W210 madallus?
W210 madallus?
Tarkotuksena olis madaltaa tuota vanhaa ratsua. Tällä hetkellä ainakin tuo perä on aivan luonnottoman korkeella. Tosi hölmön näkönen sen takia. Pelkillä madallusjousilla meinasin suorittaa kyseisen toimenpiteen. Iskarit on uudet Sachsit. Mitä jousia olette laittaneet näihin ja minkälaiseks on ajo muuttunu sen jälkeen?
W210 220D-96 Classic Autom.
Re: W210 madallus?
Elikkäs hommasin uudet kesävalssit väykkyyn, syksyllä kerkesin vähän sovittaa ja madallustahan tuo kaipaa..
http://aijaa.com/PFxno3" onclick="window.open(this.href);return false;
Mutta niin, vanteiden specsit 8.5 ja 10x19, en muista renkaiden kokoja mutta pittää tarkistaa, ihan armottomat pallot ei kuitenkaan renkaat ole.
Ajattelin ihan jousilla/jousikumeilla selvitä, mistä saa halvimmat vieterit ja tippuuko tarpeeksi pelkillä jousilla(autolla pitäis siis pystyä ajamaan suht. normaalisti vielä)? Missäkohan vaiheessa alkaa renkaat vastaamaan kaariin?
Ja toinen probleema kun vanteet on M14 pultille ja w210 on M12 pultit ja näytti että noissa vanteissa olis pallokanta upotus jonka vanteiden ex. omistaja ilmeisesti sorvannut tavallisilla kartiopulteilla.. Onko kellään tietoa millaselle pultille nuo valssit alunperin tehty?
Ilmeisesti tarvisin siis M12 jengalla olevat pultit joissa M14 pallokanta, onko näitä saatavilla jostain? Ja kuinkakohan paljon mersussa saa pultin kierre-osalla olla pituutta, siis vanteesta ylituleva osuus..? Niin ja tosiaan 5kpl lukkopultteja olis kans 'ihan kiva' nämä joutunee sorvauttamaan m14 pulteista?
http://aijaa.com/PFxno3" onclick="window.open(this.href);return false;
Mutta niin, vanteiden specsit 8.5 ja 10x19, en muista renkaiden kokoja mutta pittää tarkistaa, ihan armottomat pallot ei kuitenkaan renkaat ole.
Ajattelin ihan jousilla/jousikumeilla selvitä, mistä saa halvimmat vieterit ja tippuuko tarpeeksi pelkillä jousilla(autolla pitäis siis pystyä ajamaan suht. normaalisti vielä)? Missäkohan vaiheessa alkaa renkaat vastaamaan kaariin?
Ja toinen probleema kun vanteet on M14 pultille ja w210 on M12 pultit ja näytti että noissa vanteissa olis pallokanta upotus jonka vanteiden ex. omistaja ilmeisesti sorvannut tavallisilla kartiopulteilla.. Onko kellään tietoa millaselle pultille nuo valssit alunperin tehty?
Ilmeisesti tarvisin siis M12 jengalla olevat pultit joissa M14 pallokanta, onko näitä saatavilla jostain? Ja kuinkakohan paljon mersussa saa pultin kierre-osalla olla pituutta, siis vanteesta ylituleva osuus..? Niin ja tosiaan 5kpl lukkopultteja olis kans 'ihan kiva' nämä joutunee sorvauttamaan m14 pulteista?
Re: W210 madallus?
Eiköhän tuo kanta pallokartioineen ole sama jengasta riippumatta.-jokke- kirjoitti:...Ilmeisesti tarvisin siis M12 jengalla olevat pultit joissa M14 pallokanta...
Nykyinen
S213 220dT OM654 4matic '18
Nippeleinä
W201 190E 2.0 M102 '88
Dodge Coronet STW '76 360+A999+9 1/4
Entiset
W211 320CDI OM648 '04
W210 200CDI OM611 '99
Monenlaista paaliin päätynyttä peliä
Lada 1200 '86
S213 220dT OM654 4matic '18
Nippeleinä
W201 190E 2.0 M102 '88
Dodge Coronet STW '76 360+A999+9 1/4
Entiset
W211 320CDI OM648 '04
W210 200CDI OM611 '99
Monenlaista paaliin päätynyttä peliä
Lada 1200 '86
Re: W210 madallus?
jenkkari kirjoitti:Eiköhän tuo kanta pallokartioineen ole sama jengasta riippumatta.-jokke- kirjoitti:...Ilmeisesti tarvisin siis M12 jengalla olevat pultit joissa M14 pallokanta...
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan mutta eihän se ole.. M12 pallokannassa kannan radius 12, M14 on r14 jne. myös r13 pallokantaa saatavana.
Ja tarvisin siis pultit jotka olis noiden risteytys, mutta eipä tunnu kukhan tietävän.