Tarvike Eagle kiertokanget
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Näkemättä moisia en ostais, tuppaa oleen pensan aihioista ja turhan heikko yläpäästä tolle dieselin männälle.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Suurin ongelmahan näissä on, kuten myös Scat, Eagle ja SPM kangissakin jopa, on se että ne eivät ole suoria. Omat Eaglet mittautin koneistamolla ja 2/6 oli vähän kiertyneitä. Oikeestaan billett-kanget on poikkeus, joissa aika uskomattomalta tuntuu että ne olis kieroja. Sit noissa halvoissa H-profiileissa on välis puuttunu yläsilmän öljyrihla, eli on vaan prässätty se hela ja lyöty pakettiin.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Niin näistä ei ollut foorumilaisilla käytännön kokemuksia nahkasahassa?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 70
- Liittynyt: La 22.03.2014 11:23
- Paikkakunta: Ristiina
- Viesti:
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
kyl noi kopio eaglet on iha ok tavaraa hintaansa nähden. Musta spm veivit o iha samat kiinaveivit ku noiki. Luultavasti aivan samalta tehtaalta. Ovat muuten samanlaisia ku eaglet mut ovat kiinassa tehdyt. Jos olisivat aivan täyttä shittii eivät noita myis. Ainut nois o et ylä ja alasilmät on hyvä mitata.. eivät oo aina ihan pyöreitä. Myös kannattaa ylä ja alapäät punnituttaa varuilta.
Et jos perusmoosaa tekee ni uskon ett kyll kestää. Aika harvoin tulee nähtyä vääriä tai katkenneita h veivejä missään.
arrow, carillo po metalli jos parasta haluaa mut uskon kyl et noi menee iha täysin.
Et jos perusmoosaa tekee ni uskon ett kyll kestää. Aika harvoin tulee nähtyä vääriä tai katkenneita h veivejä missään.
arrow, carillo po metalli jos parasta haluaa mut uskon kyl et noi menee iha täysin.
Metallirakentamista Etelä savossa:
http://Www.kortmangroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Konsta kortman 050 4019768
http://Www.kortmangroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Konsta kortman 050 4019768
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Tän hetkinen tällä naamakertoimella kysytty hinta Po-Metallin 6kpl kiertokankisetille on 1300e, tosin bensavehkeeseen tulossa itelle 

Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Mistä tämä Eaglen "palvominen" oikein tulee? Kyseessä on juuri sitä normaali Kiina-kamaa. Eaglessa ei ole mitään muuta amerikkalaista kuin nimi... KAIKKI Eaglen kamat tulee jostain muualta kuin USA:sta. Noita erilaisia halpisveivejä (jotka Eagletkin ovat) käsissä pyöritelleenä ja jonkin verran mittailleena tekisi mieli väittää niiden kaikkien tulevan samasta tehtaasta.
Laatukanget on sitten aivan asia erikseen ja ne tunnistaa kyllä hinnastakin. Arrow, Autoverdi, Oliver yms kanget kun maksaa aina sen yli 200-250€ KAPPALE.
Laatukanget on sitten aivan asia erikseen ja ne tunnistaa kyllä hinnastakin. Arrow, Autoverdi, Oliver yms kanget kun maksaa aina sen yli 200-250€ KAPPALE.
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Kuka palvoo Eaglea, ja missä?KimmoN kirjoitti:Mistä tämä Eaglen "palvominen" oikein tulee? Kyseessä on juuri sitä normaali Kiina-kamaa. Eaglessa ei ole mitään muuta amerikkalaista kuin nimi... KAIKKI Eaglen kamat tulee jostain muualta kuin USA:sta. Noita erilaisia halpisveivejä (jotka Eagletkin ovat) käsissä pyöritelleenä ja jonkin verran mittailleena tekisi mieli väittää niiden kaikkien tulevan samasta tehtaasta.
Laatukanget on sitten aivan asia erikseen ja ne tunnistaa kyllä hinnastakin. Arrow, Autoverdi, Oliver yms kanget kun maksaa aina sen yli 200-250€ KAPPALE.
Tässä ketjussahan juurikin kysellään/keskustellaan siitä että kestävätkö tuollaiset tarvike Eagle nimellä myytävät kiertokanget viritetyssä OM605/606 moottorissa alkuperäisiä kankia paremmin?
Vosin topicin aloittajana sanoa että palvomisen sijaan olen alusta alkaen suhtautunut varsin epäilevästi tuotteen laatuun ja kestävyyteen

Siitä olen kyllä samaa mieltä että ainakin hyvin suuri osa tarvike kangista voi tulla (ja varmaan tuleekin) samalta linjalta!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Se voi olla että hintaeroa tulee merkistä, laadunvalvonnasta , takuusta ja kysynnästä.
- Autoja on vain kahdenlaisia: Uusia ja käytettyjä Mersuja.
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Tuossa eilen rullilla irtosi eräästä autosta 800hv/1000nm ja siinä oli nämä kiinan "eaglet", kankien silmät kuulema kannattaa tarkistaa, niissä on ollut heittoja mutta kai noi jokainen hoonaa muutenkin kohdalleen.
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
OM606Pansu kirjoitti:Tuossa eilen rullilla irtosi eräästä autosta 800hv/1000nm ja siinä oli nämä kiinan "eaglet", kankien silmät kuulema kannattaa tarkistaa, niissä on ollut heittoja mutta kai noi jokainen hoonaa muutenkin kohdalleen.

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Söi alkoholiaJube kirjoitti:OM606Pansu kirjoitti:Tuossa eilen rullilla irtosi eräästä autosta 800hv/1000nm ja siinä oli nämä kiinan "eaglet", kankien silmät kuulema kannattaa tarkistaa, niissä on ollut heittoja mutta kai noi jokainen hoonaa muutenkin kohdalleen.
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
OT:na pikkasen, koska ei liity suoraan kiinakankiin.
Kankien kanssa probleemaa. Myin omat turbon kanget pois, kun tuli hiukan hätäpäissään ostettua SPM kanget 26mm tapilla ja 605 vaparin männillä. Nettijeesustelua ja isoja poikia kuunnelleena tuli sitten luovuttua vaparimäntien käyttämisestä kestävyyden nimissä.
Aftermarkettikangista päässä kummittelee PO, Autoverdi ja Arrow. PO:n kanget (5kpl) 10.11.15 kysytyllä hinnalla on 1700e. Elikkä noissa ei taida juurikaan hintaeroa olla ja PO ois ainakin suomalaista laatutyötä. Arrowista on kokemuksia porukalla, mutta mites nämä muut?
Kankien kanssa probleemaa. Myin omat turbon kanget pois, kun tuli hiukan hätäpäissään ostettua SPM kanget 26mm tapilla ja 605 vaparin männillä. Nettijeesustelua ja isoja poikia kuunnelleena tuli sitten luovuttua vaparimäntien käyttämisestä kestävyyden nimissä.
Aftermarkettikangista päässä kummittelee PO, Autoverdi ja Arrow. PO:n kanget (5kpl) 10.11.15 kysytyllä hinnalla on 1700e. Elikkä noissa ei taida juurikaan hintaeroa olla ja PO ois ainakin suomalaista laatutyötä. Arrowista on kokemuksia porukalla, mutta mites nämä muut?
190D 2.5 -89
C 230K -97
C 220 CDI -12
C 230K -97
C 220 CDI -12
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
No onko näitä vielä ponnistettu dieselissä? Kyllä kuppi kääntyis näihin kiinakankiin kun tulis dataa.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Terve vaan !
Itse ostin kiinankepit . Niistä tulee dataa ensi kesänä kun saa pelit käyntiin. Nyt ne on viety koneistamoon ja vaihdatettu mersun orkkis helat ja porattu sinne päälle 2 öljyreikää niinkuin orkkis monivena kepissäkin. Sen verran sain jo selville et mittaeroja oli jonkin verran. Lyhyimmän ja pisimmmän välinen ero oli 0,15mm . Täytyy kaiketi kompensoida sorvaamalla männästä tai jotakin. Ei varmasti ole verrattavissa PO-kankiin tai Arroweihin , mutta tietysti hintakin antaa osviittaa siitä. Kanget menossa OM605+HX40#14 + Mynä 8mm + R-koneistus nokat + portattu kansi + muutamia muitakin muutoksia , joten eiköhän nuo kepit saada koeponnattua
Heti kun niille on joku tovi annettu tennaria niin laitan tänne koneistamon mittauspöytäkirjat + ostokuitit + teholaput ja kaiken mahdollisen datan niistä . Toivotan kaikille paljon ahtoa ja kovia vetuja !
-Kimi
Itse ostin kiinankepit . Niistä tulee dataa ensi kesänä kun saa pelit käyntiin. Nyt ne on viety koneistamoon ja vaihdatettu mersun orkkis helat ja porattu sinne päälle 2 öljyreikää niinkuin orkkis monivena kepissäkin. Sen verran sain jo selville et mittaeroja oli jonkin verran. Lyhyimmän ja pisimmmän välinen ero oli 0,15mm . Täytyy kaiketi kompensoida sorvaamalla männästä tai jotakin. Ei varmasti ole verrattavissa PO-kankiin tai Arroweihin , mutta tietysti hintakin antaa osviittaa siitä. Kanget menossa OM605+HX40#14 + Mynä 8mm + R-koneistus nokat + portattu kansi + muutamia muitakin muutoksia , joten eiköhän nuo kepit saada koeponnattua

-Kimi
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Tiedän tuhannen hepan neloskoneitakin missä KIINA kankia käytetään, mutta ongelma on tuo Dieselin iso tappi 28mm yhistettynä meleko raskaaseen mäntään ja nää kanget kun tehään pensa koneen aihiosta voit kuvitella mikä yläsilmänPansu kirjoitti:Tuossa eilen rullilla irtosi eräästä autosta 800hv/1000nm ja siinä oli nämä kiinan "eaglet", kankien silmät kuulema kannattaa tarkistaa, niissä on ollut heittoja mutta kai noi jokainen hoonaa muutenkin kohdalleen.
paksuus on ku 22mm siasta täräytetään 28mm tapille reikä

No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Eli mittoja näköjään kaivataan materiaalin vahvuudesta yläpäässä
tänään istuin kans 600 hv starletin kyydissä missä kiinaveivit hyvin tuntu pyörivän. Mutta jos ne on tosiaan tehty bensan aihiosta niin kyllä joutuu melkeen po-metallin kankiin sijottaan tai vastaaviin kun ei tuonne heikompia kun vakiot viittis laittaa 


värit väreihin ja loput maihin.
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Jeemu, eikös sieltä kaukaa tullu kans ne "ihan puoli pahinmoiset"? 

Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Tallille saapui kasa koneistettuja kiinalaisia. Nämä nyt siis mersun helalla ja öljyreijityksellä. Kiinalaisen yläsilmän materiaalivahvuus analogisella tönärillä mitattuna 2,5mm. Monarin turbokangessa 4,2mm ja sehän paksunee keskikohdasta vielä lisää.
Ei oo topsecrettii, joten pari ruutua:


Ei oo topsecrettii, joten pari ruutua:
190D 2.5 -89
C 230K -97
C 220 CDI -12
C 230K -97
C 220 CDI -12
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Eipä tämä minun silmään vahvemmalta näytä vaikka kuinka ois jyrsimellä työstetty hardox:ista. Veto lujuudessa varmaan samanmoisia (jollei heikompia) mutta prässi moodissa vahvempia näin silmällä.
värit väreihin ja loput maihin.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 70
- Liittynyt: La 22.03.2014 11:23
- Paikkakunta: Ristiina
- Viesti:
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Noitten yläsilmäähän on paljo arvosteltu että näyttävät heikoilta verrattuna vaikka noihin turbon vakioihin.
Tietty jos asiaa ajattelee niin tuleehan tuohon tappi välii joka tukee koko yläsilmää.. kuitenki puhutaan pyöreän muodon vastakkaisesti jakautuvasta voimasta. Voimahan pääsääntöisesti vaikuttaa tuohon veiviin ylhäältä alaspäin suoraan veivin varteen palon tapahtuessa. Tuskin tullaan koskaan näkemään tälläistä kiina h ta joka o yläsilmästä revenny johonkin suuntaan. Vielä ku puhutaa 6 sylinterisestä moottorista joka aina käydessään on Tasapainossa alakertaan.
Kunhan tässä omat projektit selkeytyy niin alan rakentamaan yhtä vapari 606 turbokäyttöön ja idea on nimenomaan tehdä se näillä kiinalaisilla veiveillä, 8mm pumpulla ja 40holsetilla. Lupaan jakaa sitten omakohtaiset kokemukset voimankeston puolesta. Tietty koneistuksen kautta
Tietty jos asiaa ajattelee niin tuleehan tuohon tappi välii joka tukee koko yläsilmää.. kuitenki puhutaan pyöreän muodon vastakkaisesti jakautuvasta voimasta. Voimahan pääsääntöisesti vaikuttaa tuohon veiviin ylhäältä alaspäin suoraan veivin varteen palon tapahtuessa. Tuskin tullaan koskaan näkemään tälläistä kiina h ta joka o yläsilmästä revenny johonkin suuntaan. Vielä ku puhutaa 6 sylinterisestä moottorista joka aina käydessään on Tasapainossa alakertaan.
Kunhan tässä omat projektit selkeytyy niin alan rakentamaan yhtä vapari 606 turbokäyttöön ja idea on nimenomaan tehdä se näillä kiinalaisilla veiveillä, 8mm pumpulla ja 40holsetilla. Lupaan jakaa sitten omakohtaiset kokemukset voimankeston puolesta. Tietty koneistuksen kautta

Metallirakentamista Etelä savossa:
http://Www.kortmangroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Konsta kortman 050 4019768
http://Www.kortmangroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Konsta kortman 050 4019768
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Kyllä ne bensassa kestää aivan varmasti kun yleensä tuolla 22 tapilla niinkun jeemu tuolla sano ja sitten se männän paino, siellä on hiukkasemman kevyempi mäntä kun dieselissä. ja on melkoset massat kyseessä tohon hepposeen yläsilmään jos 7000rpm ja pakotahdista ->imuun päällä.
Viimeksi muokannut masa201, Ke 09.12.2015 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
värit väreihin ja loput maihin.
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
mamu kirjoitti:Tallille saapui kasa koneistettuja kiinalaisia. Nämä nyt siis mersun helalla ja öljyreijityksellä. Kiinalaisen yläsilmän materiaalivahvuus analogisella tönärillä mitattuna 2,5mm. Monarin turbokangessa 4,2mm ja sehän paksunee keskikohdasta vielä lisää.
Ei oo topsecrettii, joten pari ruutua:
[ https://lh3.googleusercontent.com/-Yb2vCibj8_Y/Vk-bgpcuBfI/AAAAAAAABGA/ULcQUTbMZAQ/s640-Ic42/IMG_1246.JPG ]
[ https://lh3.googleusercontent.com/-mLs1aN6JSgE/Vk-bhJMVnRI/AAAAAAAABGU/uEnAgrRb0L8/s640-Ic42/IMG_1248.JPG ]
Mihinkä koneseen nuo kiinan veivit on?
itse olen suunnitellut 2,3 8v turboprojektiin hankkivan tuommoiset. mietityttää vain vakiomäntien kestävyys, vai onko joku jo kokeillut jotain muuta mäntä sarjaa bensakoneessa kuin vakiota?
W 124 230 - 86
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
OM605, eli 2.5 litrainen vitosdiesel.Nikomb kirjoitti:Mihinkä koneseen nuo kiinan veivit on?
190D 2.5 -89
C 230K -97
C 220 CDI -12
C 230K -97
C 220 CDI -12
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
Pikku kyssärinä, tuon listan "Mercedes Benz bensa" niin onko nuo käypäset m103 3.0?
Re: Tarvike Eagle kiertokanget
En laittas näitä kankia mihinkään isommin viritettyyn moottoriin. Tuolla aikaisemmin sanoin että starletissa oli kiina veivit. Ei ollu vaan po veivit. Ja tähän tuli toinen moottori missä kiinaveivit ensimmäinen kunnon veto ja 2 veiviä poikki 2.6bar ahdoilla. Po veivit ajettu yli 3bar eikä ongelmia.
värit väreihin ja loput maihin.