ml 320 cdi 06 tai uudempi
ml 320 cdi 06 tai uudempi
harrastukset ja tilanteet vaihtuu , olisi tarvetta päivittää w211 220 cdi > "maasturiin" . käyttö kustannuksia kaipailisin joko bensa tai diesel mallista , verot ,kulutus ,huollot jne . vuodessa ehkä 10- 15 tkm ..kumpi kannattaisi vai onko järkeä ollenkaan . kustannukset varmaankin nousee mutta paljonko ? olisko kellään heittää jotain faktaa tai visiota asiasta ... vai jääkö ainoaksi järkeväksi vaihtoehdoksi japsi tai korean rauta
Re: ml 320 cdi 06 tai uudempi
Diesel vero on vuodessa 912,5 e ja 1.1.2016 on 979.66 e ... laskin että jos ml320 cdi kuluttaa 9.8l/100 ja 350 kuluttaa 11.5l/100 niin pitäisi ajaa vähintään 22700km vuodessa että diesel kannattaa
W212 220CDI A - 09
EX:W211 220 CDI A - 07
EX :W210 200CDI A-02
EX : S203 200CDI A-05
EX : W202 220D A -96
EX:W211 220 CDI A - 07
EX :W210 200CDI A-02
EX : S203 200CDI A-05
EX : W202 220D A -96
Re: ml 320 cdi 06 tai uudempi
Hyviä faktoja , kiitoksia . Entäpä ml :n kesto suunnillen normi ajossa , ehkä jokin metsäreissu tai veneen veto reissu .kestääkö neliveto teknikka ja vaihteisto kuinka pitkään , korjailu varmaankin maksaa nelinumeroisia summia .
Kone varmaankin kestää . Entäpä ruostuminen , onko ongelma tai sähkö viat .
Kokemuksia ?
Kiitos jo etukäteen.
mielellään mersussa pysyisin......
Kone varmaankin kestää . Entäpä ruostuminen , onko ongelma tai sähkö viat .
Kokemuksia ?
Kiitos jo etukäteen.
mielellään mersussa pysyisin......
Re: ml 320 cdi 06 tai uudempi
Kyllä uskon että neliveto kestää helposti , laatikon luulis kestävän ainakin 500tkm , ei pitäisi olla ruoste ongelmia ja tuskin mitään isompia sähkövikoja tulee , koneella luulis millin ajavan
W212 220CDI A - 09
EX:W211 220 CDI A - 07
EX :W210 200CDI A-02
EX : S203 200CDI A-05
EX : W202 220D A -96
EX:W211 220 CDI A - 07
EX :W210 200CDI A-02
EX : S203 200CDI A-05
EX : W202 220D A -96
Re: ml 320 cdi 06 tai uudempi
Kannattaa katsoa moottorin pohjasta öljyvuotoja pohjamuovi pois jos vuotaa öljynlauhduttimesta ei kannata kyseistä yksilöä ostaa.
Itsellä oli ML 320 cdi -07 300 tkm ihanan halpaa merkkiliikkeessä öljynlauhduttimen silmälasi tiivisteet vaihto 2700 e.
Joutui vaihtamaan myös imusarjat 600 e/kpl tukossa ja läpät kuluneet.
Itsellä oli ML 320 cdi -07 300 tkm ihanan halpaa merkkiliikkeessä öljynlauhduttimen silmälasi tiivisteet vaihto 2700 e.
Joutui vaihtamaan myös imusarjat 600 e/kpl tukossa ja läpät kuluneet.
W221 320 cdi -07 ex W 212 -10 ex ML 320 cdi -07 -ex Cls 350 -06
Re: ml 320 cdi 06 tai uudempi
onkohan nämä" lauhduttimen tiivisteet" jokin tyypivika jotka vaihdetaan kuitenkin jollain kilometrimäärillä . hinta kuulostaa yhtä yllättävältä
kuin w211 sbc pumpun hinta ....mitenkä kestää neliveto tekniikka vetoakseleineen ja entä jakolaatikko . oliskohan yli 300 tkm ajettu liian suuri riskiostos ......
kuin w211 sbc pumpun hinta ....mitenkä kestää neliveto tekniikka vetoakseleineen ja entä jakolaatikko . oliskohan yli 300 tkm ajettu liian suuri riskiostos ......