Kuka tietää miten pitää kytkentää muuttaa jos laittaa 123sen(-78) vilkunviiksen 115seen(-73)?Muuten kytkentä oikein, mutta lasinpyyhkijöitä ei saa pois päältä.
Sama ongelma oli ku vaihto uudemman pystylampun viiksen, mutta asia korjaantui muistaakseni yhdellä tai kahdella johdon paikan vaihdolla. Tuossa W123sen viiksessä vaan on erilainen kanta missä johdot on kiinni ja erivärisiä johtoja, niin ei oikein saa selkoa, että mitkä johdot pitäis muuttaa, eikä jaksais alkaa mittarin kans perehtyyn systeemin toimintaan...
W123 vilkunviiksi W115seen
W123 vilkunviiksi W115seen
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Vaihda ne johtojen paikat lasinpyyhkijöiden moottorin pistokkeesta. Mitenkäs sulla toi pissipoika toimii? Sehän on pystärissä laittiapainikkeella ja 123:ssa viiksessä.. Uudemman pystärin viiksi on muuten samanlainen, mutta se pissipoika vain uupuu.
Ihan vain näin mersumiesten kesken...
w211 280cdi
w111 '320cdi' Coupe
w115 '280E'
w211 280cdi
w111 '320cdi' Coupe
w115 '280E'
Mitkä johdot?
Mitkä johdot sieltä pitää vaihtaa..?
Pissapoika tosiaan unohtui...se pelaa mulla kumminki polkimen kautta sähköisesti. Mut mitenhän toi sitte vaikuttaa muuten kytkentöihin siinä viiksessä...en tiiä,ehkä tapahtuu jotain ku sitä kokeilee...mut voi olla turvallisempaa olla kokeilematta...
Pissapoika tosiaan unohtui...se pelaa mulla kumminki polkimen kautta sähköisesti. Mut mitenhän toi sitte vaikuttaa muuten kytkentöihin siinä viiksessä...en tiiä,ehkä tapahtuu jotain ku sitä kokeilee...mut voi olla turvallisempaa olla kokeilematta...
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Uudemman W114-viiken vaihto W123:n viiksein sujui ainakin ongelmitta. Ainoa hauskuus on se, että kun painaa päästä sisään (lasin pesuri), vilkahtavat pitkät. Sama toiminto on myös silti siinä missä pitäisi, eli kun viikseä vetää kohti. Pitäisi vähän virittää ja laittaa jalkapumpun tilalle sähköinen.
-Daaz
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
vaihto onnistui
Eilen siinä sitte maalaisjärjellä ajateltuani, kokeilin "savun hälvettyä tarkastamme kytkennän" periaatteella viiksen kytkentöjä ja kahden johdon katkaisulla(muistaakseni vihreä ja ruskea) viiksestä alkoi kaikki toimia niinku pitääki. Pissapoika napista tosiaan räpsähtää pitkät valot..
Tihku ei toimi, mutta se ei varmaan johdu viiksestä, sillä se pimeni jo aiemmin vahingossa tapahtuneen virhekytkennän vuoksi...

Tihku ei toimi, mutta se ei varmaan johdu viiksestä, sillä se pimeni jo aiemmin vahingossa tapahtuneen virhekytkennän vuoksi...

Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-