai mihin? Jos joku on kyseistä asiaa joskus säätänyt ja muistaa tai haluaa selvittää, niin vinkit olisi erityisen toivottuja...
Maucca
Mersumies
Mersumies
Viestit: 506
Liittynyt: Ke 23.12.2009 21:17
Paikkakunta: Pahoinvointivaltio

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja Maucca »

Mistä luit? Omasta katsoin ja siellä oli jotain 350000 polkaisua.
tnj kirjoitti:miten tuota jarrupolkasujen lukua pitää tulkita,kun mulla antaa A71.76 luvun määräksi.auto on 04 ja ajettu 250tuhatta.
Avatar
arska10
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7818
Liittynyt: Ti 14.09.2010 17:55
Paikkakunta: Vaasa

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja arska10 »

jtmuti kirjoitti:Morjesta,
seuraavassa olis vähän alustusta itse kysymykseen. Eli tuli saksasta noudettua C250cdl -09 farkku manuaaliaskilla. No siellä autohuussissa pyöriessä sitten jossain mielenhäiriössä kaupastalähdön jälkeen totesin, että ei perkale tästähän puuttuu vakkari. Ajattelin, että se kaikissa tämn ikä- ja hintaluokan autoissa olisi vakiona. Automaateissa ilmeisesti olisikin. Aikas paljon maantieajoa harrastavana vakkari nyt siihen olisi saatava ja ebays:tä ok hintaan sellaisen viiksikompleksin (sisältää molemmat viikset) sitten löysinkin eli vakkariviiksi nyt löytyy. Asennus meni muuten suhteellisen helposti, mutta ohjausakselin kaulusmuoviiin tarvitsee puhkaista aukko uudelle viikselle. Olettaisin, että asennus meni aika lailla oikeen kun valo/lasinpyyhkijä-viiksi toimii ja vikavaloja ei pala. Lisäksi vakkariviiksen ledi syttyy kun sen painaa päälle (ei sillä silti nopeutta saa lukittua).

Elikkäs vielä pitäsi saada ohjelmoitua/enabloitua tuo vakionopeuden säädin. Eräältä työkaverilta löytyy tämä star-ohjelmointilaite, mutta se on kuulemma aika kinkkinen käyttää eli pariin asiaan tarvitsisin kokeneemmilta apua. Ensinnäkin käytetäänkö tämän mallin Mersua DAS:lla vai Xentry:llä? Ja mistä valikosta tämä cruise control enable tai vastaava asetus mahtaisi löytyä? Liittyykö se ECU, mittaristoon vai mihin? Jos joku on kyseistä asiaa joskus säätänyt ja muistaa tai haluaa selvittää, niin vinkit olisi erityisen toivottuja...
Mikä vuosimalli on kyseessä xentry:ssä on helpompi määritellä auto sen jälkeen se kutsuu das:ia tuo vakio nopeuden säätimen enablointivoi vaatia scn koodausta jos ei ole valmiiksi ecun valikoissa.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin ;)
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
tnj
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 90
Liittynyt: Ti 05.06.2012 17:27

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja tnj »

Maucca kirjoitti:Mistä luit? Omasta katsoin ja siellä oli jotain 350000 polkaisua.
tnj kirjoitti:miten tuota jarrupolkasujen lukua pitää tulkita,kun mulla antaa A71.76 luvun määräksi.auto on 04 ja ajettu 250tuhatta.
mittausarvot-jarrutiedot.Naapuri foorumilta sain vastauksen,että jos on nollattu voi antaa tommosia lukemia kuin mulle anto.uteliaisuuttani kävin auton huoltokuitit läpi,edellinen omistaja jättänyt 9-vuojelta kaikki tuonne autoon,niin oli 2008-vuonna n150tuhannessa päivitetty sbc yksikkö.
anamankeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 389
Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja anamankeli »

Saako w211 -03 A Sedanista esptä pois kokonaan starilla? Vai syttyykö sen jälkeen joka merkkivalo mittariin?
Avatar
-230k-
Mersumies
Mersumies
Viestit: 925
Liittynyt: Su 21.08.2011 19:49
Paikkakunta: Masku

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja -230k- »

morjes,oisin apuja vailla kun ei starista löytynyt oikeita asetuksia.
Potilaana S211 320CDI -04 . kääntyvillä bi xenon ajovaloilla.
Kuljettajan puolella syttyy MYÖS sumuvalo kääntyessä,kartturin puolella ei, sumuvalot itsessään toimivat.Epäilen että ois vaihdettu toinen sam ja toinen ajovalo ja siellä on eri koodi sisällä kuin toisella puolella.
IMG_20141218_180326.jpg
IMG_20141218_180300.jpg
Tarttis saada tuo sumuvalo ohjelmoitua kokonaan pois.muttei löytynyt sellasiat asetusta mistään,neuvoja?
Kääntyvien ajovalojen aktivointi/deaktivointi löytyi kyllä suomenkielellä ja saksankielellä mutta vaikka senkin otti pois päältä niin yksinäinen sumuvalo paloi vasemmalle kääntyessä sekä ajovalot kääntyivät normaalisti. ois tarvinnut laittaa muutokset voimaan resetillä,ei löytynyt? Asetusta pelkästään sumuvalolle ei löytynyt. tai sitten saksankieli on liian heikko :D

jotain ilmoitteli lisälaatikossa väärästä ohjelmasta jommallakummalla puolella ja sumuvalojen yhteensopivuudesta :wtf: sumuvalo kun sumuvalo,eihän niissä mitään älyä ole,samanlainen polttimo kaikissa. :lol:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut -230k-, Pe 19.12.2014 18:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
Maucca
Mersumies
Mersumies
Viestit: 506
Liittynyt: Ke 23.12.2009 21:17
Paikkakunta: Pahoinvointivaltio

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja Maucca »

Kuskinpuoli on faceliftin sam.
http://mbworld.org/forums/c-class-w203/ ... oning.html" onclick="window.open(this.href);return false;
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13742
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Siis kummatkin 211:stä löytyy mutta jos kuskin puolen kääntövalo halutaan disabloida niin yllä olevan ohjeen mukaan sitten. Valikot vähän erilaiset 211:llä mutta ihan sama periaate.
Etu-SAM.JPG
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12789
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja epk »

tuosta me laitettiin ei sallittu ja silti kääntyy.

Mikä pre fassun funktio on alunperinkin kääntyvissä , pelkkä ajovalo kääntyyy mutta onko lisäksi sumarit syttyvät samalla ? l
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13742
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja DBFI »

epk kirjoitti:tuosta me laitettiin ei sallittu ja silti kääntyy.

Mikä pre fassun funktio on alunperinkin kääntyvissä , pelkkä ajovalo kääntyyy mutta onko lisäksi sumarit syttyvät samalla ? l
Kääntyy? Taidat puhua kaarrevaloista (mikä se virallinen nimi nyt olikaan) eikä cornering illumination fiitseristä? Eikös tässä puhuttu sumuvalojen sytyttelystä? :?:
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12789
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja epk »

ei, katsoppa se eka viesti, siinähän se oli jo kerrottu :)
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12789
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja epk »

dbfi tuossa kertoili että tän ikäisessä kuuluukin vain kuskin sumari toimia käännettäessä ? joten autohan silta osin kunnossa jos näin on, mutta mites sen sumarin saa pois käytöstä ? täytyy varmaan koittaa uudestaan jos sen sumarin sai tuosta valikosta pois.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13742
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Ei kun siis tän ikäisessä ei alkuperäisessä SAMissa ole kääntymisvaloilla kummallekaan puolelle tukea. Nyt varmaan kuskin puolen SAM vaihdettu (kuten omistaja taisi spekuloidakin) ja sieltä koodattu kääntymisvalo päälle. Jos matkustajan puolella on alkuperäinen SAM niin symmetriseksi tuon saa vain koodaamalla kuskin puolelta pois kuten Maucca ylempänä ohjeisti.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

DBFI kirjoitti:Ei kun siis tän ikäisessä ei alkuperäisessä SAMissa ole kääntymisvaloilla kummallekaan puolelle tukea. Nyt varmaan kuskin puolen SAM vaihdettu (kuten omistaja taisi spekuloidakin) ja sieltä koodattu kääntymisvalo päälle. Jos matkustajan puolella on alkuperäinen SAM niin symmetriseksi tuon saa vain koodaamalla kuskin puolelta pois kuten Maucca ylempänä ohjeisti.
Tosiaan melkovarma "vika" tuo DBFI mainitsema väärä koodaus
Nykyisin aika usein tulle nykyisin vastaan näitä missä on koodattu mitä sattuu

ko vaivaan on mainitun lisäksi toinenkin konsti symmetriseksi laittoon vaihtaa sen toisenkin sam:in toimintoa tukevaksi :)




-236
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12789
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja epk »

harvinaisen selvä, koitamme tuota ko. valikkoa/koodausta uudestaan.
Avatar
-230k-
Mersumies
Mersumies
Viestit: 925
Liittynyt: Su 21.08.2011 19:49
Paikkakunta: Masku

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja -230k- »

Tuon valikon kääntymisvalo tarkoittaa siis vain tuota sumuvalon syttymistä,ajovalot jää kääntymään normaalisti? :)
Toiselle puolelle ei ole aikomuksena samia vaihtaa tuon takia,pirun rumat nuo halogeni sumarit muutenkin, ja risteyksessä näyttää että ajaa sumarit päällä ja toinen on palanut :lol:
edit:kiitos ohjeista :thumbup:
W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12789
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja epk »

laitettu jälleen samasta valikosta poikkeen kääntyvät, nyt jäi pysyvästi pois. Mene ja tiedä mikä oli ekalla kerralla. :)
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

epk kirjoitti:laitettu jälleen samasta valikosta poikkeen kääntyvät, nyt jäi pysyvästi pois. Mene ja tiedä mikä oli ekalla kerralla. :)
Kenties ekalla kerralla r
jäi vajaaksi




-196

E: jos oli joku vika päällä ohjelmoidessa
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
anamankeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 389
Liittynyt: Ti 07.08.2012 20:22

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja anamankeli »

Vähän omituinen toi staari ku ei anna mitään vikakoodia vaikka mittarissa lukee brake wear visit workshop... tunnin varmaan tutkin kaikki mittausarvot jne.... loppujen lopuksi pyörät irti ja sieltähän löyty rikkinäinen pala-anturi...
Avatar
noroljan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2474
Liittynyt: Ke 04.08.2010 01:36
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja noroljan »

anamankeli kirjoitti:Vähän omituinen toi staari ku ei anna mitään vikakoodia vaikka mittarissa lukee brake wear visit workshop... tunnin varmaan tutkin kaikki mittausarvot jne.... loppujen lopuksi pyörät irti ja sieltähän löyty rikkinäinen pala-anturi...
Saman huomasin W220:ssa. Mulla oli takaa kuluneisuusanturi loppu ja lopulta takaSAMilta löytyi kyllä tieto asiasta, vaikkei pikatestissä vikakoodia tullutkaan.
Avatar
Tenutähti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1051
Liittynyt: Su 04.12.2005 22:19
Paikkakunta: Tornio

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja Tenutähti »

Mites on, alan miehet?

Starillahan saa tunnetusti näkyviin esim. vaihteistoöljyn lämpötilan. Eli jossain on oltava anturi tälle.
No onko mitään mahdollisuutta saada tätä lämpötilatietoa näkyviin mittaristoon?
Vaikka nyt tuohon allekirjoituksen pre-facelift S211:een?
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79

Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Heksa88
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 44
Liittynyt: La 05.10.2013 09:51

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja Heksa88 »

Morjesta alan asiantuntijat! Pitäiskö noita tipsejä pystyä saamaan näkyviin ihan perus "kiinan"staarin käyttäjä vai vaatiiko tuohon online hommaan vähän jotain muutakin ? WIS ja DAS toimii, mutta tipsejä en saa mistään. DAS:n ja WIS:n yhteiset linkit eivät myös pelaa. Eli jos DAS:ssa koitan päästä vikakoodeissa jatko ohjeistukseen, jotka menevät ilmeisesti WIS:iin tai Tipseihin, niin DAS aukaisee vaan "mustan dos laatikon" eikä pääse siitä eteenpäin. Onko tämä normaalia näissä kiinan ihmeissä vai onko vika käyttäjässä?.
E320 CDI V6 4MATIC
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13742
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Heksa88 kirjoitti:Morjesta alan asiantuntijat! Pitäiskö noita tipsejä pystyä saamaan näkyviin ihan perus "kiinan"staarin käyttäjä vai vaatiiko tuohon online hommaan vähän jotain muutakin ? WIS ja DAS toimii, mutta tipsejä en saa mistään. DAS:n ja WIS:n yhteiset linkit eivät myös pelaa. Eli jos DAS:ssa koitan päästä vikakoodeissa jatko ohjeistukseen, jotka menevät ilmeisesti WIS:iin tai Tipseihin, niin DAS aukaisee vaan "mustan dos laatikon" eikä pääse siitä eteenpäin. Onko tämä normaalia näissä kiinan ihmeissä vai onko vika käyttäjässä?.
TIPS on olemassa vain on-line palveluna (rekisteröidy ja maksa vuosimaksu, en silti Star-kooneelta sinne kirjautuisi). WIS-ongelma voi olla käyttäjässä tai kiinan paketissa.
Heksa88
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 44
Liittynyt: La 05.10.2013 09:51

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja Heksa88 »

DBFI kirjoitti:
Heksa88 kirjoitti:Morjesta alan asiantuntijat! Pitäiskö noita tipsejä pystyä saamaan näkyviin ihan perus "kiinan"staarin käyttäjä vai vaatiiko tuohon online hommaan vähän jotain muutakin ? WIS ja DAS toimii, mutta tipsejä en saa mistään. DAS:n ja WIS:n yhteiset linkit eivät myös pelaa. Eli jos DAS:ssa koitan päästä vikakoodeissa jatko ohjeistukseen, jotka menevät ilmeisesti WIS:iin tai Tipseihin, niin DAS aukaisee vaan "mustan dos laatikon" eikä pääse siitä eteenpäin. Onko tämä normaalia näissä kiinan ihmeissä vai onko vika käyttäjässä?.
TIPS on olemassa vain on-line palveluna (rekisteröidy ja maksa vuosimaksu, en silti Star-kooneelta sinne kirjautuisi). WIS-ongelma voi olla käyttäjässä tai kiinan paketissa.
Ok. Hyvä tietää !
E320 CDI V6 4MATIC
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6497
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja MiHe »

Heksa88 kirjoitti:
DBFI kirjoitti:
TIPS on olemassa vain on-line palveluna (rekisteröidy ja maksa vuosimaksu, en silti Star-kooneelta sinne kirjautuisi). WIS-ongelma voi olla käyttäjässä tai kiinan paketissa.
Ok. Hyvä tietää !

Mullakaan ei WIS aukee suoraan, tätä aikanaan koitettiin jo jäsentenvälisesti metsästää ja nähtävästi joku linkki osoittaa tiedostoon/väärään tiedostoon mitä nyt ei jostain syystä löydy tms. Annettiin asian olla koska WIS kuitenkin toimii suoraan omasta napistaan (jos se toimii [edes jotenkin]- älä koske :think: )
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Tinzku
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Ma 17.11.2014 22:16

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja Tinzku »

Mikähän mahtaa olla, kun ei pääse starilla lukemaan 202 ohjainlaitteita. Pikatestin pystyy tekemään, mutta ei muuta. 211 toiminut aivan täysin ja päässyt katselemaan kaikkia arvoja ohjainlaitteilta.
Heksa88
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 44
Liittynyt: La 05.10.2013 09:51

Re: STAR - topikki (kysymykset käytöstä yms.)

Viesti Kirjoittaja Heksa88 »

MiHe kirjoitti:
Heksa88 kirjoitti:
DBFI kirjoitti:
TIPS on olemassa vain on-line palveluna (rekisteröidy ja maksa vuosimaksu, en silti Star-kooneelta sinne kirjautuisi). WIS-ongelma voi olla käyttäjässä tai kiinan paketissa.
Ok. Hyvä tietää !

Mullakaan ei WIS aukee suoraan, tätä aikanaan koitettiin jo jäsentenvälisesti metsästää ja nähtävästi joku linkki osoittaa tiedostoon/väärään tiedostoon mitä nyt ei jostain syystä löydy tms. Annettiin asian olla koska WIS kuitenkin toimii suoraan omasta napistaan (jos se toimii [edes jotenkin]- älä koske :think: )
Tätä vähän tuohon wis ongelmaan mietin itsekkin. Ohjelmistot on asennettu kloonista joka löytyi netistä. Tähän nähden se toimii hyvin :). En taida jaksaa alkaa dassin ja wissin välisiä linkkejä etsimään.
E320 CDI V6 4MATIC
Vastaa Viestiin